Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jj - pekne grafy, nemas nahodou aj plniaci tlak MAP ? - zaujimalo by ma to preto ze mam pri ustalenej rychlosti vonku (napr 90kmh alebo viac) , mam vyrazne vacsie hodnoty tlaku ako som kdesi videl co daval V12 z jeho 2,0TDCI (rad by som videl udaje z 1,6)
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Je uplne normalne, ze 1.6 bude na udrziavanie konstantnej rychlosti napr. 90 km/h potrebovat vacsi MAP, ako 2.0, kde v tomto rezime turbo prifukuje iba symbolicky. Aj tu sa ukazuje pravdivost tvrdenia, ze objem je nenahraditelny. Ak si dobre pamatam, 2.0TDCI mal na rovine za bezvetria pri 90-tke MAP do 1.2 baru, comu zodpoveda turbo boost 0.2 baru (1 bar je atmosfericky tlak, turbo boost = MAP - atm. tlak). Skoda, ze som to nemeral na P307 1.6HDI, tam ma ale zaujimala ina velicina - teplota oleja...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tak urcite, je to normalne ze 2,0 s vacsim turbom ma mensi tlak, mna ale zaujima kolko je to konkretne od nejakeho cloveka co to vie odmerat na 1,6
zvyseny tlak totiz vie sposobit aj zuzeny prierez sania
zvyseny tlak totiz vie sposobit aj zuzeny prierez sania
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Bohuzial nemam po ruke ziadny 1.6TDCI s overenym dobrym stavom motora. Sused ma 66kW, ale uz viac ako 190k km, takze pripadne meranie sa nebude dat povazovat za nominal. Za pokus to stoji. Ak sa podari, skusim dohodnut nejake meranie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4038
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
OT: u Transita 2012 mi to ukazuje na volnobeh toto u DPF:

tzn. ze je zaplnen z 10procent a byl maximalne z 53procent ?? Tlak na volnobeh 0 kPa

tzn. ze je zaplnen z 10procent a byl maximalne z 53procent ?? Tlak na volnobeh 0 kPa
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Komi: pokusím se dohledat a změřit (tak do týdne).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
nasiel som zaujimavy subor - pri mojom patrani po hodnotach MAP
je tam o.i. vidiet ako krasne limituje pri rozbehu uz od 1. stupna MAP na 249 - myslel som ze to na 1. a 2. nejde (o.b.), u mna este k tomu cez 230 prejde len kratkodobo a sporadicky pri plnom plyne...
a pri ustalenej 90 ma pretlak 0,5 (u mna 0,3 - 0,5, u V12 2,0 len 0,1, resp. u mojej 1,9TDI 0,1-0,2)
su tam aj dalsie merane hodnoty, tak koho to zaujima, moze porovnavat
je tam o.i. vidiet ako krasne limituje pri rozbehu uz od 1. stupna MAP na 249 - myslel som ze to na 1. a 2. nejde (o.b.), u mna este k tomu cez 230 prejde len kratkodobo a sporadicky pri plnom plyne...
a pri ustalenej 90 ma pretlak 0,5 (u mna 0,3 - 0,5, u V12 2,0 len 0,1, resp. u mojej 1,9TDI 0,1-0,2)
su tam aj dalsie merane hodnoty, tak koho to zaujima, moze porovnavat
- Přílohy
-
[Přípona xls byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tych 0.5 - 0.6 baru na postarsom C4 HB 1.6 HDI deFAP mam potvrdene ustne, nedaval som to sem, pretoze motor ma okolo 200 tisic a je na nom uz 3. turbo a je to bez grafu. Napr. 1.4 TDCI vo Fusione (140k km, vsetko povodne) ma pri 90tke 0.6 az 0.7 baru, takisto iba ustne. Cize je zjavne, ze cim mensi objem, tym vacsi turboboost. Bolo by zaujimave porovnat Fusion 1.6 TDCI 66kW a 1.4 51kW a odizolovat vplyv aerodynamiky, potom to iste ale pri 130. To je ale uz na diplomovku, nie prispevok do fora.
Stale cakam, kedy na mna bude mat cas sused s FFII kombi 1.6TDCI 66kW...
Stale cakam, kedy na mna bude mat cas sused s FFII kombi 1.6TDCI 66kW...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
to djdekl:
Jaká je to verze ForScanu? Já ty další dvě - DPF_LOAD a _SOOT nemám....
Jaká je to verze ForScanu? Já ty další dvě - DPF_LOAD a _SOOT nemám....
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jen takový nástřel, nikde není ustálená rychlost a nikde jsem nejel nad 60km/h
. Poslední položka je tlak MAP. (ještě naměřím jen rychlost a tlak púři ustálené vyšší rychlosti...)

FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
skus este tu vacsiu rychlost, ja som porovnaval priebehy z cca 2000km a ziadny zasadny rozdiel so suborom co som nasiel na webe som nenasiel, jedine v regulacii tlaku turba a zatial sa mi nepodarilo najst mozne vysvetlenie...ide o to ze jemu tlak pri stupani krasne zastane na ocakavanych 2,49bar ale zasa kupodivu aj na 1 a 2 kvalte - kde by som cakal ze sa zastavi na 2,3 - predpokladal som ze cez 2,3 pusti regulacia pri overbooste, ale ten ma byt len na 3,4 a 5 kvalte...
a zasa v mojich datach sa mi nepaci ze som hodnotu cez 2,3 nasiel dvatrikrat a len jednorazove, cize uz za pol sekundy pri dalsich datach bola mensia-mam z toho dojem akoby ma nepustil do overboostu - napr pri akceleracii na dialnici na tachacovych 180 mam 2,20 a u neho 2,49...
sice tych mojich 2,2 moze motoru stacit na dosiahnutie vykonu, ale predpokladam ze niekde je chybka...ak si dobre spominam, tak aj V12 pisal ze sa moc cez 2,3 nedostava, a pritom jeho stroj mal jednoznacne nadpriemerny vykon...
a zasa v mojich datach sa mi nepaci ze som hodnotu cez 2,3 nasiel dvatrikrat a len jednorazove, cize uz za pol sekundy pri dalsich datach bola mensia-mam z toho dojem akoby ma nepustil do overboostu - napr pri akceleracii na dialnici na tachacovych 180 mam 2,20 a u neho 2,49...
sice tych mojich 2,2 moze motoru stacit na dosiahnutie vykonu, ale predpokladam ze niekde je chybka...ak si dobre spominam, tak aj V12 pisal ze sa moc cez 2,3 nedostava, a pritom jeho stroj mal jednoznacne nadpriemerny vykon...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Moj 2.0tdci nadpriemerny vykon nemal. Ak to vyvodzujes z toho jedneho sprintu z 0 na 100 za 8.4, tak to nebola zasluha motora, ale mojej sikovnosti - rozbiehal som sa z dvojky. Na rovine som z neho horko - tazko vytlacil 200 podla GPS. Benzinaka na tej istej trase roztocim na 205 podla GPS. Cize standardne hodnoty. Podla vypoctov pruznej akceleracie cez cely rozsah otacok mi to vychadzalo na vykon okolo 103 kW, benzinak vychadza plus minus rovnako.
Jedno je ale pravda - overboost sa mi aktivoval iba tak na jednu - dve desatinky sekundy. Ked som meral jeden 1.8TDCI, ten vyletel na 2 a pol baru a drzal az do maximalnej rychlosti (tusim 190 podla GPS), iny 1.8TDCI drzal overboost predpisanych 5 sekund. To iste Mondeo III 2.0TDCI 96kW. Takze neviem. Ale toto sme uz hodne mimo temy o DPF 1.6TDCI...
Jedno je ale pravda - overboost sa mi aktivoval iba tak na jednu - dve desatinky sekundy. Ked som meral jeden 1.8TDCI, ten vyletel na 2 a pol baru a drzal az do maximalnej rychlosti (tusim 190 podla GPS), iny 1.8TDCI drzal overboost predpisanych 5 sekund. To iste Mondeo III 2.0TDCI 96kW. Takze neviem. Ale toto sme uz hodne mimo temy o DPF 1.6TDCI...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4038
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
hihi: Forscan 2.1.14 - Transit 2.2 92kW 2012
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Díky, to bude tím autem... ne verzí softu (?).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host