Stránka 179 z 202

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 04.11.2014 17:36
od pavliksedlak
To víš že dělal, po každých 10000km pravidelná revize plynu a auto to samé. Je skoro jako z výroby když vyjelo :wink:
Ale teď jezdím jen na benzin a nic to nedělá.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 04.11.2014 17:41
od pavliksedlak
Jen mi to trošku na plyn pocukávalo při nižších otáčkách. Volal jsem plynařovi co mi to montoval a říkal mi že to cuká z důvodu přepětí, ale s tím že by mi vyskakovaly kabely ze svíček se ještě nesetkal.
Nejde mi do hlavy, proč by měli vyskočit, když tam není vůbec žádný tlak a nemá se tam ani jak dostat.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 04.11.2014 18:05
od Mira
to, že děláš pravidelnou údržbu je super.
nerozumněli jsme si! kolik si najel km od poslední údržby/seřízení do doby kdy se ti toto stalo - vyskočili kabely ... 5-10-100-1000-5000km ... plynař se s tím nesetkal, ale on by to měl spravit :wink:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 04.11.2014 19:29
od pavliksedlak
7000km mám od poslední revize. Příští čtvrtek jsem tam objednanej na další revizi, jdu s tím o 3000km dřív než bych měl jít normálně, tak snad to opraví. Bude mi zrovna měnit i filtry.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 19.11.2014 14:13
od kecup650

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 07:51
od nomis
aku mate s motorom 1.6 100k realnu spotrebu LPG mimo mesto (okresky)?

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 12:29
od 321910336
palubák ukazuje nesmysly, leda by si někdo udělal výlet po okreskách od čerpačky k čerpačce.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 18:33
od Mira
nomis: 8 max.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 20:07
od nomis
dik, 8 nie je zle...
a palubak je uplne mimo? neda sa nejako z neho aspon vydedukovat, ze aha teraz mi ukazuje 7l benzinu, to znamena asi 9l LPG na 100km atd.??

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 20:35
od 321910336
u dlouhodobé mám odchylku 0.6 litru a víc (momentálně 8.5 vs 7.9 palubák) u benzínu to bylo 0.1, aktuální ukazuje něco mezi spotřebou na benzín a LPG
těch 8.5 je včetně města a dálnice, čistě okresky bych tipoval kolem 7 litrů, na benzín jsem jezdil delší trasy po okreskách pod 6
btw ten palubák je celkově zblblej, podle ukazalete je v nádrži benzín, kontrolka svítí žlutě, ale palubák ukazuje dojezd 0

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 21:11
od Mira
- na palubáku sleduj maximálně venkovní teplotu nebo průměrnou rychlost :wink: spotřebu nemáš šanci vydedukovat (pokud někdo napíše, že ano - hádat a přít se nebudu)
- já mám evidenci spotřeby LPG za kompletní 4roky viz podpis
- spotřebu 8 jsem střelil od boku stejně jako ty jsi napsal okresky .... :oops: a to z toho důvodu, že ty můžeš jezdit okresky s průměrnou rychlostí 55-60-80km/h (rovinky, dlouhé rovné úseky mezi vesnicemi, apod.) naproti tomu já můžu jezdit okresky v horách do kopce a z kopce serpentinama a průmernou rychlost mi to hodí na 35-40-50km/h .... :D Pak se logicky spotřeba u nás obou bude lišit i když jen o pár deci na 100km

Spotřebu benzínu mám dlouhodobě 0.6-0.7l/100km

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 22:05
od jisol
kecup650 píše:Neco k podpisu pro nas plynare ...
http://jednej.parlamentnilisty.cz/petition.php?id=2476
Podepsáno :palec_nahoru:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.11.2014 22:06
od jisol
nomis píše:aku mate s motorom 1.6 100k realnu spotrebu LPG mimo mesto (okresky)?
Tak reálnou mám 8L

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 21.11.2014 09:08
od kecup650
Ja s VCT jezdim za 7,6L v prumeru.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 21.11.2014 09:10
od kecup650
Jestli dovolite, polozim do plena dotaz. Aktuálně řeším problém, že při teplotách pod 10C je po prvním přepnutí na LPG cítit v interiéru plyn. Intenzita je závislá od pohybu vozidla, takže když k přepnutí dojde v koloně (většinou :), pak je nutné interiér řádně odvětrat. Za tepla to nedělá. Domníval jsem se, že se jedná o nezapojený "odfuk" reduktoru (po jeho nedávné výměně), ale není tomu tak a tak se obávám o vstřikovače a jejich těsnost (BRC, originální zástavba Ford Focus Mk2, 2010). Najeto mám 140k km, takže jejich výměna by byla asi už očekávatelná. Je má domněnka správná, prosím?