Stránka 16 z 23
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 02.03.2010 13:50
od SilverGhost
Tak to se obávám, že zdaleka ne
Navíc ne úplně všechno takhle lze odhalit

zvláště ne úplně časté, ale existující "kombinované" závady atd...
Ta stopa do sání se taky musí prověřit....

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.03.2010 20:28
od M.P
Sice mi Lari nabídl pomoc při vyzkoušení jeho , případně jiné ŘJ , ale po konzultaci s mechanikem do toho nejdu . Zatím ....
Ale taky mi Lari poradil jednu věc se snímačem otáček kliky . Měl jsem ho zasunutej tak aby byl co nejblíž k setrváku , ale .... ale to je chyba . Pak jsem ho dal dál od setrváku a "cukání" za jízdy se zlepšilo . Po dalším posunutí to bylo už moc , takže to za jízdy zdechlo a blikalo žhavení . Tak zase o kus zpět , jenže jsem neměl nijak označenou tu zatím "nejlepší" vzdálenost , takže začínám znovu v hledání optimální montážní pozice . Teď jsem přišel z cca 20 km projížďky a snad jsem ji trefil ...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 06.03.2010 08:54
od sibari
Tak narýchlo som prebehol vlákno a neviem ,či si ten snímač menil

Písal si len o vyčistení.On môže byť pri meraní úplne OK /pri "normálnej teplote"/,ale v prevádzke /mínusové teploty "pri štartovaní",alebo vysoké teploty "pri riadne zohriatom motore"/ už začne blbnúť.Ono je to v podstate cievka navinutá z velmi tenkého drátika a v prechode na vonkajší kontakt do konektora , sa to počas tepelného namáhania "utrhne",takže potom to má tzv studený spoj.Samozrejme sa to prejavuje pri tých velmi rozdielnych teplotách . . .
Môj názor , teda . . .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 06.03.2010 13:43
od M.P
Jj,měnil jsem ho. Mám teď jeden navíc. A to i ten nahoře , co snímá vačku .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 06.03.2010 18:38
od sibari
Ešte ma napadá , prekontrolovať káblové vedenia od čidiel do RJ /pripojenie kablikov v konektore na piny,zalomený kabel,konektor do RJ a pod/ Potom už neviem . . .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 07.03.2010 20:44
od M.P
..no já už taky nevím...včera jsem ladil vzdálenost snímače otáček kliky od setrváku. Pak jsem kontroloval i všechny konektory , u nahozenýho motoru hejbal se všema kabelama , konektorama ... nic jsem nenašel . Pak jsem jel tankovat a když jsem otevíral víčko nádrže tak bylo dost "přicuclý" , zkrátka podtlak v nádrži , jak jsem ji otevřel tak si to docela dost přisálo vzduch . Tak jsem po natankování víčko nezavíral , jen položil a zavřel "dvířka" . Jel jsem pak cca 70 kiláků a ani jednou to nezacukalo za jízdy . Měl jsem radost že .... jen do dneška . To jsem jel cca 400 kiláků a zase to občas vynechalo , i s otevřenou nádrží . Fakt už nevím , mě to přijde jak nějaký občasný přerušení kontaktu , nebo krátkodobý přerušení dodávky nafty ... ale jak to hledat , když to jede x kiláků v pohodě , pak to na dvě tři vteřiny zakucká ... Jediný co se změnilo je že to ráno po nastarování nechcíplo , už asi tejden . Možná jen náhoda ...
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 07.03.2010 20:54
od Nicco
Ten studeny spoj - mozno horuca stopa

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 07.03.2010 21:48
od Lari
Jestli chceš,tak můžeme přetáhnout ještě svazek mezi ŘJ a čidlama.Jde to dobře..
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 08.03.2010 17:28
od M.P

...přetáhnout svazek kabelů mezi ŘJ a čidlama ?
Asi s tím máš zkušenost z přestavby ale mě se to nezdá že by to šlo dobře ... každý čidlo je jinde ... nevím , kouknu na to jak je to kudy vůbec vedený .
Pravda že se k nějakýmu studeňáku už taky přikláním , kupodivu to teď už asi tejden po ranním nastartování nechcíplo . A přitom teploty stále pod nulou , a někdy i hluboko pod nulou . A přitom jsem s tím v podstatě nic neudělal . A teď odpoledne to necukalo ani za jízdy ...
Zřejmě dochází na slova jednoho "odborníka" z Třebíčskýho Fordu : "...nechat bejt , to se srovná ... časem ..."

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 08.03.2010 20:51
od Nicco
M.P píše:Zřejmě dochází na slova jednoho "odborníka" z Třebíčskýho Fordu : "...nechat bejt , to se srovná ... časem ..."

RJ si niveluje udaje. Zistila, ze jej vypadava dodavka paliva, tak pridava tlaky

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 08.03.2010 22:20
od 2Romeo
Zkoušel jsi dát nový plynový pedál???? Můžou tam být v háji ty plošnáky....?
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 08.03.2010 22:41
od Lari
Zkoušel,zkoušel..

)
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 09.03.2010 12:28
od sibari
Priklánam sa tiež k tomu stuďaku

Na starom favorite to tiež skákalo, chcipalo a po precínovaní celého plošáku zapalovania to potom išlo ako "gula".Pri tom studaku sa prakticky mení prechodový odpor ,čo RJ vyhodnocuje nekorektne a tým to blbne.Môže to byť studak v RJ,čo je ale hladať ihlu v kope sena . . .
Neviem ,čo ste všetko čistili,ale prečstiť a prekontoxovať všetky konektory aj do RJ a aj kostry . . .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 09.03.2010 20:11
od M.P
Nedokážu si to vysvětlit , ale dnes cestou do práce ( 60 km ) i z práce to jelo bez cukání . Teda ráno při těch -13°C ( kupodivu nechcípl ) to chvilku bylo takový nějaký polomrtvý, potřeboval větší otáčky než se trochu zahřál , ale pak dobrý ... Ale to samozřejmě nepovažuju za vyřešení problému . Uvidím zase zejtra ... stejná cesta .
O víkendu , jestli si najdu chvilku ještě asi projdu ten kabelovej svazek a prostříknu všechny konektory .
Mimochodem , v neděli jsem poprvé zkusil 60 oktanovou Vervu , ale nemyslím si že by na to měla až takovej vliv .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 11.03.2010 20:37
od Milano
Porovnávací vstřikovače
Vzhledem k mimořádně úzkým tolerancím, které platí pro vygenerování kódu C2i pro vstřikovače CR je naprosto nezbytné, aby se u každé zkušební stolice používané při jejich opravách předem vypracovala cílová křivka pro každou aplikaci. Z toho důvodu si dílny musí zakoupit nový vstřikovač pro každou skupinu opravovaných vstřikovačů. Jednotlivé skupiny vstřikovačů jsou uvedeny v příloze tohoto dokumentu. Tak například před opravou vstřikovače R02201Z by měla autorizovaná opravna otestovat na své zkušební stolici nový vstřikovače Ford Lynx, a to za účelem zjištění cílové křivky pro danou skupinu vstřikovačů na této konkrétní zkušební stolici.
Při opravě vstřikovače systému Common Rail bude nutné přidělit danému vstřikovači nový kód C2i. Z toho důvodu je naprosto nezbytné vytisknout potom tento kód na štítek a štítek pak bezpečně připevnit ke vstřikovači. Vzhledem k tomu, že tento štítek musí odolat tvrdým pracovním podmínkám motoru je nutné, aby si autorizovaná opravna zakoupila tiskárnu a lepicí pásku následující specifikace: - Tiskárna: DYMO LabelManager PC - Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 12 mm ref. č. DYMO: 16959 Páska D1 ze stálého polyesteru, šířka 19 mm ref. č. DYMO: 16960