Stránka 16 z 70

Napsal: 17.10.2007 02:30
od Boban
U diesela to není tak znát jako u benzínu, zkušenost z předchozích vozů :idea:

Napsal: 17.10.2007 08:56
od Hugo72
martyG píše:to hugo72: aj mne to stačí, už som začínal mať výčitky svedomia.... :lol:
P.S. inak som martyG a nie maryg, či ako si to tam spotvoril :lol: :lol: :lol:
To: MartyG
Sorry. To akože niečo znamená ten /bod/ "G" ak je to niečo dôležité... :lol: To mi potom budeš musieť vysvetliť. :wink: Čo tak dnes pri káve MartYnGo... som Ti napísal veľké a tvrdé "y" aj keď nick máš s malým a tvrdým, no tak som Ti to vylepšil a čo.... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 17.10.2007 08:58
od Hugo72
Boban píše:U diesela to není tak znát jako u benzínu, zkušenost z předchozích vozů :idea:
To Boban:
V čom je rozdiel? V spotrebe, zvuku alebo vo výkone motora?
Mohol by si to trošku konkrétnejšie rozpípsať?
Ď. 8)

Napsal: 17.10.2007 12:40
od Ferris
Partizan píše:no taky jste mě pěkně nahlodali,jen jestli to s tím dieselem nebude jiné.Máte to někdo na dieselu?
ja mam k&n vlozku a som spokojny, hlucnost to nepridalo a motor ide o nieco kludnejsie a hlavne ide lahsie do otacok co to spravilo s vykonom tazko posudit a v konecnom dosledku spotreba ostala taka ista 8) ked tak sa znizila o dake tie 3dcl na 100 ...

PS: garancia K&N je milion mil co je 1,6mil km a servisny interval zalezi na povahe prostredia v ktorom sa auto prevadzkuje (napr. prasnost) ale v zasade doporucuju 50tis mil .... 8)

Napsal: 17.10.2007 12:49
od Boban
Hugo72 píše:
Boban píše:U diesela to není tak znát jako u benzínu, zkušenost z předchozích vozů :idea:
To Boban:
V čom je rozdiel? V spotrebe, zvuku alebo vo výkone motora?
Mohol by si to trošku konkrétnejšie rozpípsať?
Ď. 8)
Hoj tak sem se dostal k tomu ti to trochu přiblížit, když sem dal sportovní filtr na chrochtu, tak rozdíl v zátahu od spoda nebyl tak znatelný jako u benzínu, zvuk sem nikdy moc neřešil, ale teď sem spokojený :wink: snad je to dostačující, myslím, že mě někdo rád doplní.

Napsal: 17.10.2007 13:07
od Ferris
Boban píše:
Hugo72 píše:
Boban píše:U diesela to není tak znát jako u benzínu, zkušenost z předchozích vozů :idea:
To Boban:
V čom je rozdiel? V spotrebe, zvuku alebo vo výkone motora?
Mohol by si to trošku konkrétnejšie rozpípsať?
Ď. 8)
Hoj tak sem se dostal k tomu ti to trochu přiblížit, když sem dal sportovní filtr na chrochtu, tak rozdíl v zátahu od spoda nebyl tak znatelný jako u benzínu, zvuk sem nikdy moc neřešil, ale teď sem spokojený :wink: snad je to dostačující, myslím, že mě někdo rád doplní.
co tam chces viac rozpisat ja mam diesel, K&N vlozka je tam vsetko fici skvele hluku to nepridalo motor dokonca ide o nieco kludnejsie na neutral napr ... a omnoho lahsie ide do otacok a co sa tyka PS prida to max 2 az 3 koniky viac nie a presne to tvrdi aj vyrobca ide tam hlavne o efektivne spalovanie :idea: pri uspornej jazne tak do 90km by mala klesnut spotreba cca o 0,5l to jest max mozna dosiahnuta hodnota vyrobcom (tak pomaly sa jazdit ale neda) a samozrejme ze sa bavime o nasich kubaturach ...
dalsie info si mozte precitat na K&N fore ale to su uz ine obsahy 8O
http://www.knfilters.com/

Napsal: 17.10.2007 19:45
od Hugo72
Vďaka za odpoveď.
Pred tým ako tú vložku nahodím by som si chcel byť 100% istý, že robím len dobre. Nemám záujem zaradiť sa do skupiny tzv. tunerov, vylepšovateľov ktorý sa riadia heslom čím väčší rachot tým lepšie /viac pásikov viac addidas ako hovoria naší žltý bratia na tržniciach/.
Ešte raz vďaka za postrehy. V piatok príde filtrík a hup s ním do tátoša :wink:

Napsal: 17.10.2007 21:32
od Fokal
canndale: díky, pěkně si to shrnul, souhlasim s tebou :wink:

Přesto by to ještě chtělo postřehy někoho, kdo tam má jenom vložku od Green nebo K&N, eventuálně jinou značku :idea: :wink:

Napsal: 17.10.2007 21:43
od Hugo72
Tak neviem aká možná je ešte voľba športového filtra. Čo som hľadal na nete tak mi ešte vyskočilo nejaký JR filter a to je asi tak všetko. /okrem green a K&N/ V tomto prípade by som neriešil nejaké "zaručene kvalitné" a za tretinovú cenu. Vyrobené kto vie kde... Radšej nie.
Ak by mal niekto záujem viem zohnať K&N filtre za rozumnú cenu. Tak sa zas nehláste všetci. :lol:
Ja na ten svoj čakám a mal by som ho mať v piatok. Potom nafotím a napíšem pocity. 8)
V každom prípade K&N aj Green majú rovnaký princíp 4-6 vrstiev bavlny akurát farba je iná. Greeňáci majú zelený vraj aby bolo lepšie vidieť znečistenie. Aby si vedel, že ho máš vyčistiť.
Tak asi toľko. :wink:

Napsal: 17.10.2007 21:50
od martyG
ja sa hlásim ako prvý :wink: nech to stojí, čo to stojí :lol: :lol: :lol:

Napsal: 17.10.2007 22:33
od canndale
len pre zaujimavost.. ma niekto predstavu alebo radsej skusenosti ako pociatocne impregnovat filter pred prvym pouzitim? a potom, ako prebieha dalsie cistenie? Pred tym ako sa do toho na 100% pustim, cem mat istotu ze nezaprasim motor ;)

Napsal: 17.10.2007 22:39
od UcuLeLembo
Já jsem nědělal nic,ale někteří výrobci doporučují nastříkání speciálním sprejem.Filtr by se měl jednou za cca tři měsíce vyprat a nechat pořádně vysušit (ne přímo na topení) :wink:

Napsal: 17.10.2007 22:54
od Wolf2
Filtr při první montáži ,by měl být ošetřen speciálním olej.(pokud už není ošetřen z výroby) sprejem dodávaný přímo na bavlněné filtry. http://www.spoilercentrum.cz/tuning/vzd ... tici-sady/ Další čištění a impregnace má být po ujetí cca 8000km .

Napsal: 17.10.2007 23:30
od Ada
Kam Vás vede slepá vášeň o zvýšení výkonu motoru o kterých jsem tady četl-pouhým filtrem.Kdyby toto bylo možné,tak to mohou ladičské firmy zabalit.Když si vzpomenu,jakou nám dalo práci zvýšit rychlost náběhu motoru do otáček , a "nadupat" ho ...:roll: Kdyby to šlo z polovičky filtrem,tak jsme byli vychechtaní :!: (nebyl to Ford)

Napsal: 17.10.2007 23:42
od canndale
slepa vasen :))) kraasne povedane :))
ale napriklad mne nejde o zvysenie vykonu, pri 100konikoch tych 3 navyse ktore to udajne da (neverim tomu) to nepocitim, navyse s mojim kombikom sa nechystam pretekat ;) .. skor dobry pocit ze sa motoru bude lepsie dychat, ryhlejsi nabeh do otacok a jemne dravy zvuk.. :D
.. hovorim za seba ;)