Stránka 132 z 191
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 16.07.2013 22:44
				od vita_k
				C-Maxis píše:No, prave nouzovy rezim 800 km od domova by me moc neuklidnil  :|
to je mala pravdepodobnost, ze nouzak nastane. Auto te v tom nenecha. To je jen nejcernejsi scenar ala V12.
 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 17.07.2013 10:43
				od Marod22
				Ford uvádza pre 1,6 TDCi výkony 70, 77 a 85 kW
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 17.07.2013 23:01
				od cereus
				Tak to tiez nesedi. Motor teda asi mame stary, mozno len zamenili filter za cDPF (bez aditiva).
Neviete niekto, ci Euro V. maju aj tie starsie 1.6 TDCi? Alebo Euro V. dosiahli az pri tej modernizacii?
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 18.07.2013 07:09
				od Marod22
				Euro 5 myslím má až po medernizácii. Silnejšia verzia s upraveným DPF a slabšia aj naďalej bez. Stredná netuším.
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 18.07.2013 14:38
				od Giggo
				cereus píše:Mam presne to iste, co milan, este aj vyrobene ten isty den. 
Ten clanok je pekny, ale pise sa tam, ze zmodernizovany motor ma 82 kW a my mame 80 kW ako mala stara 16 ventilova verzia. Teraz neviem, co si mam o tom mysliet.  

 
Vůbec to hraní s kW neřešit to bych si o tom myslel.
V článku je navíc toto "Maximálny výkon 82 kW (80 kW) dosiahne pri 3600 ot/min" z toho si vykládám, že to je dle toho kdo to do auta namontuje, jestli Ford či PSA a jak se jim to chce zrovna přepočítat.
 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 18.07.2013 14:43
				od Giggo
				milanivs píše:No to si ma ukludnil  
 
 
Prečítal som si celý článok a keď to dobre chápem, tak ja mám DPF bez aditív. Či sa mýlim?
Dnes som sa váľal pod autom, ale medzi zadnou nápravou a torznou tyčou je len vzduch. Asi mal servisák pravdu. Takže nový poznatok pre všetkých, nové TDCi už nemajú EOLYS!!! O kurvítko menej  :bravo22
Na dovču idem budúci týždeň a ako vravím, nerád by som aby mi auto niekde skolabovalo, kvôli EOLYSU ...
 
No EOLYS moc kurvítko není, nemá se tam co pokazit, jako na samotném DPF.
Hlavně kvůli EOLYS bys neskolaboval, protože auto upozorní na jejich nízkou hladinu.
 Tuším v mém případě to byla oranžová tečka pod palubákem a nápis Engine systems fault (auto jelo naprosto normálně) až po napíchnutí na diagnostiku (cca po 1500 dalších km) jsem zjistil, že jediný proč mě tímto otravuje je nízká hladina eolys ... nu a tak jsem vykuchal DPF, ale to už je jiný příběh.
 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 18.07.2013 20:23
				od cereus
				Neviete, aku ma mat zivotnost ten cDPF? Predpokladam, ze bude drahsi ako ten povodny.
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 05:58
				od V12
				vita_k píše:
to je mala pravdepodobnost, ze nouzak nastane. Auto te v tom nenecha. To je jen nejcernejsi scenar ala V12.
Auto ho v tom nenecha. Iba sa ho snazi presvedcit, ze je najvyssi cas na navstevu servisu  

 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 07:51
				od vita_k
				a zacit setrit:)
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 14:59
				od V12
				cereus píše:Neviete, aku ma mat zivotnost ten cDPF? Predpokladam, ze bude drahsi ako ten povodny.
Kdesi som narazil na udaj 200 - 240 tisic km. Ak je to pravda, tak to nie je az tak zle.
 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 17:38
				od milanivs
				Keď už nič iné, aspoň ušetrím peniaze za dopĺňanie Eolysu. Ačo som tak čítal, najlacnejšie to nobolo.  

 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 18:36
				od C-Maxis
				Tak za Eolys ted uz moc neutratis.
Mozna za Infineum, ale zase tak drahe to neni.
Teda, pokud si to nechas dolit v servisu, tak to naskoci, to jo. Ale doliti a resetovani je tak na 10-20 minut.
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 19:05
				od foki
				Marod22 píše:Euro 5 myslím má až po medernizácii. Silnejšia verzia s upraveným DPF a slabšia aj naďalej bez. Stredná netuším.
ja si myslim ze DPF ma od 2009 nebo 2010 i 66kW .
 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 19:17
				od sandokan
				jj - Euro5 plati v EU od 1.9.2009 a to uz sa da splnit len s DPF
			 
			
					
				Re: Filtr pevných částic u  1,6 80kw TDCi
				Napsal: 19.07.2013 20:22
				od cereus
				V12 píše: Kdesi som narazil na udaj 200 - 240 tisic km. Ak je to pravda, tak to nie je az tak zle.
Ak by to bola pravda, bude mi to stacit, lebo vymenu uz bude riesit niekto iny.