LPG - montáže a zkušenosti sem...

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od skier.n » 06.03.2014 20:50

Nene, nepletu. Jen mi to zabserizeni prijde jako dost palba...
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

shawt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.07.2012 18:58
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od shawt » 08.03.2014 23:47

Zdravim kolegove...vim,ze tady resite hlavne Focuse,ale kdyby jste mi mohli poradit,tak budu rad.
Uvazuji o koupi Ford Mondeo 1.8i r.v. 2005. Je to v LPG. Udajne byly meneny nebo opravovany ventily. Je to dovoz Nemmecka a nemelo to primazavni, tak majitel nechal udelat ty ventily + primazavani.
Ma to LPG syst. BRC s ventil.ochr. GASLUBE. Najeto udajne 126.tis km. Mam se teto koupe bat nebo ne? A da se nejak poznat vule tech ventilu,pokud jsou na tom spatne....?

Uživatelský avatar
Zizass
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 552
Registrován: 13.11.2008 16:51
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Zizass » 09.03.2014 08:24

Koupit auto s namontovanym plynem je vždycky sázka do loterie, jak sám píšeš už byl problém s ventily, takže si přečti co píše Mira o kousek výše. Vůle se nechají zkontrolovat v servisu. :wink:
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
Obrázek

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od tym » 09.03.2014 09:03

Vzhledem k tomu, že je to montáž v r. 2012, nemuselo by to být vylítané...
http://www.tipcars.com/ford-mondeo/18i1 ... 95200.html
Na druhou stranu to auto bylo prodané v Dánsku, dovezené údajně z Německa, je to r.v. 2004 a nevím, jestli se tomu nájezdu dá věřit... takže prověřuj.

shawt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.07.2012 18:58
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od shawt » 09.03.2014 09:09

Mam provereno,ze to auto v unoru 2008 melo najeto 50tis km. a kdyz to majitel kupoval z Nemecka v 2011,tak to pry melo kolem 100tis. Coz by mohlo sedet, kolik s tim nalital on netusim..ale vypada moc hezky :)
Jinak to LPG uz tam bylo,jak to koupil,ale prave, ze to nemelo promazavani a ventily byly spatne,tak je nechal delat a pak domontovat i to promazavani.

Nekde popis i popripade s fotkami,jak ty ventily premerit asi nebude?

Jinak tady na fordzona sk jsem si to proveril a je tam ten zaznam o km. Jen nechapu to s tou registraci,proc se uvadi v inzeratu,ze to je auto r2005, kdyz je to konec 2004,ale asi se to tak dela.

Jeste jsem koukal a na CEBIA jsou 2 zaznamy, asi jak se to prihlasilo v CR,tak to asi jeste zaplatim,ale jsou tady v CR zlodeji,jako ve vsem...

DK
06.12.2004
Mondeo 2001-2007
Kombi
Série 40
1.8L Duratec HE SFI (125PS)
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
4.06
2000 EEC (EEC 7)
Automatické Řízení Teploty
(+)"DK"
Stříbrná Stardust (metalická)
Interiér Ebony
Tria

prva registracia: 21-12-2004

diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov

zarucne opravy - stav km:
15-FEB-2008...51.378 km

V Továrně Vyrobený Genk
Bez výbavy RSO
S elektronickou regulací
sp.pr.el.ovl. okna na jeden dotek
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
S vyhřívaným předním oknem
Stření liiny-stříbrná barva
Elektricky Ovládané Zpětné Zrcátko
Duál.el.ovlád.vyhřív.vněj.zrcátka
S vn. zp. zrcátkem v barve karos.
Sedadlo řidiče vyhř.-proměn.tepl.
Se sed. spoluj. vyhř.-proměn.tepl.
S varovným gongem bezp. pásu
S 8pol.mech.seř.el. ovl.sed. řid.
S el. nast sed. spoluj. v 8 směrech
Méne kloubu tazného zarízení
s hlavicí red. páky pot. kuzí
Jedn. dálk. ovlád. dveří - 2 klíče
Se Stěračem/Omývačem Zadního Okna
S automat. stěračem čelního okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
S ostřikovačem/stěračem světlometu
Air Curtain Restrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
Deployable Anti-W'Lash Restr
S inteligent. airbagem řidiče
S inteligentním airbagem spoluj.
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
S mini ocelovým náhradním kolem
(+) Zadni tlumice standard
Ocelové silniční kolo 6.5 X 16"
205/55VR-16 BSW Tyre
Náhr.mini kolo s omez. rychlostí
Se Standardním Zavěením
bez asistenta nouz. brzdení
Protiblok. brzd. systém vech kol
S Protispin.Trakčním Systémem
Kryt vstupu pachového filtru
Bez Ohřívače
S kozeným potahem volantu
S Regulátorem Rychlosti
s mericem paliva
Bez zpetného bezdotyk.senzoru
Akumulátor pro velké zatízení
Bez přípravy pro rádio
Bez pomocného přehrávače CD
ICE-nií výbavy CD + rádio AM/FM
Sada funkcí ICE 1
Anténa pro méne výberový príjem
Se 4 Reproduktory
Bez rodinného zábavního systému
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Se zapalovacem cigaret
S Předními Mlhovkami

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od tym » 09.03.2014 10:48

No akorát je divný, že jestli to někdo v rajchu koupil v r. 2011 se 100 000 a pak v roce 2012 nechal namontovat LPG, tak teoreticky i kdyby za rok najel 10 000 a pak dal LPG a najednou se během doslova pár km odpálily ventily? Ty tedy píšeš, že už tam LPG bylo, v inzerátu je montáž 2012, tak nevím no. Moc mi to na rozum nejde, ty kilometry, montáž LPG, špatné ventily atd... Na Cebiu se vykašli, tam bude maximálně záznam o km, které budou pocházet třeba z STK v ČR apod, vyhozené peníze.
To, že je to o rok starší a uvádí se o rok mladší je bohužel běžný, ono jinak vypadá 2005 a jinak 2004 :D .
Na druhou stranu pokud je auto v cajku, tak se toho bát nemusíš, akorát ta 1,8 bude trochu línejší :wink: .

shawt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.07.2012 18:58
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od shawt » 09.03.2014 11:29

On to ma pan v inzeratu trosku zmatene,ale mluvil jsem s nim a LPG to jiz melo kdyz to koupil, ale on tam nechaval dat vetsi nadrz + to promazavani a tedy udajna investice do ventilu cca 20tis Kc.
Rikal,ze myslel,ze to auto bude mit na 10let,ale prisly nake zivotni zmeny a potrebuje vetsi...mozna to muze byt 1 vyjimka z mnoha a pravdiva...tezko rici. Zitra budu snad chytrejsi, az to uvidim na vlastni oci. Ale bohuzel nejsem zadny znalec motoru, tak asi stejne prd poznam,ale snad alespon podle zvuku motoru a projeti auta. Je jasne,jak budou kolisat otacky nebo bude motor cukat,tak to nekoupim.

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od tym » 09.03.2014 16:23

Ještě by bylo dobrý tam dorazit a zařídit, abys to studený startoval až ty. Hodně se pozná ohledně správně seřízeného LPG, když je motor studený. Pak to jedeš projet a až se to přepne na plyn, tak to nesmí chcípat, kolísat atd. Pokud to bude nepatrně ohřáté, už nepoznáš skoro nic.

shawt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.07.2012 18:58
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od shawt » 09.03.2014 22:10

Tak koukam na fotku toho motoru a muze to co jsem oznacil sipkami byt, to promazavani? Jestli ano,tak to jde na vsechny 4 valce?
Přílohy
Mondeo lpg mazani.jpg

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Mira » 10.03.2014 08:01

už jsem psal vedle, to je vstřikovací lišta LPG a ne přímaz ... pokud to má mít přímaz, tak v motorovém prostoru bude plastová nádobka, od které povede tenká hadička do sání a to buď jedna nebo přes rozdělovač 4. z fotky tipuju, že rozdělovač to mít nebude ...
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

shawt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.07.2012 18:58
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od shawt » 10.03.2014 12:04

Jojo diky, uz jsem vedle odepsal...tak kazdopadne dekuju, pokudn euvidim nekde 4 hadicky extra,coz asi neuvidim, to by uz slo videt,tak si snad alespon vyjednam nakou slevu... pocitam investice +/- 3000Kc?

shawt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.07.2012 18:58
Bydliště: Praha

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od shawt » 10.03.2014 17:37

Tak jsem se na to auto byl podivat. Vypadalo docela v pohode. CO se tyce toho primazavani, tak je to bohuzel jen na jedno misto. to bych jeste neresil a dodelal, ale...po nastartovani motoru, tam neco bohuzel klepalo, rekl bych ve spodni casti motoru, pri akceleraci se to klepani zrychlovalo. Nevim co to mohlo byt a protoze tomu prd rozumim,tak sem to nesel ani projet. Dale se mi zdalo, ze tam bylo na spodku motoru mokro,vypadalo to na olej, pry byl meneny cca pred 1rokem.
Takze sem auto nevzal, ted premyslim, jestli ho vzit nekam na prohllidku. Majitel delal, ze tam nic neklepe a na prohlidku se moc netvaril, ikdyz rekl pak, ze by to snad nejak slo udelat.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od bee » 10.03.2014 21:44

Ahojte, tak moj fofik je po transplantacii motoru:
Kupene nove v SK.
103 tisic km na benzin, potom prestavba na LPG.
Plynar uz vtedy spomenul nekulturny chod, vibracie.
Za 30 tisic km na LPG s primazom ventilov rapidne zhorsenie, problemy pri startovani, namerana znizena kompresia na 1. valci.
Za dalsich 25 tisic km na LPG motor v prdeli, chod na volnobeh ako na 3,5 valca, v otackach este ako-tak ok, tah stale OK, len v tiahlych stupaniach neudrzi otacky a nutne podradovat (asi uz slabsi vykon)
Pri 15877x km transplantacia motora za rovnaký s najazdom cca 115 tisic km.
Vsetky kontroly OK, okrem emisií na benzín. Asi je aj kat v prdeli, snad sa z neho ešte ten bordel "vypáli".
Pri teste na vykonovej brzde vyletela kopa bordelu z výfuku (ako sadze z dizla), ukazuje to na zaneseny katalyzátor.
Domontovaný rozdeľovač primazavania na kazdy valec, prevadzka OK. Odhadovana zivotnost na LPG ...??? :?:

mirisek
Junior
Junior
Příspěvky: 498
Registrován: 24.03.2008 16:29
Bydliště: Vsetín

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od mirisek » 10.03.2014 22:54

tak dnes jsem byl v servise nechat změřit vůli ventilů a tady je nákres co mi dal mechanik.
Jaký je váš názor, nechat už seřídit?
Seřizuje se to podložkama, nebo musím koupit nové hrníčky?
Jde použít výfukové,obrousit je a dát na sání?
Jen podotýkám,že mám FFII 1,6 74kw, od montáže LPG najeto celkem 25tis.km
Přílohy
kolečka.jpg
Ford Focus II kombi, 1,6 16V 74kW, 03/2006 SQ217
Obrázek

Uživatelský avatar
sitalik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 21.08.2012 09:05
Bydliště: České Budějovice

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od sitalik » 11.03.2014 21:33

@ mirisek: predpokladam, ze to jsou tloušťky měrek, ktere se mu podarilo zasunout, takze jses na hranici toleranci a pokud neplanujes delat rozvody nebo ti to nedela nejakou neplechu (vibrace pri volnobehu, jizda na 3 valce), tak bych do toho jeste nevrtal. Nejakych 20-40tis km by to jeste melo bez problemu jezdit, jestli to prohanis po dalnicich tak spise tech 20tis km.
Kdyz jsem serizoval ja, tak jsem mel na nekterych vyfukovych i 0,25 (tlouska merky) a jeste to normalne jezdilo, jen jsem pozoroval po mirnem zahrati vibrace pri volnobehu a kolisani otacek na volnobeh.
Jsou tam hrnicky, zadne podlozky a spravne se to ma serizovat vymenou hrnicku. Nicmene levnejsi (1 hrnicek stoji asi 500kc) a mozna i rychlejsi (objednani hrnicku bude trvat tyden?) je varianta zbrouseni hrnicku na brusce "magnetce", je to bezna praxe a me to uz ca 10tis km funguje.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host