Stránka 13 z 16
Re: Ford Focus 1,6 benzin rok 2002 nejde natočit
Napsal: 01.02.2016 19:10
od felix
Zapalování je OK. Zkoušel jsem nové a jiskra stále nic. Přívod napětí do něho jde.
Sloučeno. lucky.jack.
Re: Nestartuje
Napsal: 02.02.2016 08:26
od petulak
a, co toto?? Snímač sleduje otáčky motoru a zpravidla určuje polohu horní úvrati pro první válec.
Bez signálu tohoto snímače nelze spustit motor.
Re: Nestartuje
Napsal: 02.02.2016 18:19
od Achiler
Tak já jen dodám, že od té doby s problémem s nastartováním vše ok, motor startuje v pohodě.
Re: Nestartuje
Napsal: 15.03.2016 17:08
od Kublejz
Ahoj Všem,
Otec vlastní 1.6 tdci 80Kw , auto má od ledna téměř nepojízdné.
Bylo v servisu na výměně řídící jednotky...
Samozřejmně řídící jednotka byla nejspíš OK...
Problém je ten , že auto za jízdy chcípá , motor táhne normálně.
Mám tušení , že by to mohl být snímač na vaččce.
Kde ten snímač jsem schopny vidět abych ho vyměnil?
Příkládám seznam výpisu z diagnostiky.
Předem díky za rady
===PCM DTC P138B-62===
Code: P138B - Glow Plug Control Module System Voltage
Additional Fault Symptom:
- Signal is Below Minimum Threshold
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Glow Plug Control Module System Voltage
over current conditions in glowplug system
inspect relay for signs of water ingress or corrosion
Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.
Wiring harness chafe in the area of the transmission.
Inoperative glow plugs may cause starting difficulties. Check to ensure that the glow plug system is fully functional.
This DTC may be caused by :
stuck glowplug relay
short circuit in glowplug system
over current conditions in glowplug system
Faulty glow plugs
do not renew the PCM
Refer to TSB 17/2005.
Refer to TSB 40/2005.
===END PCM DTC P138B-62===
===PCM DTC P0698-22===
Code: P0698 - Sensor Reference Voltage C Circuit Low
Additional Fault Symptom:
- Signal is Below Minimum Threshold
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Sensor Reference Voltage C Circuit Low
This DTC is set when one or more of the following conditions occur.
sensor supply voltage below lower limit
This DTC may be caused by :
Improper connection
Fuel rail pressure sensor, MAF sensor, EGR position sensor or boost pressure actuator, component or circuit short to battery.
Faulty or damaged PCM.
Make sure all relevant connectors are securely engaged.
Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.
===END PCM DTC P0698-22===
===ABS DTC U1900-A0===
Code: U1900 - CAN Communication Bus Fault - Receive Error
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
Diagnostic Trouble Code details
CAN Communication Bus Fault - Receive Error
This DTC may be caused by :
CAN communication fault
EPB coded on a non EPB vehicle.
There is a time out between two modules on the CAN bus
Other modules incorrectly occupy the CAN bus.
There is Interference on the CAN bus
Check the wiring harness
Note:
DTCs that start with 'U' are faults which occur during module-to-module communication.
Modules should never be replaced based only on a 'U' code. These codes do not always indicate a problem, and can be caused by normal diagnostic functions, carried out on the vehicle.
Select the PID B902 from the Datalogger to make sure the ABS module is still communicating with the PCM module.
Run the PCM Self-Test and rectify any DTC found. Then re-run ABS Self-Test.
===END ABS DTC U1900-A0===
===EPS DTC None===
Successful DTC reading, no error codes found
Module: Electronic-Controlled Power Steering
===END EPS DTC None===
===IC DTC None===
Successful DTC reading, no error codes found
Module: Instrument Cluster
===END IC DTC None===
Napsal: 16.03.2016 06:29
od vita_k
To jsou aktivní chyby nebo po tom co dělali servis?
Smazal bych je a po čase přečetl znova.
A filtr nafty je ok?
Re: Nestartuje
Napsal: 16.03.2016 07:13
od Kublejz
Aktivní chyby po servise ...
O žhavících svíčkách víme.
palivovej filtr měněnej cca před rokem.
Auto po servise najelo cca 350km úplně bez problému a ted zase chcípá.
snímač otáček byl zkusen a tím to nebylo ...
Napsal: 16.03.2016 16:25
od vita_k
Před rokem nemusí znamenat, že je dobrý, záleží co se podařilo natankovat v průběhu roku.
Ale chyba se tváří jako špatný egr. Podle internetu.
Re: Nestartuje
Napsal: 16.03.2016 16:43
od Kublejz
EGR by přece dělal pořád a né jen náhodile nebo se mýlím?
Dneska se s autem jezdilo celý den a ani jednou to nechcíplo... Tak já už nevím
Je potřeba aby auto vydrželo ještě měsíc pak půjde pryč
Napsal: 16.03.2016 23:54
od vita_k
Nahodilé vypínání právě popsal člověk na anglicky mluvícím webu, že se mu děje. A psali mu že to bude egr. Ale preber to jak potřebuješ.
Má jít o elektrický zkrat.
http://www.justanswer.co.uk/ford/8anam- ... umber.html
Re: Nestartuje
Napsal: 17.03.2016 09:33
od Kublejz
Jj možná to bude nějaky senzor na EGR..
Fordy jsou s tou elektronikou tragický
Napsal: 18.03.2016 06:39
od vita_k
Spíše bych to viděl na to, že ecu kontroluje odběr na egr a když vidí skoro zkrat tak se ozve
Re: Nestartuje
Napsal: 18.03.2016 12:00
od Kublejz
Aha ještě jsem uvažoval jestli to nemůže být denní svícení , před těma výpadkama přestalo svítit úplně tak jestli to nehází nějakej kraták.
Napsal: 20.03.2016 01:03
od vita_k
Zkus to odpojit, za to nic nedáš
Re: Nestartuje
Napsal: 20.03.2016 10:58
od Kublejz
JJ, od toho výpadku co auto vrátil zpět do servsu auto už 4dny bez problému jezdí ...
To není možný

Re: Nestartuje
Napsal: 20.03.2016 21:39
od ominina
Zdravím pánové. Mám mondeo mk4 1.8 tdci 92kw. Vyměnil jsem dvouhmotu a celou spojku, najel jsem 10km a auto nejde nastartovat. Přijde mi že čerpadlo nedává naftu, kde ho najdu? Zkusil jsem dát naftu rovnou přes filtr z mojí nádobky, ale taky ani ťuk. Něco v ekektrice? Diky.