Stránka 13 z 31
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 12.06.2012 12:58
od V12
Z prispevku
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 63#p780563 mam potvrdene, ze to predsa len mozu byt zhavice...
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 12.06.2012 14:30
od LosBanditos
Je to možný, ale mě to dělá úplně něco jinýho. Do nouzovýho stavu mi to nepadá. Jen někdy za x kilometrů si prostě motor vezme na zlomek vteřiny oddechový čas a já cítím, jako bych si přišlápl brzdu. Je jedno, jestli je motor teplý nebo studený, prostě si vzpomene a je to. Žhaviče fungují jenom při startu ne? Při jízdě by již na nic neměly mít vliv? Vůbec tomu nerozumím.

Koupil jsem si kvůli tomu diagnostiku, že se podívám i na další data, ale ukazuje mi toho nějak málo, viz. můj příspěvek z 30.5.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2&start=75. Uvídím, ještě pozoruji vstřiky, jestli mi někde nechč...u. Měl jsem kolem vstřiků zapačenej sajrajt, tak jsem to vyčistil okolo a uvidím. V servise, kam to dával původní majitel říkali, že je dělali. Ale proč to kolem nevyčistili, nevím. Zatím je kolem vstřiků sucho.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 12.06.2012 18:32
od V12
Narazam na P138B. Zhavice naozaj funguju iba pri starte a par sekund po nom, ale RJ strazi ich stav. Vysledkom potom moze byt takato chyba. Preco ale valec 10 ?
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 13.06.2012 16:40
od sibari
To V12 :podla vyjadrenia mechanika /package/ :žhaviče dožhavujú až do teploty motora 60°C /dokonalejšie spalovanie kôli emisiam,životné prostredie a bla-bla-bla/.Stačí ak jeden nefunguje, RJ to vyhodnotí ako núdzak , lebo je "ohrozené živ.prostredie"
CR pri dobrých tlakoch štartuje vraj v pohode aj na dva žhaviče ,aj pri -15

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 13.06.2012 17:04
od lucky.jack
sibari píše:žhaviče dožhavujú až do teploty motora 60°C
To mi přijde dost přehnaný. Dožhavujou určitě, ale ne do takhle vysoký teploty. Viděl bych to na pár minut, než je zajištěn kultivovaný chod motoru.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 13.06.2012 18:51
od V12
Ak pre lepsie emisie nejaky ten cas dozhavuju, potom je logicke, ze pre poruchu co len jedneho z nich v zaujme ochrany zivotneho prostredia RJ hodi nudzak a donuti Ta ist do servisu, aby si nahodou nezadusil o jedneho chrobacika viac. EkoLogika

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 13.06.2012 21:22
od Cowley
LosBanditos píše:Je to možný, ale mě to dělá úplně něco jinýho. Do nouzovýho stavu mi to nepadá. Jen někdy za x kilometrů si prostě motor vezme na zlomek vteřiny oddechový čas a já cítím, jako bych si přišlápl brzdu. Je jedno, jestli je motor teplý nebo studený, prostě si vzpomene a je to. Žhaviče fungují jenom při startu ne? Při jízdě by již na nic neměly mít vliv? Vůbec tomu nerozumím.

Koupil jsem si kvůli tomu diagnostiku, že se podívám i na další data, ale ukazuje mi toho nějak málo, viz. můj příspěvek z 30.5.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2&start=75. Uvídím, ještě pozoruji vstřiky, jestli mi někde nechč...u. Měl jsem kolem vstřiků zapačenej sajrajt, tak jsem to vyčistil okolo a uvidím. V servise, kam to dával původní majitel říkali, že je dělali. Ale proč to kolem nevyčistili, nevím. Zatím je kolem vstřiků sucho.
Tohle mi delalo predchozi auto - podle mechanika odchazelo vstrikovaci cerpadlo. Pomohlo prestat tankovat u Globusu

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 06:47
od LosBanditos
No jo, ale já jezdím jenom na Vervu a používám VIF.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 07:42
od vita_k
Na kvalitu nafty bych to teda nevidel. Ale zkus obyc benzina naftu misto Vervy a klidne bez vifu. Je zrejme dobra i tak...
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 08:55
od Cowley
no, nerikam, ze to musi byt naftou - klidne muze opravdu odchazet to cerpadlo

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 16:48
od LosBanditos
Tím čerpadlem mě nestraš. Myslím si, že kdyby to bylo čerpadlem, tak byl výpadky výkonu byly častější při menším množství paliva v nádrži, když tam není takový tlak. To ale nepociťuji. Je ale pravdou, že co jsem vymazal chyby v RJ, tak se to neprojevilo. Je možný, aby visící chyba v registru RJ zapříčinila s tím, že už je závada odstraněna, že se motor chová jinak, než když tam chyba není? Díky
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 20:03
od vita_k
Mas nejakou moznost zjistit tlak paliva v railu v MPa? Melo by byt cca 31-35MPa pri volnobehu na tdci 80kW. Cerpadlo to byt nemusi. Mozna vstriky uz neudrzi tlak jak za mlada :)
Prosim ostatni jestli toto muzou taky zkusit zmerit.
Ja mam bohuzel uz taky horsi cca 26MPa a mam uz horsi emise. Jeste muze "kecat" Torque.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 20:13
od LosBanditos
Tak tlak asi nezjistím. Na diagnostiku mám kabel Ford scanner F-super a sw Formidable a tam mi toho moc neukazuje. Taky mám spíš podezření na vstřiky. Bůch ví, kolik to auto má ve skutečnosti nalítáno! Ikdyž mám certifikát Cebia a servisní knížku, tak tomu moc nevěřím. Asi vyndám vstřiky a mrknu na ně v jakým jsou stavu. Nezavzdušní se mi při tom palivová soustava? Díky
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 14.06.2012 20:23
od vita_k
Pockej, vydelavat vstriky je blbost bez diagnostiky. Ja bych zajel do forda nekam, kde maj poradnou fordi diagnostiku - neco lepsiho nez elm327 at ti reknou pri jakem tlaku vstriky otviraji.
Toto je fakt vyssi divci.
Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu
Napsal: 15.06.2012 07:16
od V12
ELM dokaze merat tlak paliva v raile, je to SAE velicina, takze by to malo byt podporovane na vsetkych CR diesloch. Na 1.6TDCi ma byt od cca 250 barov do 1600. Pri startovani musi byt ihned minimalne 120 barov, inak RJ nedovoli natocit motor. Na niektorych motoroch s nim dokonca dokazem odmerat aj vyrovnavacie davky na vstrekovacoch. Vid
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p745289