Stránka 2 z 2

Re: váha vzduchu

Napsal: 30.09.2008 19:05
od mosad
Tak váha vzduchu v čudu. Odhaleno načtením chyby v servise, diagnostický mód přístrojovky chyby nevypisoval. Auto má vyšší otáčky na volnoběh a hůř táhne do kopce. Nové čidlo origo asi 4800, na vrakáči kolem 1500 a je z auta z roku 1997 nebo 98. V autokelly nová váha neznačková Starline za 1900 - tak bych šel asi do ní, rozdíl oproti ojeté jen 400 a bude na ní záruka. Máte někdo nějaké zkušenosti jestli raději origo nebo druhovýroba??

EDIT 051008: Tak jsem zjistil, že kontakty čidla jsou ozelenalé, očistil jsem je, prostříkl kontaktolem, ale nepomohlo to. Poptal sem vrakáče, ale nemají čidlo, jehož číslo by se shodovalo s tím na mém čidlu /jak mě upozornili ve fordu/, i když je to stejný motor. Tak nevím. Auto jezdí, ale nechce se mi ho moc trápit.

Re: váha vzduchu

Napsal: 02.03.2009 17:50
od mirin
Už delší dobu jsem sledoval ,že třeba při stání na křižovatce jakoby motor předl a nebo klolísaly otáčky.Nějak jsem to nebral v potaz.V poslední době jsem už pozoroval že motor má při volnoběhu nějak menší otáčky a při prudkym přidání plynu si jakoby někde přicuc vzduchu.Napřed jsem myslel,že blbne klapka ,ale napřed jsem zvolil diagnostiku a k mému nemilému překvapení se ukázalo,že je chyba ve váze vzduchu ,takže příští týden proběhne výměna. :(

Re: váha vzduchu

Napsal: 06.03.2009 19:17
od conti
Někdy pomůže k oživení váhy vzduchu prostříknout ji čističem na brzdy. Stane se, že je zanesená, páč páníček nevyměňuje filtr vzduchu.

Re: váha vzduchu

Napsal: 08.05.2009 14:56
od Jarek 500
Dobrý den, mám Ford Focus 1,8 16-ti ventil. Mám problém při řazení rychlosti mi to jde do velkých otáček. Když sundám nohu z plynu, tak auto stále rychle jede. Jsou tam příliš velké otáčky. Jaký je problém. Souvisí to s váhou vzduchu. Předem děkuji za odpověď.

Re: váha vzduchu

Napsal: 20.05.2009 21:35
od Pirát
Jarku 500 tohle snad dělá každý fofo s 1,8i,můj to dělal taky,ale už nedělá,pokud máš volnoběžné ot v klidu vozidla zvýšené jak 700 a pokud auto při jízdě na "N" točí tak 1500-2000ot/min tak oprava se provede uplně zdarma,na sání je volnoběžný ventil,vyhodit vzduch.aerbox pro přístup k němu,ale nechat připojenou váhu vzduchu u kostky s elektrikou je takovou bílou hmotou záslepka pod ní šroubek na křižák vyrýpni tu bílou hmoru,nastartuj,nezapomen nechat připojenou v.vzduchu,ven křžák a tím šroubkem si nastavíš ot. volnoběhu podle chuti,pak místo té záslepky použij silikon nebo chemopren,to aby se ten šroubek nemohl samovolně otočit,já to tak udělal a auto z kopce brzdí motorem a je to v poho a za dara,jinak když to nepomúže tak ještě odpoj takovou svorku od čidla na převodovce je zhora kolmo na ní a skus to,akorát ti nebude ukazovat rychloměr,váha vzduchu většinou dělá trhavej zátah motoru,jakoby docházel benzin,tak hodně zdaru.

Re: váha vzduchu

Napsal: 27.04.2010 15:52
od Spread
Neviem, či sa to tu už neriešilo, nikde som to nenašiel,
ale nemá náhodou niekto foto motoru, na ktorom je vidieť práve tú váhu vzduchu?
Rád by som skontroloval, či sú všetky káble/hadičky na spávnom mieste, ale neviem ju nájsť. Mám totiž podobné symptómy. Biela dymyvosť pri prudšiom zvýšení otáčok v záťaži a tiež si myslím, že by motor mohol ťahať lepšie. 1.8TDCI 74Kw r.v. 2002.

Díky

Re: váha vzduchu

Napsal: 03.05.2010 22:21
od cumel

Re: váha vzduchu

Napsal: 04.01.2013 17:28
od pagin11
chalomi píše:potreboval bych tu druhou vahu vzduchu co je blíž k motoru.nemate nekdo nejaky odkaz kde jí sehnat a kolik stojí?dík
hele nemyslíš tohle Snímač polohy škrticí klapky:
Snímač polohy škrticí klapky.png
Snímač polohy škrticí klapky.png (81 bajtů) Zobrazeno 3230 x