Stránka 12 z 44

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 08:33
od ZaQik
nerekl bych straseni ... jen upozornuje, ze to neni bezproblemovy atmosfericky motor ... a bohuzel to neni ojedinele :(

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 09:11
od phofy
Ano, to vím, je tady a i na jiných fórech spousta členů co měli takovýhle problém, známým nedoporučuji tento motor přesně z tohohle důvodu...Ale všichni známe reakce V12 :mrgreen:

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 12:52
od stano.
Vo vseobecnosti je nevhodne jazdit tak, ze v nizsich otackach vodic dupne plyn na podlahu. Nerobi to dobre ani atmosfere. Turbodizlom to vadi trosku viac. A najhorsie to robi preplnovanym benzinom, hlavne tym s vysokym litrovym vykonom (vsetky moderne maloobjemove).
Niektorym vyrobcom sa podarilo LSPI eliminovat lepsie, niektorym iba prekryt, a Opel to s 1.4T nevychytal skoro vobec. Ale problemy mali aj VW motory TSi, aj od PSA, aj dalsi.
Netreba robit paniku. Len asi opat prichadza doba, ked vodic musi vediet viac ako len tocit kolesom a dupat nohami. Ako volakedy bolo umenim nastartovat hlavne v zime, prejst horskym priechodom bez vyvretia vody, ci neznicit motor pak tisic km po GO, tak opat ide doba, ze vodic nemoze mat v hlave nasrane...

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 15:26
od DAveDOG
stano. píše: Len asi opat prichadza doba, ked vodic musi vediet viac ako len tocit kolesom a dupat nohami. Ako volakedy bolo umenim nastartovat hlavne v zime, prejst horskym priechodom bez vyvretia vody, ci neznicit motor pak tisic km po GO, tak opat ide doba, ze vodic nemoze mat v hlave nasrane...
Ale to bohužel odporuje obecnému vývoji. Auto coby dřívější investice na spoustu let, je nyní bráno jako spotřební zboží, které se po pár letech (někdy doslova) vymění za nové.

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 19:57
od V12
phofy :
Doporucil by si niektoremu znamemu Astru 1.4T 92/110 kW MY2016 az MT2017, ked je tu 350 stranove forum o katastrofickych problemoch ???

Odpovedz ANO alebo NIE.

stano :
Dovolim si upresnit Tvoje tvrdenia o LSPI :
Aj Opel to s MY2017.5 a MY2018 prekryva hrubou zaplatou v podobe bezvapenateho oleja. Ale najprv sa tvaril, ze sa nic nedeje. Mechanicky je ten motor totozny s MY2016, ktore kapali a kapu vo velkom. A jedna kardinalna otazka - naco mi je turbo, ked nemozem vyuzit jeho potencial prave v nizkych otackach ??? Prave preto chcem turbo, aby som nemusel radit ako s nejakou japonskou dychavicnou atmosferou, ktora kym nema 5000 rpm, tak sa so soferom vobec nebavi.

Budme radi, ze oproti ostatnym je na tom EB 1.0 veeelmi dobre. Sice za cenu dynamiky o triedu horsej, ako konkurencia, ale vzornou spolahlivostou.

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 20:14
od phofy
Jelikož o Opláckých motorech nic nevím a ani mě to nezajímá, takže mi to je jedno :wink:

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 09.09.2017 20:28
od LH
V12 píše:phofy :
A jedna kardinalna otazka - naco mi je turbo, ked nemozem vyuzit jeho potencial prave v nizkych otackach ??? Prave preto chcem turbo, aby som nemusel radit ako s nejakou japonskou dychavicnou atmosferou, ktora kym nema 5000 rpm, tak sa so soferom vobec nebavi.
Bylo by hezké, kdyby to turbo i na benzínu bez problému chodilo od 1800ot jako na dieselu (ono funguje, jen je otázka za jakou cenu,..to všichni víme :wink: ). Hold je to potřeba brát tak, jak to je a přizpůsobit tomu jízdu. Já si turbo pochvaluji i za těchto podmínek, hold víc řadím, ale i v pásmu od 3000-4000 ot, je to turbo znát proti atmosféře docela dost (hlavně při předjíždění je to super) :perfect: .

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 11.09.2017 16:06
od Andymaniac
Ja myslim ze na tohle je lek nejaka nizkoobjemova japonska motorka :-) Ja mel Kawasaki 600 a ta chytala prvni dech nekde pri 6000 ot/min a druhy nekde kolem 9000 ot/min. Pak vam prijde, ze to auto vubec netoci :twisted:

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 13.09.2017 19:45
od Sagic
Koukl jsem na par videi o LSPI a co jsem nasel tak jim to tam mlatilo nehlede na otacky. V nizkych, strednich i vysokych.

Takze bud jsem to moc nepochopil nebo je blbost to ze staci neslapat nadoraz v nizkych otackach zatimco ve vysokych je to ok. Neni to spise o kvalite benzinu? Vice oktanu + aditiva?

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 13.09.2017 19:57
od phofy
Taky jsem to tak pochopil :wink: dokonce někdo psal, na opel foru, že natakoval 100okt palivo a že mu to přestalo klepat atd..., ale ke konci dodal, že takovýhle nesmyslný palivo, tam tankovat nebude, jenom pokud mu opel dorovná rozdíl mezi 95 a 100 okt :totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 14.09.2017 09:51
od Tomin123
Ve vyssich je to dej kterymu se JEN jinak rika. Uz to neni Low Speed PreIgnition, ale normalni predzapal, nebo, pokud jde o dej vzikly az PO jiskre, detonace. :wink:
Jde hlavne o pricinu toho deje, ale i to se trochu stira. Predzapaly se bezne deji napr. ve spalov.prostoru kde je nejaky maly vyrustek karbonu a ten zustane zhavy do dalsiho zapalu.
U LSPI fenomenu jde spise o "samozapal" paliva+olej+nekdy neco (kdo rekne co ?)
proste v dusledku velkeho tlaku/narustu teploty atd.

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 14.09.2017 16:26
od stano.
Tam to vyzera, ze problemom bol olej (a mozno aj nieco v navrhu motora). Olej najprv sposoboval LSPI (v nizsich otackach). Neskor casom dochadzalo ku karbonizacii motora a potom vznikali predzapaly nahodne, aj vo vyssich otackach.

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 14.09.2017 16:35
od Karel2
Staci parkrat "prolit" sani litrem destilky a je po karbonu. :mrgreen:

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 20.10.2017 22:14
od vbery
Tak konečně je motor po go

Re: Vadný píst EB 1.6

Napsal: 25.10.2017 16:04
od Sagic
Pekny, doufam ze tohle nebudu muset nikdy resit... Me ceka v pondeli kontrola ve Fordu, nasel jsem ukrouceny steft, vypada to ze je to prave od svodu, ale ted koukam ze je pres to jeste kryt, tak nevim jak by to propadlo.