Stránka 11 z 23

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 05.02.2010 16:46
od Jardak
To M.P,pokud bys měl zájem o použitý,ale vyzkoušený čidla otáček vačky a kliky dej vědět.Zůstala mi když jsem řešil svoje problémy se starty,ale u mě to dělal pal.filtr.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 05.02.2010 17:26
od M.P
Jardak píše:To M.P,pokud bys měl zájem o použitý,ale vyzkoušený čidla otáček vačky a kliky dej vědět.Zůstala mi když jsem řešil svoje problémy se starty,ale u mě to dělal pal.filtr.
Dík...zrovna jsem přijel z Fordu , kde jsem zjišťoval ceny těch dvou čidel , a než do nich zainvestuju radši bych je prvně vyzkoušel jestli ten zakopanej pes je opravdu tam. Pokud by byla chyba nakonec v čidlech tak je od tebe rád koupím , ať Ti neležej doma .
Nechat jim tam dva a půl tisíca a zjistit že to bylo zbytečný se mi nechce .
Odkud jsi ?

Ještě prosba :
Nenašel by se někdo na Vysočině , s TDCi , kdo by byl ochotnej na zkoužku půjčit na chvilku čidlo vačky a kliky ?
...kdyby aspoň diagnostika napsala chybu v jednom z těchto čidel , ale nic .... výpis závad je prázdnej ... :?

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 05.02.2010 18:36
od Lari
Ahoj!!Jsem z Jihlavy a není problem...:-))

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 05.02.2010 21:12
od M.P
Lari píše:Ahoj!!Jsem z Jihlavy a není problem...:-))
Dík...víc přes SZ .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 07.02.2010 13:19
od Milano
to M.P.
Jsem si četl tady tu storku a teda nezávidění hodná situace, snad mě to nikdy nepostihne. Já mám nejeto už 214t. a měl jsem trochu problém se starty až tuto zimu skrz slabší baterii, po její výměně fofo startuje na 3 převalení motoru i při -15C a hned běží rovnoměrně, nikdy netrpěl žádným kolísáním otáček a vstřiky jsem ještě nedělal, ani setrvák. Ten už se sice trochu ozýval při startování za tepla, ale po výměně baterky je klid, jde poznat, že startér točí mnohem rychleji.
Napiš co ty čidla, kdybys potřeboval zkusit ještě něco vyměnit, tak bych byl asi ochotnej poskytnout toho mýho, ale už mě stejně nenapadá jediná věc, kterou zkusit :cry:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 07.02.2010 14:37
od M.P
Milano: ...díky za nabídku . Jsem domluvenej s Larim na uterý , tak ve středu dám vědět jak to dopadlo . Pokud to nebude tady v tom ( vačka , klika ) tak už taky nevím . Jak už jsem psal , všechno bylo několikrát venku , jiná váha vzduchu , jiný čidlo nas. vzduchu , EGR zaslepený protože nechodil ... a přitom nikdy se žádná závada nezapsala , nikdy neblikalo žhavení ... kromě toho jak tam zamrzla nafta od Benziny .
Navíc mi přijde že je to čím dál horší ... řeším to už někdy od konce října . Nejlepší by bylo kdyby to kleklo definitivně a nejelo , pak by se to snad v ŘJ našlo .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 09.02.2010 22:47
od Traffic
Tak ja mam se starty stejny problem. Tocim treba 10-15 vterin, nez motor chytne, vetsinou jedine s plynem.

Nejdriv minulou zimu byl vubec problem nastartovat - vymeneny zhavice, udajne vsechny v pr*. Od te doby lepsi, ale zase problem s tim dlouhym startovanim. Jinak takhle za studena auto nejdriv pekne poskakuje a vubec se chova jak bylo jiz popsano.

U me je rozdil ten, ze ten problem s dlouhym tocenim pri startu me provazi v podstate uz od zari 2009, kdy byly teploty urco nad 15stupnu. Taky mam pocit, jakoby nechytly hned vsechny valce, obvykle blafne bilej kour po startu...
Diagnostika nic, mechanik rekl, ze prej asi vstriky. To bude asi infekcni todleto...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 10.02.2010 10:39
od kami
Traffic: Bílej kouř po startu = nespálená nafta. Překontroluj žhaviče a vstřiky. Když jsem měl ropáka a naposled měnil žhaviče, pořídil jsem noname a do půl roku byly tři KO.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 12.02.2010 08:59
od M.P
Tak story má pokračování.
Především bych chtěl poděkovat Larimu za zapůjčení čidla a nabídku další pomoci .
Po zapůjčení jeho čidla vačky jsem zjistil že se zlepšilo občasné "vynechání" motoru ( teplého ) za jízdy . Na chcípání po studeným startu to vliv nemělo .Dal jsem tedy nové čidlo vačky a navíc jsem ještě dal novej snímač otáček klikovky co je u setrváku . Také jsem konzultoval další postup s mechanikem , od kterého jsem se dozvěděl že teď měl na dílně Focuse (taky TDCi ) kterej měl stejný studený starty , a u něj zjistili podpálenej ventil na jenom válci . Takže příští tejden za ním jedu a zkusíme proměřit tlaky na válcích a případně kouknout do válců jakýmsi aparátem co se strčí dovnitř místo vstřiku .
Taky mě doporučil , abych zkusil do nafty míchat trochu plně syntetickýho oleje - cca deci na plnou nádrž , pro zvýšení mazivosti ( i když používám i VIF ).

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 12.02.2010 09:14
od opicak
Tak to už je fakt síla - a jen potvrzení mého názoru - ropák nikdy víc!!! (Jak říká můj dvorní mechanik v práci nafta smrdí a patří do traktoru). Člověk aby měl doma pomalu laboratoř a míchal si palivo sám! Zlatej benzín. Držím palce - nadával jsem na ropáka,ale zdaleka nemám takové problémy jako ty. Ten nepravidelnej chod motoru cca 5-10 sekund je vlastně výhra proti tvým problémům.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 12.02.2010 09:58
od Nicco
No ropak sa oplati do cca 150tkm. Ako podnikatel si to viem dost zivo prestavit, ze namieto 2L benzin Mondeo vezmem radsej naftu. Sice ma to bude stat o x Kc viac, ale skoro sa mi to vrati, lebo najazdim 50tkm rocne. Po troch rokoch predam a kupim si dalsie. ( ...a potom sa zacnu diat veci 8O )
Ale tak ci tak by som predal aj benzinaka, no na palive by ma vysiel viacej.
8 rocny CommonRail je skutocne cierna diera na peniaze.
LPG ma zakaz do garazi, CNG ho ma v EU povoleny, ale cena je uz skoro ako nafta a spotreba asi vyssia. Prius berie mimo dialnice menej ako diesel, ale baterky za 8 rokov uz budu mat tak 30% kapacity. Clovek si teda nepomoze a tak skonci v nafte alebo prestane jazdit.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 12.02.2010 16:25
od Milano
Já bych to tak černě neviděl, mě se zatím neposralo kromě prasklýho intercooleru vůbec nic do nynějších 215t.!! A mít takový nový bmw v naftě, tak ho dřív ukradnou, než se tam něco posere...
M.P - jsem rád, že jsi nerezignoval, držím palce, abys ten oříšek rozlouskl, veř mi, že když toto vyřešíš, bude Focus dobrej společník :wink:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 12.02.2010 17:07
od Nicco
Milano píše:Já bych to tak černě neviděl, mě se zatím neposralo kromě prasklýho intercooleru vůbec nic do nynějších 215t.!! A mít takový nový bmw v naftě, tak ho dřív ukradnou, než se tam něco posere...
M.P - jsem rád, že jsi nerezignoval, držím palce, abys ten oříšek rozlouskl, veř mi, že když toto vyřešíš, bude Focus dobrej společník :wink:
To je zaujimave. Nikomu nieco drbne pri 50t, niekomu ani pri 250t, ale vzdy musis trpnut, kedy to pride. Co ma najviac odradza, je ze mi rano o 1:00am v Alpach cestou do Chorvatska prdne cerpadlo, hadica alebo vstrekovac.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 18.02.2010 10:40
od SilverGhost
Nicco píše:No ropak sa oplati do cca 150tkm....
I to je dost ve hvězdách. Odešlé vstřiky (prý tedy vinou té nafty) řešili známí u aut mezi 50-100kkm... a je toho více.

Nicméně vzpomeňte si na to za pár let, až začnou mít ty moderní přeplňované a přešlechtěné maloobjemové benzíňáčky tak 150kkm. Uvidíme :twisted:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 18.02.2010 11:26
od Nicco
SilverGhost píše: Nicméně vzpomeňte si na to za pár let, až začnou mít ty moderní přeplňované a přešlechtěné maloobjemové benzíňáčky tak 150kkm. Uvidíme :twisted:
Tam je potencialny problem iba turbo, ale niekto mi pisal, ze mal na turbobenzin 500tkm a v stale OK. Myslim, ze to bolo na auto.cz v dikusii k nejakemu seatu 1.4/6 TSI