Stránka 2 z 3

Napsal: 06.11.2007 09:49
od chmelko
tak som vam to našiel :wink:

1/pred FL
2/po FL

Napsal: 06.11.2007 09:51
od zewl
chmelko: dobra prace 8O
takze ja mam ten druhej, ale furt jsme nejak nelouskli, proc me pipa a ukazuje vlocku u +5 stupnu a niz 8O

Napsal: 06.11.2007 09:58
od chmelko
viem, že sa da na nich updatovat software, žeby? :?:

Vločka

Napsal: 06.11.2007 09:59
od Pulda
Mám FoFo po FL a mám taky tu druhou verzi, co nafotil Chmelko.

Jinak pro Chmelka: můžeš mě smazat ty "pidíkovské" fota ze sekce sedan? Pod nima jsou totiž velké. Díky.

Napsal: 06.11.2007 10:03
od zewl
chmelko: no vidis, to by bylo vysvetleni, ze si pani ve Fordu rekli, ze 4 stupne uz je moc pozde varovat a zvysili to na 5. Nebo naopak, protoze Pulda ma mladsi auto. Sice o chvilku, ale ma :wink:

Tak bych se vratil k tematu, co sugymu to tam pipa. Pokud nema BC, tak nema ani teplomer, cili by to nemelo mit souvislost s nizkou teplotou, ne?

Neni to treba nejaka dodelavana signalizace nezapnutych pasu nebo neco?

Napsal: 06.11.2007 10:15
od Boban
Myslím, že je to schválně to pípání, tatík to měl na Land Roveru taky, je to kuli zvíšenému riziku někde udělat klouzi klouz. Když je tepleji nedělá to když je pod 5°C tak jo. Jde o to, že je teplota měřená zhruba cca 80cm nad zemí, u země bude určo o něco méně, proto ti to meká, říká ti to podstatě dávej bacha můžeš se někde zklouznout :wink: :lol: :lol:

Napsal: 06.11.2007 10:18
od Boban
Pokud do dělá i při větší teplotě, doporučuji vyméct ty myši. :wink: :lol: Zkusil bych hledat od kady to píská a pak dál, co to zpíná.

Napsal: 06.11.2007 10:20
od chmelko
Boban: čidlo teploty je na traverze akoby za prednou značkou, takže je omnoho nižsie ako v land rover :wink:

Napsal: 06.11.2007 10:24
od Boban
No já vím :wink: v Roveru byl trochu vejš, ale myslím že v tom poměru výška 80cm a 1.4m nebude takovej teplotní rozdíl jako 5cm nad zemí. No, ale už polemizuju a plácam nejsem si jistej.

Napsal: 06.11.2007 10:25
od chmelko
tak značka bude tak odhadujem 30cm nad zemou :wink:

Napsal: 06.11.2007 10:26
od zewl
Boban píše:Myslím, že je to schválně to pípání, tatík to měl na Land Roveru taky, je to kuli zvíšenému riziku někde udělat klouzi klouz. Když je tepleji nedělá to když je pod 5°C tak jo. Jde o to, že je teplota měřená zhruba cca 80cm nad zemí, u země bude určo o něco méně, proto ti to meká, říká ti to podstatě dávej bacha můžeš se někde zklouznout :wink: :lol: :lol:
kdyz nema BC (coz pise), tak nema teplomer, cili upozorneni na kluzkou vozovku by to byt nemelo, ne?

Napsal: 06.11.2007 10:30
od Boban
Tak ty myši co :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: nemělo, bůh ví co je tam vbastlenýho.

Napsal: 06.11.2007 10:30
od chmelko
určite nie, max.žeby sa jednalo o nejaku hybrid verziu :lol:
ale važnie, nie, pretože kable od čidla ide do BC a zvukovy signal vydáva GEM modul

Re: Pípání po nastartování

Napsal: 12.11.2008 07:36
od Gromik
Nechtělo se mi zakládat zbytečně nové téma, tak to dám sem - týká se to kontrolky "vločka". Na palubáku mám vypnuté zvuky, takže mně nic nepípá, ale chtěl bych se zeptat:

"Dá se nějak ta oranžová (resp. červená) kontrolka vločky na přístrojovce vypnout, resp. zhasnout?

Dnes jsem jel brzo do práce, byla tma a ta kontrolka docela slušně září a mi to vadí v zorném poli. Jsem tak nějak naučený ze ŠKODY 110 - když se rozsvítilo, značilo to průser :-)

Re: Pípání po nastartování

Napsal: 15.01.2009 12:35
od herdos
ja mam tiez otazku,
je mi jasne ze mi to zapipa, ked klesne teplota pod 5 stupnov, alebo ked mam malo benzinu. Toto pipanie sa ozve vacsinou len raz. Ale co to je, ked sa to pipanie po nastartovani opakuje asi 5krat za sebou a potom uz nic, je pokoj? je v tom aj nieco ine okrem teploty, alebo vozovky? Kujeeeeem