Stránka 13 z 330

Napsal: 19.09.2006 13:06
od Foqus
hide píše:
Zakus píše:
libe píše:Zatim spotreba 6,7 - 7,4 z 80% mesto zbytek mezimesto, coz si myslim, za na kombajn je velice slusne.
Nevím jaký je u vás ve městě provoz, ale já mám spotřebu kolem 9 litrů. V Trutnově je 7 kruháků a samá kolona :evil:
Moje řeč. Já se pohybuju taky ve městě okolo 9 litrů.
Tak mně chlapi řekněte, jak někdo může jezdit s 1.6 za 5,5 litru, já tomu moc nevěřim....

Napsal: 19.09.2006 13:34
od zirafak
Foqus píše:
hide píše:
Zakus píše: Nevím jaký je u vás ve městě provoz, ale já mám spotřebu kolem 9 litrů. V Trutnově je 7 kruháků a samá kolona :evil:
Moje řeč. Já se pohybuju taky ve městě okolo 9 litrů.
Tak mně chlapi řekněte, jak někdo může jezdit s 1.6 za 5,5 litru, já tomu moc nevěřim....
Ver mi,ze sa to da,ale je to katastrofalne defenzivna jazda.V meste 50,mimo mesta 80,ziadne kolony,ziadne semafory a plynoveho pedalu sa dotykat iba veeelmi,veeelmi lahucko.
Ja osobne jazdim na 7,5-8,5 litra a to ho velmi nesetrim a obcas ho pekne prevetram...

Napsal: 19.09.2006 13:39
od Faraon
Bezne jezdim za 2l. Do kopecka ho vystrkas a z kopecka se vezes. Za chvili jsi jako Rambo a ty 2l pouzijes jen na ty nejvetsi padaky.

Napsal: 19.09.2006 14:09
od hide
:D no takže tak nějak. :D

Napsal: 19.09.2006 15:05
od Skubi
dokud mi to můj minstr financí sponzoruje, tak mě to nějak nebere :wink: :lol: takže průměr 7,5 - 8,5 :wink:

Napsal: 22.09.2006 09:02
od DI2F4Y
moj Focus si berie v poslednych 40.000km v priemere 6.1l/100km. vacsinou to boli dialnice alebo cesty I.triedy a jazdim mierne defenzivnym stylom a plynule. 110km/h na dialnici sice asi neznesie kazdy :) ale... najnizsiu spotrebu co som dosiahol bola 5.1 (asi na 450km dlhej trase) a najvyssia okolo 7.4 (dialnica Praha-Bratislava, rychlost som drzal tak v priemere na 140km/h). inak bezne jazdim aj s otackami okolo 1300-1400 (kym motor toci rovnomerne) samozrejme ak potrebujem pridat tak podradim. motor ma nabehanych skoro 170.000km a je zatial v perfektnej kondicii. co sa tyka tankovania benzinov s vyssim oktanovym cislom... rozoberal som to asi pred 2 mesiacmi s kolegami co sa venuju testovaniu paliv a maziv a ti jednoznacne tvrdili ze motoru ktory ma predpisanu 95-ku neprinesie vyssie oktanove cislo absolutne nic a mali vzacne zhodny nazor ze je to len "vymyvanie hlav".

Napsal: 22.09.2006 10:15
od zirafak
DI2F4Y píše:moj Focus si berie v poslednych 40.000km v priemere 6.1l/100km. vacsinou to boli dialnice alebo cesty I.triedy a jazdim mierne defenzivnym stylom a plynule. 110km/h na dialnici sice asi neznesie kazdy :) ale... najnizsiu spotrebu co som dosiahol bola 5.1 (asi na 450km dlhej trase) a najvyssia okolo 7.4 (dialnica Praha-Bratislava, rychlost som drzal tak v priemere na 140km/h). inak bezne jazdim aj s otackami okolo 1300-1400 (kym motor toci rovnomerne) samozrejme ak potrebujem pridat tak podradim. motor ma nabehanych skoro 170.000km a je zatial v perfektnej kondicii. co sa tyka tankovania benzinov s vyssim oktanovym cislom... rozoberal som to asi pred 2 mesiacmi s kolegami co sa venuju testovaniu paliv a maziv a ti jednoznacne tvrdili ze motoru ktory ma predpisanu 95-ku neprinesie vyssie oktanove cislo absolutne nic a mali vzacne zhodny nazor ze je to len "vymyvanie hlav".
HMMM,PEKNE CISLA....

Napsal: 03.10.2006 21:12
od SpeedyGonzales
Právě jsem zjistil, že mě občas spotřeba může překvapit. Normálně mám průměr kolem 7l/100km, ale spíš trochu pod :D No a teď jsem při cestě od nás ze zapadákova na západě do Č.Budějovic a zpět a zase tam a tak, jezdil za 6,00 litrů. A to je fakt bezva :lol:

Napsal: 04.10.2006 12:07
od FII
Alfa a omega nízké spotřeby je co nejméně brzdit a akcelerovat. Dá se pod 6l s 1.6, ale chce to předvídavost dojíždět křižovatky bez zastavení, nebrzdit zbytečně do zatáček(podvozek focuse v tom jde vstříc) a sjíždět z kopce bez motoru. Každé rozjetí je drahá věc. Vyplatí se třeba i do kopce na to šlápnout protože spotřeba naroste při osté jízdě jen asi o 1/3 , ale z kopce se jede potom za 1 litr. Na dálncích a rovných ůsecích mě vychází lépe auto rozjet víc třeba na 110 a potom ho nechat jet až na 80 a znovu přidat, vychází to llépe než udržovat stejnou rychlost.

Napsal: 04.10.2006 13:25
od Ahmed
FII píše:Alfa a omega nízké spotřeby je co nejméně brzdit a akcelerovat. Dá se pod 6l s 1.6, ale chce to předvídavost dojíždět křižovatky bez zastavení, nebrzdit zbytečně do zatáček(podvozek focuse v tom jde vstříc) a sjíždět z kopce bez motoru. Každé rozjetí je drahá věc. Vyplatí se třeba i do kopce na to šlápnout protože spotřeba naroste při osté jízdě jen asi o 1/3 , ale z kopce se jede potom za 1 litr. Na dálncích a rovných ůsecích mě vychází lépe auto rozjet víc třeba na 110 a potom ho nechat jet až na 80 a znovu přidat, vychází to llépe než udržovat stejnou rychlost.
To co popisujes uz se hodne blizi defenzivnimu rizeni, jak uz tady nekdo psal :lol: Na dalnici bych jel radeji pomaleji, nez to rozjel na 110 a zpomaloval na 80, to snad dela jenom blazen 8O Pokud se ale pohybujes po meste nebo v hustejsim provozu, tak nic z toho pouzit nemuzes. Pokud totiz pred krizovatkou pribrzdis, abys ji projel na zelenou - staci, kdyz pustis plyn a budes postupne podrazovat - tak te jeste tri auta predjedou a ten posledni ti zabrzdi pred xichtem. A jizda na plny plyn do kopce za kamionem nebo nejakym Favoritem, pripadne necim horsim, taky neni moc realna. Ani si nepamatuju, kdy naposledy jsem mohl jet plynule aspon 80. To je vzdycky do kopce 45km/h, z kopce 110km/h :roll: Kdyby byly cesty tak vytizene, jak v noci nebo se lidi naucili jezdit plynule, tak jezdis za 6l porad bez nejakych starosti. Uz jsem to tu nekde psal. Rano, kdyz jedu do prace, tak mi skoci zelena a vim, ze kdyz pojedu 45km/h, tak vsechny dalsi krizovatky projedu bez pribrzdeni na zelenou. Jenomze me mezi tim predjede 5 zavodniku, kteri strasne spechaji do prace a ti tam zastavi na cervenou a pak jeste nemuzou najit radici paku, kdyz je zelena.

Napsal: 04.10.2006 13:31
od georgic
FII píše:Alfa a omega nízké spotřeby je co nejméně brzdit a akcelerovat. Dá se pod 6l s 1.6, ale chce to předvídavost dojíždět křižovatky bez zastavení, nebrzdit zbytečně do zatáček(podvozek focuse v tom jde vstříc) a sjíždět z kopce bez motoru. Každé rozjetí je drahá věc. Vyplatí se třeba i do kopce na to šlápnout protože spotřeba naroste při osté jízdě jen asi o 1/3 , ale z kopce se jede potom za 1 litr. Na dálncích a rovných ůsecích mě vychází lépe auto rozjet víc třeba na 110 a potom ho nechat jet až na 80 a znovu přidat, vychází to llépe než udržovat stejnou rychlost.
úpně souhlasím,........ale jenom s první větou :wink:

Napsal: 04.10.2006 14:37
od libe
to Ahmed: Plne s tebou souhlasim a kolikrat snim o tom, mit tak nejake stare aro vepredu s poradnym ramem (pluhem) a obcas tuknout tomu zavodnikovi do kufru samozrejme nechte :lol: 8O :lol: !?!

Napsal: 04.10.2006 15:39
od Foqus
takže jde o jakousi jízdu ve vakuu. Spotřebu bych uvítal nižší, ale absolvovat kvůli tomu nějaké cvičení typu rozjet to na 130 a ubrat na 80 a takhle jet třeba 100km, to mně přijde uhozený, navíc by mě za to mohl někdo rozbít držku - to si radši tu jízdu užiju a víc zaplatim :cry:

Napsal: 04.10.2006 16:06
od Zanoh
protože mám rád svižnější tempo, tak po městě jezdim za 12-13 a po dálnici do deseti litrů, když se na dálnici krotim vejdu se do 8litrů :D

Napsal: 04.10.2006 16:16
od Skubi
no mám ujeto cca 560 km a necelou čtvrtinu nádrže, takže při 600 budu tankovat, no a z toho budu mít cca 300 km dálnici a zbytek jsou couračky do práce atd. cca do 10-15 km. :wink: