Stránka 14 z 23
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 07:29
od M.P
No ani nevíš jak se těším až jednoho dne , budu moct napsat do názvu tématu : ...VYŘEŠENO ... a odvézt ho někam do bazaru . Co už teď asi vím , tak je to že to nemá souvislost s tou teplotou , že je prostě náhoda že to začalo zrovna v době kdy klesly venkovní teploty ....
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 08:51
od SilverGhost
Na tom celém není smutné to, že je technický problém. To se prostě stává a přestože si M.P naivně

myslí, že se to vyřeší změnou značky, tak můžu ubezpečit, že se to stává i u jiných
Největší tragédie je, že je takový obrovský problém najít někoho, kdo by to vyřešil. A můžeš zkoušet značkové servisy a stejně jsou to všechno mladí nezkušení kluci po jednom školení a vědí taky hov...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 10:12
od M.P
No rozhodně si nemyslím že se to vyřeší změnou značky . Ale kdyby sis přečetl jak jsem se k Focusu dostal
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=17503 , tak se dozvíš že jsem k modrýmu oválu neměl nikdy vztah , a samotnýho by mě nenapadlo si ho kupovat , zkrátka jsem si myslel že když jsem se rozhodl ho nechat , že si k němu najdu kladnej vztah , ale asi chápeš že za současnýho stavu to nejde ... vždycky jsem byl ujetej na ty co maj ve znaku dva šípové zuby , a ještě mě nepřesvědčilo nic proč bych neměl chtít diesel od PSA . Ale nevylučuju že se můžu potýkat s nějakým jiným problémem u jiný značky .
Určitě by můj názor na FoFo byl jinej kdyby ten náš byl bezproblémovej a od začátku mi dělal radosti a ne starosti ... to už by se třeba i dočkal nějakejch doplňků a vylepšení vzhledu .
... a už dost

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 10:17
od SilverGhost
M.P píše:... ještě mě nepřesvědčilo nic proč bych neměl chtít diesel od PSA .....
Máš na mysli ten, co se montuje i do Forda ?

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 10:42
od M.P
..radši ten 2.0 , než ten PSA/Volvo/Ford 1.6 ...
...a držme se tématu

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 13:41
od SilverGhost
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 24.02.2010 16:33
od Nicco
M.P píše:No rozhodně si nemyslím že se to vyřeší změnou značky ... Ale nevylučuju že se můžu potýkat s nějakým jiným problémem u jiný značky ...
Takze k teme
Motory Fordu - diesely - Najprv to boli praskajuce hlavy u 1.8TD, potom vstrekovace a cerpadla u TDdi a najnovsie to je DPF u 1.6TDCi a 2.0 od PSA, ale zlepsuje sa to. 1.8TDCi uz nepraska a Siemens dodava naftu spolahlivo.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 08:16
od M.P
SilverGhost píše:Téma logicky skončilo v okamžiku, kdys tam připsal "končím s ním". Ale protože zarputile řešíš dál,
Tím končím s ním , jsem nemyslel že končím s hledáním závady , ale jako že neplánuji "společnou" budoucnost . Sám bych už asi dávno rezignoval , ale mechanik , s kterým jsu maximálně spokojenej , se do toho tak zakousl , že skončit nejde . Navíc auto denně potřebuji , tak zkrátka řeším . Kdybych měl auto na to aby mě něco stálo v garáži a měl za co platit povinný ručení , tak ho nechám stát tak jak je . Navíc , pokud ho budu prodávat , tak určitě chci aby to bylo v cajku .
... a taky jsem v jedné slabé chvilce slíbil přítelkyni že ho vyléčím

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 10:02
od SilverGhost
Jo, jasně

Mezi náma, ale teď šeptem, ať to tady nikdo neslyší
Pšššt: Ford jsou stejné sračky jako většina ostatních, se svými plusy i mínusy 
Taky mně šokuje, kolik mojich kolegů má už vyměněný alternátor nebo vstřiky na pár let starých autech atd.. Na tuto situaci ale neznám řešení. Toyotu? To bych letos nesměl číst noviny a koukat na televizi
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 10:13
od Robertilos
Kamarádovi měnili po půl roce vstřiky na toyotě landcruiser. Udělali to v rámci záruky, ale bylo to špatnou naftou. Tankuje na značkových benzinkách

Jediné řešení je starý dobrý TDI

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 14:35
od Nicco
Robertilos píše:Kamarádovi měnili po půl roce vstřiky na toyotě landcruiser. Udělali to v rámci záruky, ale bylo to špatnou naftou. Tankuje na značkových benzinkách

Jediné řešení je starý dobrý TDI

Chcel si povedat SDI

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 18:21
od Komi
preco SDI ? TDI je rovnaky vsezravec ako SDI....
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 18:59
od tomason
Robertilos píše:Kamarádovi měnili po půl roce vstřiky na toyotě landcruiser. Udělali to v rámci záruky, ale bylo to špatnou naftou. Tankuje na značkových benzinkách

Jediné řešení je starý dobrý TDI


Toyota a vstřiky Denso je to špatnou naftou jako u Fordu HOVNO

Je to poddimenzované z výroby a když se něco sere tak nejjednodušší jě říct NAFTA zjisti to dokažto

Nelze

To není jen Landcruiser,ale i Avensis jenže Toyota to řeší v rámci kulance a mění je i po záruce a Ford se na to prostě vyfláknul.Nafta se už dneska moc nepančuje spíš se čachruje s dovozem a DPH.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 19:03
od Nicco
Komi píše:preco SDI ? TDI je rovnaky vsezravec ako SDI....
No na atmosferickom dieseli sa nema co pokazit a ide aj na spaleny olej. U TDI odchadza vaha vzduchu (pomerne casto), turbo(po 100t km), DPF (u 2.0, upcha sa aj po 5000km) a dvojhmotak.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 25.02.2010 21:47
od M.P
Chce někdo vědět co novýho ??
Setrvák vyndanej a už se chystal na odchod , byl vylágrovanej . Takže je tam teď novej . Zatím jsem s tím nejel , protože FoFo zůstal ještě v léčebně do zítřka ( na pozorování

) , a já odjel zapůjčeným jiným FoFem ( tím bíločerným dravcem co byl v neděli v Jihlavě na Lokálce ) ... zkrátka servis se vším všudy . Pak mi ještě volal mechanik že ho jel projet a to cukání za jízdy se odstranilo .
Zítra ještě pořeší vstřiky , poladí korekce a .... a pak to bude snad v cajku .