Stránka 18 z 23
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 16.03.2010 21:44
od Robertilos
Třeba bych to ještě s něčím spojil

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 17.03.2010 11:46
od Traffic
Tak abych poreferoval s resenim meho problemu - prave mi volali z diesel servisu, ze mam problem na vsech vstrikovacich, prej ze netesni na prepad a jeden z nich hodne.
Oprava bratru 21.500,-
Tak jsem zvedavej, jestli to timto skonci nebo ne...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 17.03.2010 16:14
od opicak
M.P: Tak jsem na tebe sázel a čekal, že to vyřešíš. Určitě jsi projevil o hodně víc trpělivosti než já. Na druhé straně - já se nasr... a přestal to řešit. A prostě jezdím, ráno chcípne - dělám mrtvýho brouka a startnu znovu. Propracoval jsem se k tomu, že mi auto vlastně jezdí

!!! Ne, to je fór. Jasně, že tohle člověka štve, ale mě to za jízdy nedělá (děcka tohle musím zaklepat) a ráno zatnu zuby. Problém je v tom, že jezdím každý den a v pohodě, ale přítelkyně chce letos do Chorvatska a to už mi lepí. Prostě .... jak na auto není 100% spoleh je to na houby. Tak se ze mě stal obyčejný uživatel - jezdím, neleštím, nevysávám ... jen jezdím a pokukuju po něčem jiném. Je to tak a v tomhle tě chápu. Kolega na podzim prodává ochcávku a když povracím flašky a hodí to dost, jdu do ní. Pánové Focusáci se snad zlobit nebudou. Začarované auto mi fakt radost nedělá a klepat se při každé delší jízdě s malou na zadních sedadlech, jestli ji dovezu domů - na to nemám nervy. Znovu opakuju svou životní zkušenost, kterou si odnesu do hrobu -
nafta patří do traktoru, ať žije benzín !!!!
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 17.03.2010 16:32
od Nicco
opicak píše:M.P: Kolega na podzim prodává ochcávku a když povracím flašky a hodí to dost, jdu do ní. Pánové Focusáci se snad zlobit nebudou. Začarované auto mi fakt radost nedělá a klepat se při každé delší jízdě s malou na zadních sedadlech, jestli ji dovezu domů - na to nemám nervy. Znovu opakuju svou životní zkušenost, kterou si odnesu do hrobu - nafta patří do traktoru, ať žije benzín !!!!
Nafta vo FofoI a nizsie je katastrofa, co priznal aj Ford, nakupom dieselov od PSA. TDI to je ine kafe, aspon co som pocul, osobnu skusenost nemam. Kup si 77kw a mas pokoj.
Lenze. Otazka je, ci sa ti nafta vobec vyplati u stareho auta.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 17.03.2010 16:45
od Pirmin
Ještě k tomu čerpadlu.Koukal jsem do Microcatu podle VIN mojeho auta a je tam.Přikládám obrázek.
http://yfrog.com/baerpadlovndrij
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 17.03.2010 17:36
od Robertilos
opicak> to je jako bych to napsal já, do puntíku

I auto mám stejné, včetně barvy. Jediný rozdíl je, že mi to ráno nezdechá, ale první ranní kilometr cuká jak stará herka

Jak píšeš - už to taky neřeším, dokud to jezdí, tak jezdím. Autu už ale nevěřím, v zimě přestalo jet a asi 14 dní bylo nepojízdné.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 17.03.2010 19:17
od M.P
opicak píše:M.P: Tak jsem na tebe sázel a čekal,...... kterou si odnesu do hrobu - nafta patří do traktoru, ať žije benzín !!!!
Když jsem loni řešil který z aut si nechat ( FoFo vs. Xsara ) tak jsem původně chtěl prodat obě a koupit něco novějšího většího . Byla možnost ho prodat tenkrát za 125 tisíc , ale rozhodl jsem se špatně . V té době jsem toto fórum pročítal jen zběžně , protože jsem s ním neměl problém . Kdybych v té době věděl o špatných startech , problémech se vstřikovači , setrváky , tak bych se rozhodl jinak . V zimě nějak po Vánocích jsem si myslel že se FoFo vyléčí , tak jsem neuváženě prodal Xsaru . Auto potřebuju denně , jezdím do práce 60kiláků , a jsem na něj odkázanej . No a nevěřím mu . U všech předchozích aut jsem věděl že kdykoliv do nich budu moct sednout a jet třeba na druhej konec Evropy , ale s Fofem bych se neodvážil pustit se někam dál . Teď jak se otepluje tak cukání a chcípání se zlepšilo , například dnes ( opět cca 150 km ) to neudělalo , ale je mě jasný že na podzim to bude zpět . Je čas říct mu sbohem . Konečně budu moct vytáhnout Buráka a jezdit do práce na něm , a pak se věnovat výběru jinýho auta ... ale benzín to nebude . Nafta mě dostala a ani tyto špatné zkušenosti mě neodradili . No a při zhruba 30 000 km ročně ... jasná volba .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 20.03.2010 21:20
od Traffic
Tak abych pripojil alespon jeden pozitivni comment.
Me se podarilo problem vyresit.
Jen ve zkratce-od rijna pri teplotach pod +15 zacal TDCi spatne startovat,s nizsimi teplotami horsi a horsi. Dlouho tocil nez chytil, bezely obvykle jen 3 valce po startu, bilej dym. Pri brzkem rozjeti solidni cukatura v nizsich otackach, zvuk motoru byl na ranu z milosti.
Loni v lednu nova baterka a zhavice.
V prve rade jsem u autoel. nechal spravit starter - byl solidne vypalenej z dlouhych startu, ktere "doporucuje" prirucka k autu. Cena 2.800
V druhe rade zajel do diesel servisu - zjistena netesnost vsech vstriku, u jednoho namerena Back Leak Flow hodnota 127,2 mm3/st (tolerancni maximum je 12,0). Cena 20.000
Vysledek - auto chyta na drc, zadnej dym, pri rozjeti zadna cukatura, zvuk motoru OK.
Tak snad to memu FoFo vydrzi co nejdele...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 01.04.2010 09:44
od SilverGhost
M.P píše: ... ale benzín to nebude . Nafta mě dostala a ani tyto špatné zkušenosti mě neodradili . No a při zhruba 30 000 km ročně ... jasná volba .
Znáš to úsloví o tom, že jen b.... udělá stejnou chybu dvakrát ?
No nic, to byl jen šťouch, ať to vyjde...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..Skončilo to - PRODÁNO
Napsal: 02.04.2010 17:00
od M.P
PRODÁNO...kupuji jiné.
můžete toto téma zamknout .
Děkuji všem co přispěli jakýmkoliv příspěvkem , radou , nabídkou pomoci nebo pomocí . Především bych chtěl poděkovat Larimu , který mi zapůjčil čidlo , vstřiky ...
A přeji Vám aby Vám vaše TDCíčka jezdili bez problémů , nezlobili a nemuseli jste řešit takové patálie jako já.
Zbylo mě doma čidlo vačky a snímač otáček klikovky ... kdyby jste měl někdo zájem , prodám .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Napsal: 02.04.2010 20:36
od Eidž
Asi záleží, jestli má auto najeto nebo jestli je dojetý. Kolega v práci si před rokem koupil funglovku z autosalónu. Dojíždí denně 50 km do práce. A jezdí to do 30 min. Ano, co dodat, snad zabije jen sebe. Na autě už ohnul poloosu. Co tím chci říct. Až to bude prodávat, tak např. do 3 let to bude mít tak 80 tis. km, ale vzhledem k používání, to bude neštěstí koupit.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 03.04.2010 00:34
od foki
neni tam . to je ilustracni obr.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Napsal: 03.04.2010 23:31
od M.P
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Napsal: 04.04.2010 08:29
od foki
aby se na C5 foru neobjevilo brzy podobne tema a na konci bude opet prodano
taky jsem jednu mel , koupeno 2003 byla to snad 2001 nebo 2002 , najeto 30000km , asi po 5000km mi odesla spojka , 10000kc , ten co to delal rikal ze majitel asi jezdil s nohou na spojce rikam OK , pak zacaly problemy se zvedanim , spravil to nejaky ventil cenu si uz nepamatuju , pak jednou pri startovani mi to napsalo neco jako motorfehler nebo neco takoveho , a neslo to natocit , samozrejme to bylo na zemi , takze hevery , podlozit tlumice aby to slo vubec nalozit , v citroenu to odmazly a stale to nacitalo ze tam je nejaka chyba , tak jsem to odvezl tak kde mi delaly tu spojku a zjistil ze preskocil remen a zvohybane ventily , cena cca 14000kc se vsim a tim si me citroen totalne ziskal a na konci story je napsano PRODANO . jo jeste jsem zapomel , protoze jsem mel limuzinu tak jsem jednou v zime pri otevírani vika ho vzal za roh a jak jsem zatlacil nahoru tak mi bouchlo okno , kdyz jsem pak shanel jine tak mi na vrakaci rekl ze to stava ze se to víko kroutí a to okno nevydrzi .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Napsal: 06.12.2010 10:47
od M.P
foki píše:aby se na C5 foru neobjevilo brzy podobne tema a na konci bude opet prodano
Po více než půl roce a najetých 19 000 km fakt ne ... prověřeno i nedávnými mrazy . Chytá na brnk .
