Stránka 16 z 23

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 02.03.2010 13:50
od SilverGhost
Tak to se obávám, že zdaleka ne :|
Navíc ne úplně všechno takhle lze odhalit :cry: zvláště ne úplně časté, ale existující "kombinované" závady atd...

Ta stopa do sání se taky musí prověřit.... :mrgreen:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 05.03.2010 20:28
od M.P
Sice mi Lari nabídl pomoc při vyzkoušení jeho , případně jiné ŘJ , ale po konzultaci s mechanikem do toho nejdu . Zatím ....
Ale taky mi Lari poradil jednu věc se snímačem otáček kliky . Měl jsem ho zasunutej tak aby byl co nejblíž k setrváku , ale .... ale to je chyba . Pak jsem ho dal dál od setrváku a "cukání" za jízdy se zlepšilo . Po dalším posunutí to bylo už moc , takže to za jízdy zdechlo a blikalo žhavení . Tak zase o kus zpět , jenže jsem neměl nijak označenou tu zatím "nejlepší" vzdálenost , takže začínám znovu v hledání optimální montážní pozice . Teď jsem přišel z cca 20 km projížďky a snad jsem ji trefil ...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 06.03.2010 08:54
od sibari
Tak narýchlo som prebehol vlákno a neviem ,či si ten snímač menil :?: Písal si len o vyčistení.On môže byť pri meraní úplne OK /pri "normálnej teplote"/,ale v prevádzke /mínusové teploty "pri štartovaní",alebo vysoké teploty "pri riadne zohriatom motore"/ už začne blbnúť.Ono je to v podstate cievka navinutá z velmi tenkého drátika a v prechode na vonkajší kontakt do konektora , sa to počas tepelného namáhania "utrhne",takže potom to má tzv studený spoj.Samozrejme sa to prejavuje pri tých velmi rozdielnych teplotách . . . :idea:
Môj názor , teda . . . :)

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 06.03.2010 13:43
od M.P
Jj,měnil jsem ho. Mám teď jeden navíc. A to i ten nahoře , co snímá vačku .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 06.03.2010 18:38
od sibari
Ešte ma napadá , prekontrolovať káblové vedenia od čidiel do RJ /pripojenie kablikov v konektore na piny,zalomený kabel,konektor do RJ a pod/ Potom už neviem . . . :roll:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 07.03.2010 20:44
od M.P
..no já už taky nevím...včera jsem ladil vzdálenost snímače otáček kliky od setrváku. Pak jsem kontroloval i všechny konektory , u nahozenýho motoru hejbal se všema kabelama , konektorama ... nic jsem nenašel . Pak jsem jel tankovat a když jsem otevíral víčko nádrže tak bylo dost "přicuclý" , zkrátka podtlak v nádrži , jak jsem ji otevřel tak si to docela dost přisálo vzduch . Tak jsem po natankování víčko nezavíral , jen položil a zavřel "dvířka" . Jel jsem pak cca 70 kiláků a ani jednou to nezacukalo za jízdy . Měl jsem radost že .... jen do dneška . To jsem jel cca 400 kiláků a zase to občas vynechalo , i s otevřenou nádrží . Fakt už nevím , mě to přijde jak nějaký občasný přerušení kontaktu , nebo krátkodobý přerušení dodávky nafty ... ale jak to hledat , když to jede x kiláků v pohodě , pak to na dvě tři vteřiny zakucká ... Jediný co se změnilo je že to ráno po nastarování nechcíplo , už asi tejden . Možná jen náhoda ...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 07.03.2010 20:54
od Nicco
Ten studeny spoj - mozno horuca stopa :|

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 07.03.2010 21:48
od Lari
Jestli chceš,tak můžeme přetáhnout ještě svazek mezi ŘJ a čidlama.Jde to dobře..

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 08.03.2010 17:28
od M.P
8O ...přetáhnout svazek kabelů mezi ŘJ a čidlama ?
Asi s tím máš zkušenost z přestavby ale mě se to nezdá že by to šlo dobře ... každý čidlo je jinde ... nevím , kouknu na to jak je to kudy vůbec vedený .
Pravda že se k nějakýmu studeňáku už taky přikláním , kupodivu to teď už asi tejden po ranním nastartování nechcíplo . A přitom teploty stále pod nulou , a někdy i hluboko pod nulou . A přitom jsem s tím v podstatě nic neudělal . A teď odpoledne to necukalo ani za jízdy ...
Zřejmě dochází na slova jednoho "odborníka" z Třebíčskýho Fordu : "...nechat bejt , to se srovná ... časem ..." :lol:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 08.03.2010 20:51
od Nicco
M.P píše:Zřejmě dochází na slova jednoho "odborníka" z Třebíčskýho Fordu : "...nechat bejt , to se srovná ... časem ..." :lol:
RJ si niveluje udaje. Zistila, ze jej vypadava dodavka paliva, tak pridava tlaky :mrgreen:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 08.03.2010 22:20
od 2Romeo
Zkoušel jsi dát nový plynový pedál???? Můžou tam být v háji ty plošnáky....?

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 08.03.2010 22:41
od Lari
Zkoušel,zkoušel..:-))

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 09.03.2010 12:28
od sibari
Priklánam sa tiež k tomu stuďaku :!: Na starom favorite to tiež skákalo, chcipalo a po precínovaní celého plošáku zapalovania to potom išlo ako "gula".Pri tom studaku sa prakticky mení prechodový odpor ,čo RJ vyhodnocuje nekorektne a tým to blbne.Môže to byť studak v RJ,čo je ale hladať ihlu v kope sena . . .
Neviem ,čo ste všetko čistili,ale prečstiť a prekontoxovať všetky konektory aj do RJ a aj kostry . . . :oops:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 09.03.2010 20:11
od M.P
Nedokážu si to vysvětlit , ale dnes cestou do práce ( 60 km ) i z práce to jelo bez cukání . Teda ráno při těch -13°C ( kupodivu nechcípl ) to chvilku bylo takový nějaký polomrtvý, potřeboval větší otáčky než se trochu zahřál , ale pak dobrý ... Ale to samozřejmě nepovažuju za vyřešení problému . Uvidím zase zejtra ... stejná cesta .
O víkendu , jestli si najdu chvilku ještě asi projdu ten kabelovej svazek a prostříknu všechny konektory .
Mimochodem , v neděli jsem poprvé zkusil 60 oktanovou Vervu , ale nemyslím si že by na to měla až takovej vliv .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 11.03.2010 20:37
od Milano
Porovnávací vstřikovače

Vzhledem k mimořádně úzkým tolerancím, které platí pro vygenerování kódu C2i pro vstřikovače CR je naprosto nezbytné, aby se u každé zkušební stolice používané při jejich opravách předem vypracovala cílová křivka pro každou aplikaci. Z toho důvodu si dílny musí zakoupit nový vstřikovač pro každou skupinu opravovaných vstřikovačů. Jednotlivé skupiny vstřikovačů jsou uvedeny v příloze tohoto dokumentu. Tak například před opravou vstřikovače R02201Z by měla autorizovaná opravna otestovat na své zkušební stolici nový vstřikovače Ford Lynx, a to za účelem zjištění cílové křivky pro danou skupinu vstřikovačů na této konkrétní zkušební stolici.

Při opravě vstřikovače systému Common Rail bude nutné přidělit danému vstřikovači nový kód C2i. Z toho důvodu je naprosto nezbytné vytisknout potom tento kód na štítek a štítek pak bezpečně připevnit ke vstřikovači. Vzhledem k tomu, že tento štítek musí odolat tvrdým pracovním podmínkám motoru je nutné, aby si autorizovaná opravna zakoupila tiskárnu a lepicí pásku následující specifikace: - Tiskárna: DYMO LabelManager PC - Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 12 mm ref. č. DYMO: 16959 Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 19 mm ref. č. DYMO: 16960