Vzdycky jsem tankoval jenom na Shell, i se starym autem (tam jsem jenom 2x pustil trosku z OMV), tu Benzinu jsem zkusil poprve na novem aute a proste bylo poznat, ze to auto jede hur (nechci tim rikat, ze Benzina je na prd - kdyz to nekomu vyhovuje at si tam klidne tankuje

), takze zustavam u Shell a nic jineho uz tam zkouset nebudu. Liju tam Shell Diesel Extra, porovnavat vykon auta s TopQ a DE nebudu, pac TopQ jsem mel jenom jednu nadrz a je to uz davno. V-Power Diesel byl o poznani lepsi, ale ten netankuju, pac davam aditivum a do tak drahe nafty se mi ho uz davat nechce, at se to jeste nejak nepobije a V-P v zime nemel tolik aditiv, aby studeny motor tak neklepal, takze s pouzitim aditiva jsem dosahl nizsiho hluku i spotreby. Nedavno jsem si rikal, ze bych tam zase nalil na zkousku v-power diesel, ale za 37,30

Nejsem blazen.
Nejake vykonove a rychlostni pokusy asi v nejblizsi dobe delat nebudu, pac plyn na podlaze jsem nemel asi dva mesice, jelikoz ve meste to nema smysl a na dalnici z toho je akorat vir v nadrzi. A na vypozorovani nejakych rozdilu to chce tak dve nadrze od kazdeho paliva. Spis mi ted jde o obsah moji penezenky a o to udrzet spotrebu na 16" gumach a s klimou pod 5,20l
275,- je za ten VIF dost, ale ber to tak, ze to mas na vice nez 10 nadrzi a pokud ti to snizi spotrebu o blbych 5%, tak se ti to hned vrati zpatky. Debatovat o tom je celkem zbytecne, ja te muzu presvedcovat o cem chci a ty mi to pak obijes o hlavu, ze to nefunguje

Vyzkousej si to sam, vyber jake aditivum chces, treba i tu Hekru a pokud s tim autem jezdis pravidelne a trosku sledujes, jak se chova a jaky ma zvuk, tak rozdil poznas. Pokud s nim vyrazis kazdy vikend na lov do hypermarketu, tak se na to vyprdni, pac to nepoznas
