souhlasím s názorem, že je hodně hlučný motor i podvozek, z toho jsem dost zklamaný



INDEX OHROŽENOSTI
Jaká je pravděpodobnost, že váš vůz ukradnou – poměr mezi počtem ukradených aut a počtem všech vozů této značky v Česku. Z čísel třeba vyplývá, že zloději ukradnou zhruba každé 74. audi.
1. Audi - 74
2. Volkswagen - 77
3. BMW - 87
4. Ford - 102
5. Fiat - 104
6. Škoda - 110
7. Peugeot - 118
8. Mazda - 119
9. Opel - 124
10. Mercedes - 129
11. Nissan - 135
12. Renault - 141
13. Volvo - 150
14. Citröen - 154
15. Toyota - 172
ybuba píše:Ono je také dobré se zamyslet nad tím, jak dlouho bude člověk auto používat![]()
Čistě hypoteticky, ročně najezdím cca 25 tkm, což je za 10 let cca 250 tkm - toto by mělo auto (hlavně tedy pohonná jednotka) vydržet, pokud se o ni budu pravidelně starat. Takže při srovnání benzín vs diesel mi stále vychází příznivěji benzín a jeho vlastnosti (lehčí, tišší, pružnější, stačí nižší obsah, možná méně náročnější na opravy, nyní nižší cena benzínu, ... až po nižší sazbu pojistky - prosím příznivce dieslu, teď mě prosím neukamnujte). Na druhou stranu tím vůbec ale neodsuzuji diesel, pokud bych ročně najezdil např. 40 - 50 tkm, asi bych nyní jezdil v dieslu
![]()
Rozhodující pro mě osobně je ale jedna věc, za 10 let už budu zcela jistě jezdit v jiném (novějším) autěTroufám si říci, že to ale tutově bude FORD
![]()
napr. vstupne, alebo servis, a podobne.jamaka píše:a ake ine naklady?Anndy píše:K tym dieslom. Takze vlastne diesel mate vsetci kvoli nizsej spotrebe a nejake ine naklady k tomu neratate.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti