Stránka 15 z 16
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 06.04.2012 20:23
od tomason
Jenže v minulosti se křtilo kde se dalo i značky a třeba známej dal Citroena pryč 2x dělal vstřiky kde bral nevim tvrdil že u značek.
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 08.04.2012 00:49
od foki
Coroner píše: všude ve fordu a u lidí co jsem to měl jsem se ptal jestli tenhle motor má řetěz, nebo řemen a všude mi bylo řečeno, že řetěz, tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
a az to opravis tak bych zmenil forda a lidi kolem sebe . mozna jeste pred opravou bych zmenil mechanika .
PS : ktery ford to byl ? jeste me napadlo jestli jsi jim rekl TDCI protoze 2,0i ma retez
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 08.04.2012 12:35
od V12
To chrochtanie ti mechanici museli pocut, pokial teda nemali v usiach stuple.
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 10.04.2012 13:54
od Coroner
No jo no, nenapadlo mě, že když se zeptám automechanika co nám dělá všechna auta, že to takhle dopadne. Nevím jestli jsem ho tenkrát ptal, jestli to má řemen, nebo řetěz, myslím si, že určitě ne, nenapadlo by mě to samotného. Takže jsem se spíš ptal na interval a odpovědí mi byl nesmrtelnej řetěz. Nicméně už se to stalo a je hotovo. Takže kdyby někdo věděl o motoru G6DB, tak sháním.
A ještě jeden dotaz, jaký je rozdíl v motorech G6DA, DB, DD?
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 16.04.2012 22:45
od Coroner
Takže výsledek nakonec dobrý, rozvoďák to nebyl, ventil co pouští olej do zdvihátek se nějak přicpal a pustil tam všechen olej, takže ventily zůstaly otevřené a tudíž neměl motor tlaky. UF
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 20:55
od mimak
Zdravíčko ve spolek, vim že otázka už tu byla několikrát, ale přece ještě jednou

Plácnu...ve 30°C po zhruba 25Km jízdy cca po rovině (žádná brzda provozu 60km/h přes ves a 100-120km/h mimo) se ručička ukazatele teploty vody nedostane na 90°C viz.foto a hrozně rychle se ochlazuje při jízdě z kopce kdy to jenom tak lochtam padne klidně na 75°C. Tedy otázka....má to smysl měnit termostat, a má teplota vliv na spotřebu nebo jezdim jako prase ? Moje spotřeba je 6,7l/100km. Páč mě to docela leze krkem, občas jezdim s Ochcávkou a tam se to na 90°C dostane po 5km a ručička drží jak přibytá !!!!
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 21:55
od Stanley_vy
Mimak: Já mám ručičku standartně ještě o kousek (díle, dva - těsně pod 90°C) výš a dolů se v těhle teplotách ani nehne. S poklesem za jízdy se setkávám jen při teplotách kolem nuly.
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 22:15
od Stanley_vy
Forďáci, všiml jsem si úniku oleje u mého vozu, viz foto. Dokážete někdo odhadnout příčinu, případně doporuručit řešení? Olej si motor nebere za 15 tis, km žádný, turbo se zdá podle zvuku v pořádku, najeto poctivých 72 tis. km, z toho já posledních 30 tis. km. Díky za rady.
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 22:39
od zaks
DISTANCE TO EMPTY 7 KM Taky dobrej gang koukám

Ale přiznám se že já tenhle pohled na přístrojovku znám taky

Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 23:02
od petr16
Distance to empty??? je opravdu tak přesná? kolik zbyde v nádřži nafty pokud se dostanu na Okm??? neveřím, že v tu chvíli to zdechne
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 23:03
od Stanley_vy
petr16 píše:Distance to empty??? je opravdu tak přesná? kolik zbyde v nádřži nafty pokud se dostanu na Okm??? neveřím, že v tu chvíli to zdechne
Neboj, nezdechne. mám to několikrát vyzkoušeno.

Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 23:06
od petr16
Si myslím, ale ještě jsem netestoval kolik je v nádrži nafty pokud se dostanu na 0 km, nějaký zkušený střelec tady???

Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 23:09
od zaks
Na 0 km jsem dojel 7 km k benzince do kopce takže je to v klidu

Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 20.06.2012 23:20
od petr16
to zaks: slušný, myslím že litr dva tam ještě na 0km budou, zatím jsem to nezkoušel na benzině,kolik zbyde v nádrži
Dal někdo více?:))))
Re: 2.0 TDCi 100kW
Napsal: 21.06.2012 06:00
od phofy
mimak: mel jsi zaplou klimatizaci a na jak velky foukani?