Stránka 2 z 5

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 15.04.2008 20:28
od Ahmed
Mam takovy dojem, ze podobne problemy vyresi jenom naftak :mrgreen: Zatim zadne problemy pri razeni trojky, ani chytani zubu u zpatecky ci cuknuti auta jsem nepozoroval a stejne tak ani u stareho tddi :D Doufam, ze to tak i zustane.

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 13.05.2008 10:34
od misoka
No ta spiatocka na 1.6tkach benaloch je dost dobry vtip , auto za cca pol miliona a ked zaradujes spiatocku , tak to ma zvuk , ako keby sa polka zubov z prevodovky vylamala :D

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 21.05.2008 20:09
od batul
Musim rict, ze mam s trojkou podobny problem, pri vyssich otackach jde hur zaradit. A zpatecka teda taky neni zadny zazrak. Da se s tim zit, ale jsou to takovy veci, ktery trochu kazi radost z jizdy.

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 27.05.2008 14:36
od misoo
misoka píše:No ta spiatocka na 1.6tkach benaloch je dost dobry vtip , auto za cca pol miliona a ked zaradujes spiatocku , tak to ma zvuk , ako keby sa polka zubov z prevodovky vylamala :D
vies ako to je... kam nechodi synchro, tam nechodi zubar :mrgreen:

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 27.05.2008 20:54
od Merdy
Mně tam trojka padá jak po másle :) Ale spátečka pokaždé napočítá o jeden zub míň :( :lol:

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 27.05.2008 21:27
od victor
nesmies radit ako dochodca :mrgreen: , my co radime z 2 :arrow: 3 za 0.1 ms tak nam to proste nejde, ono ta prevodovka si nejak nestiha uvedomovat kde ta paka kruci uz je :wink:

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 13.06.2008 08:46
od david.novoty
Ahoj, přečetl jsem si tvůj problém a bohužel v tom nejsi sám. Přesně jak píšeš, 19x z 20 zařadim v pohodě a jednou narazim na překážku a musím řadit znova. Stává se to i při řazení dolů ze 4., ale tam pomůže meziplyn.
No, ať tak nebo tak, čekal bych že u nového auta s tím takové problémy nebudou. Mám najeto cca 22000km a asi se to teď stává méně často, ale když už, tak bohužel vždy v situaci kdy chci řadit rychle. V servisu jsem to říkal, prý to jde více ztuha, což je běžné, ale nic neodhalili...no, mám na servisi svůj názor, takže se tím spíš vůbec nezabývali(tak možná na parkovišti). Bohužel podle příznaků to vede na synchronizaci 3.
O oleji dle specifikace po FL jsem taky přemýšlel, ale hodně pochybuju o ochotě ve fordu. V servisech se dnes nic neopravuje, málo kdo přemýšlí hlavou a málo kdo to má v popisu práce-co je v manuálu to je svatý(případným servismanům se omlouvám)jen se vyměnuje. Z této logiky práce usuzuji, že VIN mého auta se neshoduje se specifikací řidšího oleje, tudíž je to nekompatibilní. Jinou otázkou je, jestli se při FL změnil jen olej jak se všude uvádí. Se změnou viskozity oleje můžou souviset třeba ložiska uložení oz. kol, povrchová úprava pod nimi, změna těsnění apod.
Prostě při příští návštěvě servisu se o tom zase zmíním a uvidím.

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 13.06.2008 10:23
od Redmann
Mam rovnaky problem, z 2 na 3 obcas nejde... :-/

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 22.08.2008 11:08
od Gromik
Taky přidám svou zkušenost. FoFo II mám zhruba dva měsíce, je to ještě mladíček (13.600km) a při prvních jízdách šla trojka taky ztuha, resp. někdy nešla zařadit vůbec (na otáčkách nezáleželo), jako bych narazil na překážku ... teď již o něčem podobném ani nevím (i při 5.000 tam trojka krásně zapadne), takže si myslím, že to bylo zkrátka rukama :-) - protože na autě se zatím nedělalo.

A třeba můj otec si auto na chvíli půjčil a taky říkal, že mu tam asi 2-3x taky nechtěla skočit trojka, ale prý to je trochu jinou dráhou. Je třeba zakvedlat trochu víc jakoby k pětce nebo tzv. "nadvakrát" - dvojka - neutral - a jen potáhnout dopředu na trojku, ale to je pro pomalé důchodce :-) , já už tam teď trojku "kopu" rychle a bez problémů, ale na začátku jsem se s tím taky setkal.

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 22.08.2008 11:29
od Redmann
Tiez sa mi zda, ze to uz ide lepsie.
Gromik, to je slusny vykon, za dva mesiace 13 000 km...

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 22.08.2008 12:16
od Gromik
Redmann píše:Tiez sa mi zda, ze to uz ide lepsie.
Gromik, to je slusny vykon, za dva mesiace 13 000 km...
Nene, těch 13.500 jsem nenajezdil já :-) ... to bych z auta prakticky nevylezl :lol: Auto je v provozu od 03/2007, já ho koupil před 2 měsíci při najetých zhruba 12.300km.

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 15.09.2008 15:44
od oyapparov
Mam stejny problem, to jsem si vsiml hned pri koupi. Kdyz jsem shanel auto, tak zkusil nekolik fofo2 vcetne testovaci jizdy u autosalonu, a to bylo na vsech. Obcas to naskoci bez problemu, obcas musim na neutral a znovu.
Manzelka to vshimla hned taky, ona ridi Fiat Pandu, a tam je to v poho.
Moc s toho hlavu nedelam, trochu me trapi jina vec: pri zmene rychlosti se mi vzdu lomcuje auto, spojka pusobi hned na zacatku, a musim opravdu davat pozor a velme pomalu ji poustet, ale stejne neni to hladky, zvlast' kdyz musim rozjet trochu rychleji na krizovatce abych ne zdrzoval provoz. nevim jestli proste musim k tomu zvyknout nebo se to da upravit. Nema s tim nekdo zkusenost?
Diky a sory za malej oftop:)

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 15.09.2008 16:58
od Gromik
Opět si myslím, že je to o zvyku. Naše Felda už ani neví, co to vlastně spojka znamená, takže když sednu do Focusu, taky mi to občas "poskočí" :-) Hlavu si s tím ale nelámu, vím totiž, že chyba je mezi volantem a sedačkou a že se to (snad) časem naučím hladčeji :-)

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 17.09.2008 09:50
od oyapparov
To mz bzlo prekvapeni, kdzy mi sedla manzelka za volant. I kdyz je pro me ostuda priznat ze je skusenejsim ridicem, ale je to proste fakt. Slo ji to perfectne hladce, i kdyz taky obcas ma problem s trojkou a obcas ji auto trhne, takze problem je urcite za volantem, chudak fofik to asi bude muset prezit:((

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Napsal: 17.09.2008 10:26
od victor
dnes ma ta trojka vazne nasr*l*, uz sa mi to dlho nestalo, ale predbiehal som nejaky pomaly focus v zakrute, podradim do dvojky trhnem ho, este kusok a idem sa zaradit a zrazu.. nejde mi zaradit 3! zabil som 2 sek. a skoro ma prevalcovalo auto v protismere :oops: :evil: