Pojisteni vozidla
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: havarijna poistka
Pro představu uvedu moji pojistku:
Allianz, roční povinné + havarijní (všechny rizika, spoluúčast 5%) + poj. skel, cena 18000 Kč
No pěkné
Allianz, roční povinné + havarijní (všechny rizika, spoluúčast 5%) + poj. skel, cena 18000 Kč
No pěkné

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31.10.2009 18:19
Sjednání pojištění online?
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, co si myslíte o sjednání havarijního pojištění online. Vyplatí se to nebo s tím budu mít víc starostí než kdybych si zaběhl na pobočku. Konkrétně mi jde o havarijní pojištění od ČP. Máte s tím zkušenost?
- Infinter
- Zkušený
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: havarijna poistka
Tak já jsem to původně taky chtěl sjednat online, jenže kvůli připojištění předního skla mají napsané, že musí auto prohlédnout a pojiska platí až od té doby. Navíc mě to během zadávání údajů dvakrát spadlo (u Directu) tak jsem se jim na to vykvák. Mají si pořídit lepší IŤáky 
Mám pojistku povinné + čelní sklo (Triglav) a allrisk od ČSOB na FoFo ´02, cena celkem necelých 8000,-Kč a to jsem nemusel řešit žádné bonusy.

Mám pojistku povinné + čelní sklo (Triglav) a allrisk od ČSOB na FoFo ´02, cena celkem necelých 8000,-Kč a to jsem nemusel řešit žádné bonusy.
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjednání pojištění online?
Chtěl jsem si udělat aktualizovat pojištění on-line ( časem auto ztrácí na hodnotě, takže i pojistka se snižuje), ale nakonec jsem se na to vyflákl, protože mi to nespolklo dobu trvání pojistky( ČP)- Fíka mám od roku 2007 - i pojistku, ale plné bonusy mám za pojistky předcházející x-let zpátky. Bonusy mi to nevzalo právě proto, že mi to uznalo jenom pojistku od r.2007 na tohle konkrétní auto. Takže jsem musel na pobočku, kde jsem strávil spoustu času + jsem tam musel jet stejně kvůli čelnímu sklu. Přestože se pojistíš on-line, tak musíš s autem přijet aby ho viděli. Kvůli těm bonusům mě ale pěkně nasrali, protože on-line pojistka by mě vyšla ještě o 10% levněji.Kamil Knížák píše:Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, co si myslíte o sjednání havarijního pojištění online. Vyplatí se to nebo s tím budu mít víc starostí než kdybych si zaběhl na pobočku. Konkrétně mi jde o havarijní pojištění od ČP. Máte s tím zkušenost?
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: havarijna poistka
mám tam všechno a platím něco přes 9000, platil jsem o 2 tisíce víc.
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: havarijna poistka
Jo to de ,když sem si to počítal tak mi vycházeli děsný ceny 13-16 tisíc
Teď mam teda Hav.+čelní asi za 6800kč.

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: havarijna poistka
No, já v tom mám i povinné
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: havarijna poistka
Z jednoho diskusního fóra z května letošního roku
Futurest : Při sjednávání povinného ručení jsem si před dvěma lety zřídil také
havarijní pojištění u Kooperativy. Teď 22.4. po dvou letech došlo k
větší nehodě (rána z boku do levé přední části vozu těsně před kolo),
kterou jsem nezpůsobil já, ale jiný řidič, který z místa nehody ujel,
zapsal jsem si SPZ, zavolal policii, odstavil auto z tramvajového pásu
a čekal na PČR. Mezitím jsem si při čekání na policii přilepil páskou
ulomené zpětné zrcátko, což byla zřejmě chyba. Po příjezdu PČR jsme
sepsali protokol atd. Policista vyfotil auto zepředu a z boku a
rozloučili se se mnou, že mi přijde dopis co a jak... Nahlásil jsem
Kooperativě pojistnou událost. Chtěl jsem uplatnit pojistné plnění z
povinného ručení člověka, který mě naboural, ale po více jak týdnu,
když se nic nedělo, jsem byl nucen uplatnit pojistné plnění z
havarijního pojištění, abych mohl auto začít opravovat a s viníkem si
to vyřeší pojišťovna později. Auto jsem odvezl do servisu, cestou
upadl z auta pravý přední blinkr a ztratil se. Technik z Global Expert
se jel podívat na auto do servisu, kde čekalo auto na opravu, aby
provedl fotodokumentaci a další nezbytnosti k vyřešení případu. Auto
muselo být na prohlídce v servisu, protože po nárazu byl celý předek
hnutý asi o 2cm a kapota a čelo byly tak zkřížené, že nebylo možné
otevřít kapotu. Po otevření kapoty bylo zjištěno, že je poškozené i
pravé přední světlo a maska chladiče. Třikrát jsem byl vyzván, abych
Kooperativě poskytl kopii velkého TP, poprvé při oznámení, podruhé
mailem, tak jsem ji donesl znovu na pobočku(mám ji hned u domu) a
potřetí telefonicky, jestli bych mohl TP naskenovat a poslat
mailem. Tak na potřetí to vyšlo, škodu uzavřeli a 12.5. mi přišel
dopis o odmítnutí pojistného plnění z důvodu neshod ve fotodokumentaci
od PČR a od technika Global Expert. Tím mají na mysli: Levé zpětně
zrcátko, přilepené izolepou, chybějící pravý blinkr, poškozený pravý
přední světlomet a poškozenou masku chladiče. Prý jsem uvedl
nepravdivé údaje, tak nedostanu nic a dnem oznámení o odmítnutí
pojistného plnění mi zaniká pojištění. A aby toho nebylo zase málo,
tak se ptám hned po otevření dopisu (12.5.) na pobočce, jestli mi
zrušili jen havarijní pojištění a nebo i povinné ručení? Řekli mi, že
nevědí, že mám zavolat panu Petržílkovi, vedoucímu oddělení centra
likvidace pojistných událostí. Řekl mi, že ho nezajímá, že pojištění
bylo podle mě zrušeno neoprávněně, že to nebude řešit po telefonu, ani
osobně, ať si najmu advokáta a zažaluju je, když s tím nesouhlasím...
Rovněž mi nebyl schopen odpovědět, jestli mi zaniklo i povinné ručení,
prý to mám zkusit na infolince. Tam samozřejmě také nic nevěděli, prý
snad zítra, tak volám druhý den a pořád nic nevědí, prý zase zítra,
další den mi ovšem zase nedokázali odpovědět, prý to mám zkusit po
víkendu. A po víkendu 17.5. mi sdělili, že mi zaniklo i povinné ručení
a to ke dni, kdy jsem si převzal dopis na poště... Tím mě vystavili
riziku, když auto jezdilo mezi lakovnou a servisem. Myslím, že
existuje také něco jako pokuta za jeden den za nepojištěné auto... Dnes jsem musel zaplatit více jak 50.000,- za opravu auta z vlastní kapsy.... Neuvěřitelný..
A aby toho nebylo málo, mám známého, kterému se stalo téměř to samé, také mu zrušili pojistnou smlouvu, ale z důvodu, že měl letos již třetí pojistnou událost, ani za jednu nemohl, pád sněhu ze střechy, vykradení, nabourání cizincem bez povinného ručení... Zrušili mu s havarijním a povinnym i pojištění domu... taky Kooperativa... Doteď jsem si myslel, že se jedná o solidní společnost, ale....


Futurest : Při sjednávání povinného ručení jsem si před dvěma lety zřídil také
havarijní pojištění u Kooperativy. Teď 22.4. po dvou letech došlo k
větší nehodě (rána z boku do levé přední části vozu těsně před kolo),
kterou jsem nezpůsobil já, ale jiný řidič, který z místa nehody ujel,
zapsal jsem si SPZ, zavolal policii, odstavil auto z tramvajového pásu
a čekal na PČR. Mezitím jsem si při čekání na policii přilepil páskou
ulomené zpětné zrcátko, což byla zřejmě chyba. Po příjezdu PČR jsme
sepsali protokol atd. Policista vyfotil auto zepředu a z boku a
rozloučili se se mnou, že mi přijde dopis co a jak... Nahlásil jsem
Kooperativě pojistnou událost. Chtěl jsem uplatnit pojistné plnění z
povinného ručení člověka, který mě naboural, ale po více jak týdnu,
když se nic nedělo, jsem byl nucen uplatnit pojistné plnění z
havarijního pojištění, abych mohl auto začít opravovat a s viníkem si
to vyřeší pojišťovna později. Auto jsem odvezl do servisu, cestou
upadl z auta pravý přední blinkr a ztratil se. Technik z Global Expert
se jel podívat na auto do servisu, kde čekalo auto na opravu, aby
provedl fotodokumentaci a další nezbytnosti k vyřešení případu. Auto
muselo být na prohlídce v servisu, protože po nárazu byl celý předek
hnutý asi o 2cm a kapota a čelo byly tak zkřížené, že nebylo možné
otevřít kapotu. Po otevření kapoty bylo zjištěno, že je poškozené i
pravé přední světlo a maska chladiče. Třikrát jsem byl vyzván, abych
Kooperativě poskytl kopii velkého TP, poprvé při oznámení, podruhé
mailem, tak jsem ji donesl znovu na pobočku(mám ji hned u domu) a
potřetí telefonicky, jestli bych mohl TP naskenovat a poslat
mailem. Tak na potřetí to vyšlo, škodu uzavřeli a 12.5. mi přišel
dopis o odmítnutí pojistného plnění z důvodu neshod ve fotodokumentaci
od PČR a od technika Global Expert. Tím mají na mysli: Levé zpětně
zrcátko, přilepené izolepou, chybějící pravý blinkr, poškozený pravý
přední světlomet a poškozenou masku chladiče. Prý jsem uvedl
nepravdivé údaje, tak nedostanu nic a dnem oznámení o odmítnutí
pojistného plnění mi zaniká pojištění. A aby toho nebylo zase málo,
tak se ptám hned po otevření dopisu (12.5.) na pobočce, jestli mi
zrušili jen havarijní pojištění a nebo i povinné ručení? Řekli mi, že
nevědí, že mám zavolat panu Petržílkovi, vedoucímu oddělení centra
likvidace pojistných událostí. Řekl mi, že ho nezajímá, že pojištění
bylo podle mě zrušeno neoprávněně, že to nebude řešit po telefonu, ani
osobně, ať si najmu advokáta a zažaluju je, když s tím nesouhlasím...
Rovněž mi nebyl schopen odpovědět, jestli mi zaniklo i povinné ručení,
prý to mám zkusit na infolince. Tam samozřejmě také nic nevěděli, prý
snad zítra, tak volám druhý den a pořád nic nevědí, prý zase zítra,
další den mi ovšem zase nedokázali odpovědět, prý to mám zkusit po
víkendu. A po víkendu 17.5. mi sdělili, že mi zaniklo i povinné ručení
a to ke dni, kdy jsem si převzal dopis na poště... Tím mě vystavili
riziku, když auto jezdilo mezi lakovnou a servisem. Myslím, že
existuje také něco jako pokuta za jeden den za nepojištěné auto... Dnes jsem musel zaplatit více jak 50.000,- za opravu auta z vlastní kapsy.... Neuvěřitelný..
A aby toho nebylo málo, mám známého, kterému se stalo téměř to samé, také mu zrušili pojistnou smlouvu, ale z důvodu, že měl letos již třetí pojistnou událost, ani za jednu nemohl, pád sněhu ze střechy, vykradení, nabourání cizincem bez povinného ručení... Zrušili mu s havarijním a povinnym i pojištění domu... taky Kooperativa... Doteď jsem si myslel, že se jedná o solidní společnost, ale....


Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- malond
- Junior
- Příspěvky: 490
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4 - Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: havarijna poistka
Ja mam komplet u kooperativy (rocni povinne, havarijní ,sedadla, sklo na 10k, kradez, vandalstvi atd) s 5% spoluucasti a platim cca 9800,- Kc rocne. Auto pojisteno na 130k. Samotne povinne + sklo vychazi asi na 4900,-Kc
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: havarijna poistka
vzhledem k tomu ze jsem s kooperativou denne ve styku tak si myslim ze to ze to nevyplatily kvuli rozporu mi prikde divne protoze pokud se to likviduje a nejde otevrit kapota , tak se delaji prohlidky dokud neni vse poskozene zdokumentovane , - jeden priklad , cmax od srnky - prvni pohled praskly naraznik + nejde otevrit kapota , to byla prvni prohlidka , dalsi byla po otevreni kapoty - celo maska , vedeni vzduchu , filtrbox , leve svetlo , kapota pod listou ohla , zamek kapoty nafoceno a treti prohlidka byla ze jsem objevil jeste ulomeny drzak na druhem svetle , nafoceno , vse vymeneno a radne proplaceno .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.11.2010 22:50
Re: havarijna poistka
Co říkáte na autopojištění u Allianz. Zajímá mě zejména jestli máte někdo zkušenost s jejich přístupem, když se něco stane, jestli je to v pohodě... Díky.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: havarijna poistka
Mám u Allianzu a všechno OK
Ovšem u každé větší pojišťovny je to s řešením škod v pohodě.
Co jsem měl poslední skušenost s Direct pojišťovnou když do mě najel pán s autem, tak neni to zrovna fajn. Všechno se řeší přes telefon kde si účtují za hovor šílené prachy (jiné pojištovny mají i bezplatné linky). Někdo mě poškodí a já abych ještě platil
Pak teda jsem já musel zajet k likvidátorovi (u jiných pojišťoven přijedou ke mě) a tu škodu posuzuje pán z STK
Pojištění mají asi proto tak levné, protože platí jen asi několik operátorů u telefonu + nějaké provize likvidátorům na STK
Ale když tě pak někdo nabourá s tím pojištěním tak to je pak dvojnásobná "radost" 

Co jsem měl poslední skušenost s Direct pojišťovnou když do mě najel pán s autem, tak neni to zrovna fajn. Všechno se řeší přes telefon kde si účtují za hovor šílené prachy (jiné pojištovny mají i bezplatné linky). Někdo mě poškodí a já abych ještě platil

Pojištění mají asi proto tak levné, protože platí jen asi několik operátorů u telefonu + nějaké provize likvidátorům na STK


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: havarijna poistka
mam spatnou zkusenost s generali , sice skoda vznikla v zahranici ale nicmene uz mesic se ceka na proplaceni faktury , kdyz jsem vznesl dotaz kdo zaplati penale z prodleni tak mi bylo receno ze si to mam vymahat asi na klientovi , klient mi odpovedel ze neni jeho problem ze to pojistovna jeste nezaplatila .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Semrush [Bot] a 1 host