Žhavení a start
- axet
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Cana - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení a start
Mne to po zahriatom motore startuje dobre...
ale rano alebo poobede ked je motor studeny ta vtedy to straduje dlho...
ak za tepla nieje problem zo startovanim tiez to mozu byt vstreky ???
inac ked nastartujem za studena...tak tam pri mototre pocut take divne tcs.. tcs... tcs...
a ked sa to asi troska zajreje tak je to ok...
???? riesil niekto nieco podobne ???
ale rano alebo poobede ked je motor studeny ta vtedy to straduje dlho...
ak za tepla nieje problem zo startovanim tiez to mozu byt vstreky ???
inac ked nastartujem za studena...tak tam pri mototre pocut take divne tcs.. tcs... tcs...
a ked sa to asi troska zajreje tak je to ok...
???? riesil niekto nieco podobne ???
Pit - Axet - FFC 1.8TDCi 85kW 2003, Pirelli P6 195/60 R15
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Žhavení a start
Měl jsem něco podobnýho-start 2 vteřiny kuckáního a chcíp.Druhej start chvilka kuckáního a už to bylo v cajku.Ještě si vzpomínám byla cítit nespálená nafta.Další starty během dne v pohodě stejně jako jízda.Prostě jenom špatný starty když auto stálo šest a víc hodin.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- jakub.sampon
- Pokročilý
- Příspěvky: 546
- Registrován: 19.12.2009 23:22
Re: Žhavení a start
a jak jsi to vyřešil?

Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ


+Ford Fiesta (1.4) 2004
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Žhavení a start
No začal jsem žhaviči-staré byli OK,přesto jsem je vyměnil,dal jsem bosch,žádná změna.Dále zkušební výměna snímače otáček vačky a kliky,žádná změna.Diagnostika ve fordu samozřejmě bez závad.Dále jsem vyměnil plastové trubky k naftovému filtru-chtěl jsem vyloučit padání nafty-beze změny.Už nic jinýho nezbývalo,ve fordu radili vyndat vstřiky a poslat je na test.Test jsem obešel nechtělo se mi dávat další 2-3 tisíce za to abych se např.dozvěděl,že dva jsou KO,jeden tak tak a jeden dobrý,stejně bych dal všechny. Co se týká toho žhavení-žhaví to vždy při studeným startu ať je pod nulou nebo 20 nad nulou.Kontrolka žhavení svítí asi 2 vteřiny,ale žhaví to asi 8 vteřin.Až když jsou větší mrazy tak žhavení svítí déle úměrně mrazu.Jinak na start má žhavení vliv když je tak pod 3 stupně nad nulou.Po nastartování to ještě chvilku dožhavuje,zřejmě kvůli emisím.Vst
řiky jsem vyřešil takto:http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=105
řiky jsem vyřešil takto:http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=105
Naposledy upravil(a) Jardak dne 06.03.2011 11:02, celkem upraveno 1 x.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06.03.2011 07:58
Re: Žhavení a start
Zdar chlapi ja pokud sednu do studeného vozu a nažhavím ,tak po s hasnutí kontrolky čekám pár sekund pokud máš všechno vypnuté(radio, ventilátor, atd.)tak uslyšíš slabé puknuti v motoru a potom startuji .Pozor si ovšem dejte na naftu v zimě doporučuji dolévat aditiva do nafty ,už se mi stalo že mi v servise měnily palivový filtr a byla tam i voda .
Mám vůz fokus 2003 1,9 70kw TDCi

- Spread
- Junior
- Příspěvky: 361
- Registrován: 11.02.2010 10:57
- Bydliště: Praha
Re: Žhavení a start
1.9TDCI 70kw... tak to bude asi na zakazku



- jakub.sampon
- Pokročilý
- Příspěvky: 546
- Registrován: 19.12.2009 23:22
Re: Žhavení a start
spíš to bude začátečník
a myslel 1.8tdci 74kw,akorát ho zmátla ta samolepka na motoru 1.9(proč tam vlastně je?)


Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ


+Ford Fiesta (1.4) 2004
- axet
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Cana - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení a start
Dnes som vymenil zhavice za Bosch Duraterm...testoval som ich priamo na baterku...
- v priebehu 3-4 s sa rozhavia do oranzovo - cervena...
Vymontoval som starter a rozobral, vycistil (bolo to tak stredne zanesene) namontoval spat.
Rano som odpojil baterku...vybral cidlo polohy vacky... meral som kontakty ale ukazovalo to len
medzi 1 a 2 pinom 4kohm a ked som vimenil na meracom + - tak v druhom smere ukazovalo
cca 12 kohm, 1-3 a 2-3 pin neukazovalo nic...meral som tak ze som prikladat aj nieco kovove na koniec ako ked sa symuluje pohyb vackoveho hriadela...ale ziadna zmena pri merani....
Takze neviem ci je alebo neni cidlo polohy vacky dobre lebo zle...
Rano..Po pripojeni baterky...otocim klucom...ruciky sa trocha zatriasly..cele sa to dalo dokopi...a nastartoval som bez problemou...(to som robil pre vycistenim startera a vymenou zhavicov...)
Po vymene zhavicov a vycisteni starteraz poobede...mi auto tiez nastartovalo bez problemou..
ale zistil som dlasiu vec:
Na motore hore ako je kryt vackoveho hradela su 2x nejako vzduchove uzavery alebo co to je...a jeden...ten na pravo (smerom k vduch.filter) mi roby po nastartovani take divne: tcs tcs tcs
nevuem co toke este poslem obrazok kvoli identifikacii...
- v priebehu 3-4 s sa rozhavia do oranzovo - cervena...
Vymontoval som starter a rozobral, vycistil (bolo to tak stredne zanesene) namontoval spat.
Rano som odpojil baterku...vybral cidlo polohy vacky... meral som kontakty ale ukazovalo to len
medzi 1 a 2 pinom 4kohm a ked som vimenil na meracom + - tak v druhom smere ukazovalo
cca 12 kohm, 1-3 a 2-3 pin neukazovalo nic...meral som tak ze som prikladat aj nieco kovove na koniec ako ked sa symuluje pohyb vackoveho hriadela...ale ziadna zmena pri merani....
Takze neviem ci je alebo neni cidlo polohy vacky dobre lebo zle...
Rano..Po pripojeni baterky...otocim klucom...ruciky sa trocha zatriasly..cele sa to dalo dokopi...a nastartoval som bez problemou...(to som robil pre vycistenim startera a vymenou zhavicov...)
Po vymene zhavicov a vycisteni starteraz poobede...mi auto tiez nastartovalo bez problemou..
ale zistil som dlasiu vec:
Na motore hore ako je kryt vackoveho hradela su 2x nejako vzduchove uzavery alebo co to je...a jeden...ten na pravo (smerom k vduch.filter) mi roby po nastartovani take divne: tcs tcs tcs
nevuem co toke este poslem obrazok kvoli identifikacii...
Pit - Axet - FFC 1.8TDCi 85kW 2003, Pirelli P6 195/60 R15
- axet
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Cana - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení a start
a druha vec co som zistil je ze ked vypnem motor tak pocut presne to co je na tomto videu na konci ked vypnu motor...vie niekto povedat k tomu viacej ??
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A
Dakujem
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A
Dakujem
- axet
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Cana - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení a start
Viete mi povedat co su to za vzduchove ovladace a naco zluzia...???
Hlavne ten zlto oznaceny.. v tom mi to robi tak tsc tsc tsc ked nastartujem...
Dakujem.
Hlavne ten zlto oznaceny.. v tom mi to robi tak tsc tsc tsc ked nastartujem...
Dakujem.
Pit - Axet - FFC 1.8TDCi 85kW 2003, Pirelli P6 195/60 R15
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Žhavení a start
To zarachocení na tom videu dělá asi setrvák.A ty ventily:Myslím si,že levý ovládá otevírání EGR a pravý naklápění lopatek turba.Ten zvuk mi to dělá taky chvíli po studeným startu a nemyslím si,že je něco špatně-motor šlape jako hodinky.Třeba je to prevence proti zatuhnutí lopatek turba.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.03.2011 16:14
- Bydliště: Karviná
Re: Žhavení a start
Systém ohřevu paliva před startem
doba ohřevu při okolní teplotě:
-30 °C................. 20 vteřin
-10 °C................. 5 vteřin
0 °C................. 0,5 vteřiny
18 °C................. 0 vteřin
Systém ohřevu paliva po startu
doba ohřevu při okolní teplotě:
-30 °C................. 3 minuty
-10 °C................. 3 minuty
0 °C................. 1 minuta
18 °C................. 30 vteřin
40 °C................. 0 vteřin
doba ohřevu při okolní teplotě:
-30 °C................. 20 vteřin
-10 °C................. 5 vteřin
0 °C................. 0,5 vteřiny
18 °C................. 0 vteřin
Systém ohřevu paliva po startu
doba ohřevu při okolní teplotě:
-30 °C................. 3 minuty
-10 °C................. 3 minuty
0 °C................. 1 minuta
18 °C................. 30 vteřin
40 °C................. 0 vteřin
ford focus 1,8 tdci 85 kw r.v. 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.01.2011 21:44
Re: Žhavení a start
zdravym mam problem studeny starty minus dvacet v pohode ,teplý v pohode ale vlazny to nechce chytat mam pocit ze to zhavy malo
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení a start
Když to máš vlažný, tak už to nežhaví, podle mě budeš mít v háji čidlo teploty, už se to tady někde řešilo
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.01.2011 21:44
Re: Žhavení a start
nikde jsem to nenasel kde je to cidlo na motoru z cidlem ukazatele to nema nic spolecnyho ne? 1,8tddi focus 99
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti