


Nerozumim tomu, proc se ty kola musi prohazovat do krize. Jestli jsem to dobre pochopil, tak "pilka" vznika na vlacene naprave, protoze se pneu zatezuje pouze v jednom smeru, pri brzdeni (ted uvazuji jen podelnou zatez). Kdezto na predni naprave "pilka" nevznika, protoze se pneu zatezuje v obou smerech (akcelerace, brzda). Takze IMHO kdyz se chci na zadni naprave zbavit te "pilky", tak musim zmenit smer otaceni pneu, ale nechat je zase na zadni naprave, protoze, jak uz bylo receno, na predni se opotrebovava z obou stran, takze tam ta "pilka" zustane nebo tedy aspon zmizi za delsi dobu. Je to tak? Proc tedy prohazovat do krize?zirafak píše:Takze...vcera som prehodil pneu do kriza,to znamena lava zadna do predu vpravo a prava zadna do predu vlavo.Predne pneumatiky su uplne rovnomerne zjazdene bez stôp zubkovania,logicky,ze z profilu chyba viac,lebo boli celych 20 000 km na prednej naprave.
Hluk zo zadu uplne zmizol a presunul sa na prednu napravu.Trasenie,alebo nieco ineho okrem hluku tam nieje.Dufam,ze sa mi jazdou podari to zubkovanie zodratLogicky by to tak malo byt.
este ma dnes napadla jedna vec....no logicky,ze huci viac ako felda,lebo tam si jazil pneu sirky 155,mozno 165 a u Focusa 205 a to je myslim kurnajs rozdiel v sirke a tym padom aj k nachylnosti na hlukQuickie píše: proste som skonštatoval fakt, že focus na nekvalitnom asfalte hučí od kolies viac ako felicia..
..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů