Stránka 14 z 44
Vadný píst EB 1.6
Napsal: 15.11.2017 11:09
od vita_k
Dá se někde do Torque přidat PID na výstup knock senzoru? Předpokládám, že tam je...
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 15.11.2017 11:50
od Tomin123
Pro Torque je tu tuším separé vlákno.
Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 17:20
od vita_k
Pak v tom vláknu Torque zase nikdo nebude vědět o čem je řeč. Na to aby člověk uměl správně zařadit příspěvek by měl mít školení

Ale asi se to tam hodí víc

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 19:26
od phofy
Dneska jsem si kupoval svět motorů a byla tam recenze na Ford Galaxy a právě tam psali o 1.6 ecoboost, že jim praskaly písty kvůli LSPI

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 19:31
od Sagic
Asi to nechces blejsknout ze?

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 19:40
od phofy
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 19:46
od Sagic

parada diky! Mno tankuju jen Vervu 100 za tu cenu po sleve s tou jejich kartou je to to nejmensi. Ale to jezdeni s lehkou nohou je problem, vetsinu cest mam na trase z podkrkonosi do Hradce a tam to v ty zaplave kamionu jinak nejde nez lehka noha a 90-100 km/h. Pristi tyden budu mit vymeneny stefty na svodech a pak bude jistota ze vse drzi jak ma tak to zacnu pravidelne provetravat

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 19:57
od vita_k
Jak se ti uvolnily stefty? Nemas foto?
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 20:01
od Sagic
Nasel jsem jeden ukrouceny na spodnim deklu motoru, nevim co se s tim delo nez jsem to koupil je mozne ze to byla jen unava materialu, takze se jeden bude odvrtavat a ostatni preventivne menit.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 20:52
od Quickie
nebudem tvrdit ze som googlil a lustroval internet kvoli tomuto problemu..
je mozne že toto už na 1,5 ecobooste je nejako lepšie poriešené, možno kvalitnejšie piesty od vyroby alebo niečo iné?
mám automat a ten mi v klasickom režime D tiež jazdi na čo najnižšie otáčky.. nechcem ho velmi často dráždit manualnym podradovanim lebo si to aj tak zachvilku hodí na vyšší kvalt... a neviem či je rozumne stále jazdit na režm S, kde si tie otáčky drží o niečo vyssie, lebo neviem či sa BCM potom nejako nenaučí že sa na režim S jazdí tak nejak na pohodu

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 22:44
od Tomin123
Kvalitnejsi pisty, co vim, neexistuji. Jsou jen:
- lite
-
lite hypereutekticke (cz: nadeutektické) (obsahuji vice kremiku) = jsou tvrdsi, ale take krehci
(zajimave cteni o materialu:
http://dspace.vsb.cz/handle/10084/96302?show=full)
- kovane
- ocelove
Vetsina dnesnich turbo motoru ma ty hyper, protoze normalni lite to nedavaji (skoro)vubec.
Hypery to davaji dobre, ale ta krehkost je problem ve chvilich detonaci.
Kovane preziji delsi cas v detonacich, ale nedavaji se.
1, z cenovych duvodu a 2, z emisnich duvodu.
Ocel je uplna novinka.
Tedy: neni jina cesta a neumim si predstavit co budou delat v budoucnu.
Asi si budem muset zvyknout ze proste nektere motory umrou na pistech.
Zaklad je dobre palivo (nesmi mit mensi oktanove cislo nez predepsane) a motor nesmi byt zakarbonovany (zvetseni kompresniho pomeru => sance na detonace).
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 16.11.2017 22:51
od stano.
Kovane piesty teda neriesia LSPI. Iba zvysia odolnost motora. Jednoducho LSPI nastava, motor je nim namahany (aj piestne capy, ojnice, ojnicne loziska, ulozenie kluky), len piesty neprasknu tak skoro medzi kruzkami. Kovane vydrzia dlhsie alebo rupne nieco ine.
Ci zle tomu chapem?
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 17.11.2017 12:41
od LH
V mém případě byly kromě prasklých pístů i trhliny mezi 2 a 3 válcem a v podstatě všechny válce měly nadměrnou ovalitu. Samotná výměna original pístů za lepší písty by myslím nic neřešila, protože by sice písty možná vydržely déle, ale válce ne. Motor je třeba brát jako celek, kde vše souvisí se vším.
Vadný píst EB 1.6
Napsal: 17.11.2017 14:24
od vita_k
Drive svět motorů pel ódy

celkem otočil


Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 17.11.2017 14:28
od phofy