Pardon, mel jsem namysli pristrik benzinu od 4000 rpm.Dreede píše:kecup650: prosím čo znamená VSI od 4000ot ?
LPG - montáže a zkušenosti sem...
- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
kecup650: Ty máš LPG originál ford, či dorobené? Lebo FFV hlavy mali motory s originál BRC, ale nikde som sa nedočítal ako presne funguje tento plug and play automatický BRC systém.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Urcite, hlavni problem je vyssi teplota ve spojitosti s nedostatecne kvalitnim materialem sedel (a tolik diskutovana chybejici korekce ventilovych vyli) a rovnez suchym zpusobem provozu. B95 aditivni slozku obsahuje z vyroby, coz u LPG nelze, neb by se ucpaval filtr plynne faze.Dreede píše:Lambdy a katalyzátor sú s tým v dlhodobejšom horizonte ok? Ja som myslel, že to, čo ničí sedlá a ventily pri LPG, je únava materiálu vďaka samotnej vysokej teplote horenia.
Chci to tam dat pro dobry pocit, ze jsem neco nepodcenil.
Naposledy upravil(a) kecup650 dne 27.11.2014 13:47, celkem upraveno 1 x.
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Ano, mam originalni zastavbu BRC PnP. Za sebe mohu rict, ze funguje naprosto ukazkove. Zadne problemy, vyjma toho co jsem psal vyse a jiz nutne vymeny reduktoru, nemam zadnou negativni zkusenost z provozu. V celem spektru otacek naprosto ukazkovy system. Rozdil na vykonu v porovnani s B95 nedokazu najit. Rozdil spotreby paliv je tez velmi maly, viz podpis.Dreede píše:kecup650: Ty máš LPG originál ford, či dorobené? Lebo FFV hlavy mali motory s originál BRC, ale nikde som sa nedočítal ako presne funguje tento plug and play automatický BRC systém.
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
kecup650: Mám tiež originál, rozdiel medzi benzínom cítiť, zase netreba preháňať, ale kde si sa dočítal, že robí prívstrek od 4000? Rozdiel medzi spotrebami neviem posúdiť, keďže jazdím iba na plyn, už cez 60tis km. Benzín používam, keď chcem potočiť na 6000. Ventily a sedlá chránim tak, že kým je studený netočím cez 3000 a celkovo netočím cez 4500. Posledná kontrola ventilových vôlí pri 160tis km bola ok, takže mi je ťažko k uvereniu, že by mi prívstrek niečo ochránil. Jediná vec, ktorú som spravil je, že som po 160tis km skrátil servisný interval z 20tis na 15tis km.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Pravda, plynovou ECU mam stale zamcenou, takze 100pro presvedcit se o tom pristriku mohu az po jejim odemceni, jestli to vubec pujde. Na nekolika forech jsem cetl ujisteni, ze je to tak od vyroby, ze za hranici 4000 otacek zacina davkovat benzin. Fakt je, ze pri jizde do po Rakouskych dalnicich smer Chorvatsko se raficka benzinu opravdu lehce pohnula, coz mne v tom presvedceni utvrdilo. A Ty mas jednotku odemcenou, dostanes se do konfigurace?
PS: Rozdil vykonu fakt nepoznavam, snad akorat v Alpskych kopcich, kdyz jsem prepnul na B95, tka raficka otacek zastavila sve pozvolne klesani.
PS: Rozdil vykonu fakt nepoznavam, snad akorat v Alpskych kopcich, kdyz jsem prepnul na B95, tka raficka otacek zastavila sve pozvolne klesani.
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
ECU LPG je bloknutá, prečíta ju jedine origo BRC, preto si na 100% neviem byť istý prívstrekom benzínu. Ja som napríklad minulý víkend prešiel cez 1000km z toho 2x 500km súvisle za sebou a ručička sa mi nepohla ani o pol mm. V kopcoch plyn vypínam, akonáhle vidím, že okamžitá spotreba v nejakom dlhom kopci presahuje 15L (súvisle) prepínam ručne na benzín a potom to už patrične využijem na plný výkon. Ak by sa ale niekomu podarilo zistiť akým spôsobom funguje elektronika, či robí prívstrek na základe záťaže a otáčok a potvrdilo by sa to, opadli mi zo mňa všetky obavy 

______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13507
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Privstrek a ochrana vo vyssich otackach; vydrz motora:
Zalezi, ci pri rozbiehani/predbiehani par sekund vysvihnes otacky cez 4000 a bezne jazdis do 3500otacok. Alebo valis po dialnici na 4500otacok dve hodiny v kuse, par krat do tyzdna.
Zalezi, ci pri rozbiehani/predbiehani par sekund vysvihnes otacky cez 4000 a bezne jazdis do 3500otacok. Alebo valis po dialnici na 4500otacok dve hodiny v kuse, par krat do tyzdna.
- jisol
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 23.12.2008 01:43
- Bydliště: Třebíč
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
S tím přívstřikem si nejsem uplně jistý. Hyundai ho přidával místo flash lube, ale po tom co se jim začaly sypat hlavy tak dávají dodatečně přímaz.
MONDEO 2.0 TDCi 2011
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Osobně jsem u toho nebyl, ale pokud si právně pamatuju, tak jednotlivé konce pavouka měly závity, ale ne do kónusu. Myslím, že se předvrtávalo ...kecup650 píše:Dekuji, Miro. Ten rozdelovac sis osazoval sam? Zajimalo by mne, zda jsi event. jen predvrtal diry pro trysky, nebo zda bylo zapotrebi pouzit rovnez zavitnik M6?
Přístřik benzínu funguje tak, že musí být splněny obě podmínky naráz., tzn. např. 4000ot a patřičná zátěž.
Př. laického vysvětlení:
1. jedeš po rovině na 4500tis. a po každém 10tém vstřiku LPG přijde "šplouch" benzínu
2. jedeš do kopce na 4500tis., tudíž zátěž naplno a po každém 3tím vstřiku LPG přijde "šplouch" benzínu
... tak nějak jsem laicky dostal informace od LPG mechanika, který mi servisuje Elpigaz ... (to jestli ten přístřik přijde po 10tém nebo 3tím jsem si jen vymyslel pro ilustraci)
Z mého laického pohledu opravdu přístřik nemá význam. Využití v běžném provozu prakticky "nulové".
Mé zkušenosti aktuálně 50 měsíců provozu na LPG + 96tis. km ... (info o mým problémech dohledatelné tady na fóru - v tomto vlákně a vlákno z února letošního roku, kde jsem řešil zaklepání ventilů z důvodu zanedbání prevence) Můj systém přístřik umí - nyní vypnut. Servisní intervaly běžné, olej a filtry si měním sám. Servis LPG u svého mechanika.
LPG 3x zdar

- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
To co pise o pristriku Mira dava smysl, ale v pripade BRC lze nastavovat i jednotlive, tedy na zatez nebo jen otacky, pripadne kombinace. Ceka mne ted ta prohlidka v AGC+, tak premyslim, zda je nepozadat o odemceni jednotky a kontorlu nastaveni. Zeptam se na to, co by to stalo.
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
- kecup650
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.06.2014 22:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Tak dilko se snad zdarilo. JLM je namontovane vc. LED a chobotnice. Postup probihal nasledovne.
a) Rozmyslet se:
__________________________________________________________________________________________
1. Jak a co kde umistit a uchytit, pac toho mista je u Ti-VCT opravdu malo.
2. Kudy tahnout kabel s LED. Dle meho nejsnazsi je cesta pruchodkou za kastlikem.
b) Chobotnice:
__________________________________________________________________________________________
1. Vyvrtat diry pro trysky - R 5mm a nasledne tyto projet vrtacim zavitnikem M6x0,5 (jednopruchodovy).
- hint: Trocha jedleho oleje na vrtaku zajisti, ze piliny nepropadnou dovnitr.
2. Zasroubovat samotne trysky s nanesenim tesniciho zavitoveho lepidla na spodni cast zavitu.
3. Nechat zavadnout zavitove lepidlo.
4. Pripojit chobotnici na trysky.
c) LED dioda:
__________________________________________________________________________________________
1. Vymontovat kastlik (vyndat vnitrek) pred spolujezdcem a dostat se k pruchodce (firewall).
2. Do pruchodky vyvrtat dirku R 4mm. Je to tak akorat aby kabel prosel, ale nebyl volny.
3. Sundad ozdobny ramecek okolo radia (od spodu po obou bocich opatrne nahoru).
4. Odstroubovat panel spodnich tlacitek a ten pak povytahnout ven.
5. Protahnout kabel s LED od panelu s tlacitky skrze pruchodku az na budouci misto reservoaru.
6. Do jedne volne kostky vyvrtat diru R 7mm a usadit LED spolu s nalepkou.
7. Reverzni proces. Osadit panel, ozdobny ramecek, zamontovat zpet kastlik (pozor na privod chlazeni).
d) Reservoar:
__________________________________________________________________________________________
1. Pripravit si a naohybat listu (v mem pripade klasicka DIN - krasne sedne) a k ni primontovat drzak reservoaru.
2. Odstroubovat nejblizsi sroub nad tlumicem a pod nej uchytit (DIN) listu.
3. Od elektroventilu plynu natahnout (nebo z jineho mista, kliedne baterie) +12V a rovnez nulak (ten odkudkoliv).
4. Osadit reservoar a zapojit okruh diody - doporucuji pres rozpojitelne svorky a tez pres pojistku.
e) Zakonceni:
__________________________________________________________________________________________
1. Propojit kapatko a chobotnici pomoci dodane gumove trubicky.
2. Vse zkontrolovat a prichytit zdrhovaci paskami, co a kde bude treba (pozor na pruchodnost hadicky).
3. Zkontrolovat ze LED sviti, kdyz je reservoar jeste prazdny.
4. Nalit lubrikant JLM a zkontrolovat, ze LED zhasla.
5. Radne zahrat motor a posleze nastavit pri volnobehu prutok 15 kapek za minutu (udaj vyrobce).
6. Zaznamenat pozici jehly a matky na kapatku (pro budouci kontrolu).
Spravne davkovani ma v prumeru spotrebovat 1ml na 1L paliva (podtlak primazava se i pri provozu na benzin).
Linky:
http://www.jlmlubricants.com//data/cata ... l_2011.pdf
http://www.jlmlubricants.com//data/cata ... linder.pdf
http://www.ebay.com/itm/380899577777?_t ... EBIDX%3AIT

a) Rozmyslet se:
__________________________________________________________________________________________
1. Jak a co kde umistit a uchytit, pac toho mista je u Ti-VCT opravdu malo.
2. Kudy tahnout kabel s LED. Dle meho nejsnazsi je cesta pruchodkou za kastlikem.
b) Chobotnice:
__________________________________________________________________________________________
1. Vyvrtat diry pro trysky - R 5mm a nasledne tyto projet vrtacim zavitnikem M6x0,5 (jednopruchodovy).
- hint: Trocha jedleho oleje na vrtaku zajisti, ze piliny nepropadnou dovnitr.
2. Zasroubovat samotne trysky s nanesenim tesniciho zavitoveho lepidla na spodni cast zavitu.
3. Nechat zavadnout zavitove lepidlo.
4. Pripojit chobotnici na trysky.
c) LED dioda:
__________________________________________________________________________________________
1. Vymontovat kastlik (vyndat vnitrek) pred spolujezdcem a dostat se k pruchodce (firewall).
2. Do pruchodky vyvrtat dirku R 4mm. Je to tak akorat aby kabel prosel, ale nebyl volny.
3. Sundad ozdobny ramecek okolo radia (od spodu po obou bocich opatrne nahoru).
4. Odstroubovat panel spodnich tlacitek a ten pak povytahnout ven.
5. Protahnout kabel s LED od panelu s tlacitky skrze pruchodku az na budouci misto reservoaru.
6. Do jedne volne kostky vyvrtat diru R 7mm a usadit LED spolu s nalepkou.
7. Reverzni proces. Osadit panel, ozdobny ramecek, zamontovat zpet kastlik (pozor na privod chlazeni).
d) Reservoar:
__________________________________________________________________________________________
1. Pripravit si a naohybat listu (v mem pripade klasicka DIN - krasne sedne) a k ni primontovat drzak reservoaru.
2. Odstroubovat nejblizsi sroub nad tlumicem a pod nej uchytit (DIN) listu.
3. Od elektroventilu plynu natahnout (nebo z jineho mista, kliedne baterie) +12V a rovnez nulak (ten odkudkoliv).
4. Osadit reservoar a zapojit okruh diody - doporucuji pres rozpojitelne svorky a tez pres pojistku.
e) Zakonceni:
__________________________________________________________________________________________
1. Propojit kapatko a chobotnici pomoci dodane gumove trubicky.
2. Vse zkontrolovat a prichytit zdrhovaci paskami, co a kde bude treba (pozor na pruchodnost hadicky).
3. Zkontrolovat ze LED sviti, kdyz je reservoar jeste prazdny.
4. Nalit lubrikant JLM a zkontrolovat, ze LED zhasla.
5. Radne zahrat motor a posleze nastavit pri volnobehu prutok 15 kapek za minutu (udaj vyrobce).
6. Zaznamenat pozici jehly a matky na kapatku (pro budouci kontrolu).
Spravne davkovani ma v prumeru spotrebovat 1ml na 1L paliva (podtlak primazava se i pri provozu na benzin).
Linky:
http://www.jlmlubricants.com//data/cata ... l_2011.pdf
http://www.jlmlubricants.com//data/cata ... linder.pdf
http://www.ebay.com/itm/380899577777?_t ... EBIDX%3AIT

- Přílohy
FORD Focus ST-Line, 2018, EB 1.5, Bluefin 151kW (love it!)
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Ubývá mi chladící kapalina, hadice měkké, olej čistý, auto nekouří. Našel jsem stopy chladící kapaliny na spoji hadic k reduktoru, bude to stačit dotáhnout nebo je lepší to kolínko nechat vyměnit?
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Určite vymeniť hadice. Kolienko bolo ok, ale hadice už boli popraskané pri páske. Keď technik dával dole pásku praskla na ďalšom mieste...
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
moc dlouho ty hadice teda nevydžely, čeká mě roční prohlídka tak budou mít aspoň co dělat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů