

A obmedzovac zasiahne kedy?
zirafak píše:Tak skoro?Ved to je ako u mna.
![]()
A obmedzovac zasiahne kedy?
zirafak píše:To viem,ale nepamätas si,ako to bolo u seriovky?
killerhammer píše:zirafak, z mojho pohladu bola 1.6 atmosfera tocivejsia ako 2.5T.
2.5T seriovy nema zmysel tocit, pretoze hore uz nepracuje turbo.
da sa to tocit ale citis ubytok vykonu, ten vrcholi niekde pri 5500-6000 ot
tymito upravami (wolf, code:red, bluefin) sa snazia posunut ten vrchol dalej nad 6 tisic aby si mal zazitok z ozajstneho vysokootackoveho sportoveho auta
preto musia davat vacsie turbo (aby to zvladlo) + ostatne veci dookola
na druhej strane ale posuvaju aj nastup krutiaku vyssie (vid 3000-3500 ot), ked na seriovke mas 100% krutiaku uz nad 2000 ot![]()
lepsie motory maju biturbo a kazde je naladene na ine spektrum, jedno pracuje v nizkych otackach, druhe vo vysokych. alebo maju zospodu kompresor a turbo maju naladene vyssie
ale cim vyssie otacky pre turbo, tym vacsi tlak a musi byt na take tlaky aj konstruovane![]()
kazdopadne si myslim, ze dostat z toho STcka 195kW je nadhera, a mozno sa odstanes aj na tych 220kW, neviem kde je problem
tie prezentacie od wolfa by som nebral uplne na 100%, ako beriem, ze tak STcko vyladili a ze to maju odmerane
ale ako sam vidis, tych vplyvov ktore ti uberaju z vykonu pri maximach je vela (nasavanie vzduchu, mozebyt aj kvalita benzinu, cistota filtrov atd atd)
a ked ich odstranis mozno sa dostanes na tych teoretickych 220kW
killerhammer píše:ja nehovorim, ze si to vycucali z prstu
verim, ze maju tak naladene auto na tie cisla
vsak aj konkurencia ma tych 220kW a krutiak 450Nm (code red dokonca tvrdia, ze 500Nm)
aj samotne RS ma podobne cisla
cize kazde 2.5T sa tak naladit urcite da![]()
lenze to neznamena, ze tak naladia kazdu seriovku, co im prinesies
hovoril som o tych faktoroch, sak si len zakryjes intercooler a mozes prist o par kW, nemerias v idealnom pocasi, hovori sa napr. aj rozdiel v benzine, mohol si mat aj nepresne meranie na brzde atd atd.![]()
podla mna ak si okolo 195-220kW tak si mozes gratulovat![]()
ale je tu aj dalsia zaujimavost
sam vidis, ako vela uprav si musel urobit aby si dosiahol +30kW, urobis este vyfuk a mozno dosiahnes aj tych +50kW
tuneri ponukaju na STcko len samotny cip a tvrdia ze sa vykon zvysi o tych +30kW (cca 270 koni)
a to je podla mna blbost !
intercooler, vacsie turbo a nato zmenena mapa -> tak sa to ma spravne robit, ako to mas urobene aj ty![]()
tych 220kW vidim realne, ale musi to byt presne vyladene, musi setko do setkeho zapadat, nesmies mat nikde uzke hrdlo
a este s tou garanciou od wolfa. schvalne sa na to spytaj, ked tam budes, ze co sa stane ak na brzde odmerias menej ako garantuju, ci to mozes reklamovatsi myslim, ze sa ti len zasmeju
nezabudni, ze prave bee prednedavnom vracal milltec vyfuk kvoli tomu ze nesplnil EURO4Bob Wolf píše:Oni to udělají tak, jak si člověk řekne - jim je jedno, že eventuálně emisema neprojdu - jinak ale jak teď, tak i po tom sportovním catu to emisní normu EURO4 splňuje........tak uvidím - rozhodnu se těsně předtím
Problém zatím vidím v tom, že vlastně ještě neví, jestli jeho úpravy daly 30 nebo 50kW navrch, čili zatím čistá spekulace.killerhammer píše:
sam vidis, ako vela uprav si musel urobit aby si dosiahol +30kW, urobis este vyfuk a mozno dosiahnes aj tych +50kW
tuneri ponukaju na STcko len samotny cip a tvrdia ze sa vykon zvysi o tych +30kW (cca 270 koni)
a to je podla mna blbost !
killerhammer píše:nezabudni, ze prave bee prednedavnom vracal milltec vyfuk kvoli tomu ze nesplnil EURO4Bob Wolf píše:Oni to udělají tak, jak si člověk řekne - jim je jedno, že eventuálně emisema neprojdu - jinak ale jak teď, tak i po tom sportovním catu to emisní normu EURO4 splňuje........tak uvidím - rozhodnu se těsně předtím
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host