Stránka 19 z 25

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 07.12.2009 13:48
od alan d

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 08.12.2009 10:23
od Culex42
Jo, presne tento clanok som prave cital, skvely je!

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 08.12.2009 11:54
od Tabi
Taky jsem si početl.Já mám ventil zaslepený a tak to i zůstane.Po zaslepení byla citelná změna k lepšímu,a kupovat nový :mrgreen: ani náhodou.Žádný zvýšený teploty bych se vůbec nebál,podle mě je to zanedbatelná hodnota.Ani spotřeba mi nešla nahoru.Zrovna focusu to zjevně moc nevadí jestli je ventil zaslepený,svědčí o tom i to,kolik lidí jezdí ze zaslepeným EGR.Můj kamarád měl kdysi Astru v naftě,měl taky zaslepený EGR.Ta Astra takto jezdí do dneška už spoustu let bez problémů.To co jsem napsal je můj názor,každý se musí rozhodnout podle sebe jak problém s EGR vyřeší,když už nějaký nastane. :wink:

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 16.12.2009 13:37
od coufy
Tak premyslim jestli je u aut ktere maji filtr pevnych castic (FAP) i EGR ventil. 2 veci ktere delaj totez...

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 16.12.2009 15:45
od Kebis
Prosím jestli máte někdo možnost sehnat záslepku na EGR dejte prosím vědět.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 16.12.2009 22:43
od jenikHK
coufy píše:Tak premyslim jestli je u aut ktere maji filtr pevnych castic (FAP) i EGR ventil. 2 veci ktere delaj totez...
samozřejmě že motory s filtry pených částic mají EGR - není to totéž. Ačkoliv oboje snižuje emise, tak každý systém naprosto odlišně.

EGR snižuje teplotu spalování a tím emise oxidů dusíku (NOx). Snížením teploty spalování ale vzniká více pevných částic - motor víc kouří.

Pro zachycení pevných částic se proto používají extra filtry, které jsou ovšem až ve výfuku a do činnosti motoru více-méně nezasahují (s výjimkou jejich regenerace).

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 18:45
od ernyfocus
Zdravím všechny.Moje zkušenost se zaslepením EGR ventilu je následovná.Auto jede bez turba.Lépe řečeno skoro vůbec.Nechápu,jak tady někdo píše,že auto je živější,nižší spotřeba atd.....Nebo tam mám ještě jinej problém.Po mé zkušenosti doporučuju EGR ventil nezaslepovat.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 18:53
od kaminek
Tak tam máš nějaký jiný problém, já ho mám taky zaslepený a nemůžu si stěžovat,ba naopak.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 19:09
od ernyfocus
Nojo,ale jakej problém auto bylo na diaknostice a všechno je v naprostém pořáku.Začal jsem to všechno řešit protože se mi zvedla spotřeba na 9 litrů.V servisu (ve fordu)na nic nepřišli a tak mě napadlo zaslepit EGR ventil a auto prostě nejelo.Tak jakej problém by tam mohl bejt.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 19:11
od ernyfocus
A proč mi zaslepení EGR ventilu odpojilo turbo????

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 19:21
od kaminek
Buď ti EGR zůstal v nějaké poloze viset,nebo jsi při montáži záslepky o něco zavadil .Nejlíp bude když tu záslepku vyndáš na zkoušku , teď už ti to půjde dobře když jsi to měl povolený.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 19:48
od ernyfocus
Záslepku jsem vyndal a auto jede normálně,turbo tahá.Proto nevím proč to ztratilo výkon,když jsem EGR zaslepil.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 20:11
od kaminek
Je to zajímavý co píšeš , jseš asi první komu s TDDI po zaslepení EGR auto nejede .Já to moje vlastnoručně zaslepil a záslepku vyrobil a auto jede super.

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 20:28
od kaminek
ernyfocus píše:Záslepku jsem vyndal a auto jede normálně,turbo tahá.Proto nevím proč to ztratilo výkon,když jsem EGR zaslepil.
Ještě mě napadla jedna věc,a nemyslím to vůbec špatně :wink: nezaslepil jsi něco jiného?

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 17.01.2010 21:25
od ernyfocus
:D ne neboj se zaslepil jsem EGR ventil.Přímo pod EGR ventilem na přírubě.Dva šrouby.Záslepku jsem si dělal taky sám podle výkresu tady s fora.Právě,že je to divný.Všichni to tady chválí a mě jedinému auto nejede. :roll: