Stránka 17 z 191

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 14:24
od tomason
Nic proti ,ale ten motůrek nemůže udělat E4 bez filtru to je snad jasný :!: Tohle je jen další česká prasečina ,nevim proč si ty auta kupujou ,když nemají ani na filtr :roll:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 16:43
od martasak
Ty filtry jsou zase Evropská prasečinka. Mne osobně prodejce neinformoval, že to stojí tolik, udal mi cenu (z nevědomosti) co stojí filtr pro 2.0, kde je oddělený. To že je dohromady a že to stojí takové nechutné peníze, jsem se dozvěděl až od Fokiho. Skoro bych řekl, že to v dané třídě nemá obdoby za to, co to poskytuje. (kromě toho že mj. to žere víc)

Ale pokud jde o E4, co se týče pevných částic, ty hodnoty co tady někteří vytahovali z techničáků, pokud se nemýlím, jsou o hodně lepší, než samotná E4.

Je zcela legitimní že hledáme způsob jak to vyřešit až to přijde a nezacvakat 30KKc.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 18:13
od tomason
Aby vás na emisích nenakopali do řiti až ten motor nechaj ječet na maximum otáček tady sem něco našel Nabizim uplne odstraneni FAP - filtru pevnych castic na vsech vozech znacky Ford, PEUGEOT, CITROEN 100% zaruka zadne rozsvecovani kontrolky diagnostiky, zadne dolevani aditiv, lepsi spotrebe paliva, narust vykonu motoru. Plneni emisnich hodnot bez jakeho koli problemu. servisni ukon na pockani. Cena 4000kč
tel. 739467988

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 18:50
od Komi
vidim Tomasone ze sa dobre bavis na nasom DPF - tieto zazraky z Autofrance Xtuning a podobne samozrejme teoreticky ovladame, akurat mi skus vysvetlit ako si ty predstavujes tento zazrak z tvojej ponuky:
Plneni emisnich hodnot bez jakeho koli problemu
ked sme tu dnes pisali ze motor s DPF ma castice 0,002 a bez filtra 0,030 - kam sa tie castice po vykuchani DPF schovaju aby som sa pri kontrole dostal pod 0,002 - je to asi taky zazrak ako znizenie spotreby - ked podla Forda ma model s DPF priemernu 4,8 a bez DPF len 4,8 cize je jasne ze ked slubuju znizenie spotreby tak su daleko sikovnejsi ako nejaky blby profici od Forda aj Pazouta dohromady....ale jasne ze takto dost ludi nalakaju a vo tom to je...

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 07.08.2009 21:58
od tomason
Mě na tom nic zábavného nepříde .Jak sem zde psal zlatá 1,8 tdci ta stará litina .Na co je mi vylítanej hliníkovej moderní blok ,když nemam na novej filtr :?:Ano je to nešťastné řešení ,ale dost je to o tom jak auto provozujete a co mu dáváte papat, jak to sleduju tak co Čech to škudlík co krmí motor palivem který neni vůbec vhodný pro DPF a EIV.Dost záleží za jak výhodnou cenu ste to auto pořídili.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 08.08.2009 08:35
od martasak
Tomasone, co jako myslíš že bychom že bychom do toho měli lít ?
1.Po nějakých diskusích jsem přestal jsem do toho lít VIF
2. Tankuju výhradně SHELL Diesel Extra, což není špička, ale měl by si držet nějaký standard
(mám přejít na Benzinu ?)
3. No a většina to dotáhla asi z D, kde jsou nesrovnatelně lepší ceny i kvalita oproti nákupu v CZ

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 08.08.2009 08:54
od tomason
Asi bys měl jezdit jen na Vervu, diesel extra je uplně normální nafta .Spojení dpf si vyžaduje vyšší cetanové číslo a to má Shell asi výš kde .Verva ho prokazatelně má kolem 56cetanů.Abys te mě pochopili mě příde velmi riskantní koupit motor se 100tisíci na krku zvlášť ,když je vybaven filtrem dpf.Nevím kdo s ním jezdil a nevím jak se k tomu choval.Pokud se vykašlal na filtr a jezdil menší úseky probíhala velmi častá regenerace tzn.obsah olejové náplně se kazil .Nemůže se potom ucpat taky to sítko co je před turbem? Načatý turbo ,špatný dpf a už mi to příde tak komplikovaný ,jak Dephi u FI tam je to velmi průserový.Už sem to psal 1,6 ano ,ale velmi málo jetou a diesel :?: tak ten je na ježdění ne na motáni se kolem komínu a ježdění na 15 ročně .Od to toho se odvíjí i nechuť do toho auta něco dát ,protože se vám to prostě nevyplatí a s benzínem byste všichni na tom byli lépe.Tenhle motor s E3 funguje naprosto dobře u nás ve firmě má namotáno 160.tisíc .Začarovanej kruh je třeba prostě lidi informovat a varovat než vyhodí destitisíce oknem za nesmyslný auto (volavku) a že už sem jich tady několik zaregistroval .Málá spotřeba neni všechno :wink:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 08.08.2009 09:05
od martasak
ještě že se mě to tolik netýká, mám najeto 30t. Ale chci mít jasno co udělám s tím až najedu víc.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 09.08.2009 08:15
od BobTDCi
martasak píše:BobTDCi: A co to znamená "kým neodíde", jeho zanesení, nebo nějaké poškození ?
Jeho zanesenie - keď ani po aktívnej regenerácii vo Ford servise spustenej cez WDS(IDS) neprestane signalizácia zaneseného filtra - samozrejme za predpokladu, že difsnímač (pred a za DPF) funguje dobre a je po preverení... :idea: :?

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 09.08.2009 21:08
od martasak
tomason píše:.Od to toho se odvíjí i nechuť do toho auta něco dát ,protože se vám to prostě nevyplatí a s benzínem byste všichni na tom byli lépe.Tenhle motor s E3 funguje naprosto dobře u nás ve firmě má namotáno 160.tisíc ..Málá spotřeba neni všechno :wink:
OT:
Trochu matematiky: Málo nebo hodně km to je úplně jedno, záleží výhradně na tom kde a jak se jezdí. Náklady lze rozdělit na náklady (zjednodušeně)
1.pořizovací
2.náklady na km
3.náklady na jednotku času (většinou na rok)
ad 1. Dost podstatný parametr, pokud vystupuje v rovnici, což ale není vždy pravda (dar, služební, lakomá manželka, atd.), u ojetých to bývá také dost různé, jak píšeš.
ad 3. - ty obvykle odpadají při vyšším nájezdu ( FF 20t/rok), neliší se AFAIK moc u benzínu a dieselu

Ad2. DPF u 1.6ky je drahý jako kráva, je prostě hlavně náklad na km a má s nájezdem máloco společného, je to prostě náklad 0,25 Kč/km minimálně (původně se tu mluvilo o ceně za filtr 30t) + 0,1 Kč/km za naftu(bere o 0,3 l/100 KM více), je to čistě náklad/km, jen k tomu někdo dospěje dříve a někdo později.
Pak jsou tam další náklady, které záleží u ojetého vozu na štěstí, ale hlavně zase záleží na ujetých km a režimu jízdy, stojící turbo se nepoškozuje; turbo odejde pravděpodobně po ujetí určitého počtu km.

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 09.08.2009 21:24
od martasak
Komi píše:mozno by bolo dobre keby napisal niekto bez DPF aku tam ma hodnotu ... dalo by sa to zrovnat s 0,002 mojho s DPF....
No já tam nenašel nic - podívejte se i vy ostatní co jste z ČR, vidím tam jen typ motoru , a nějaké další ptákoviny jako součinitel absorpce, atd. ale nic co by ukazovalo na pevné částice (jen ten typ motoru...).

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 10.08.2009 00:48
od foki
tomason píše:Už sem to psal 1,6 ano ,ale velmi málo jetou a diesel :?: tak ten je na ježdění ne na motáni se kolem komínu a ježdění na 15 ročně .Od to toho se odvíjí i nechuť do toho auta něco dát ,protože se vám to prostě nevyplatí a s benzínem byste všichni na tom byli lépe.Tenhle motor s E3 funguje naprosto dobře u nás ve firmě má namotáno 160.tisíc .Začarovanej kruh je třeba prostě lidi informovat a varovat než vyhodí destitisíce oknem za nesmyslný auto (volavku) a že už sem jich tady několik zaregistroval .Málá spotřeba neni všechno :wink:
napisu to znova 1,6 ano ale benzin :mrgreen: a prijde mi ze zacinaji dochazet . :roll:

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 10.08.2009 07:00
od Komi
2martasak: KubaU napisal 0,031 a Moabster 0,030gkm-1 na predoslej strane....

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 10.08.2009 07:45
od Jozef
Komi píše:mozno by bolo dobre keby napisal niekto bez DPF aku tam ma hodnotu ... dalo by sa to zrovnat s 0,002 mojho s DPF....
Na mojom je hodnota: V.5 Častice = 0,019 g.Kg(minus jedna)

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Napsal: 10.08.2009 07:59
od martasak
KubaU je z Trnavy, takže asi v CZ to přímo zapsáno nemáme (ani v kratičce o emisích), nicméně soudě podle toho co napsal Moabster to technik hledal podle typu motoru. Já jen jestli třeba v ČR není takový bordel že by na EK prošla ta úprava od XTuning protože by to vzali z nějaké obecné hodnoty E4 - např. obecná hodnota pro pevné částice pro E4 je udávaná 0,025, což je blízko.