
Platil jsem (bez papíru) 500,- z toho 381,- termostat, to je paráda - motor se zahřeje za pár minut.
Jsem zvědavej, co to udělá se spotřebou, za poslední dvě nádrže jsem měl spotřebu nechutnejch 8,5 litřáků.
Už jsi změřil spotřebu po výměně termostatu? .. mám posit že mám úplně ten samý problém, od té doby co se na to soustředím je jasně vidět že za cestu do práce (cca 6,5km po městě) se ručička sotva zvedne do toho krajního čtverečku. No a spotřebu mám dlouhodobě přes 8.5 ...takže doufám že je to tím..d3DEk píše:Tak dnes jsem byl v servise a byl to skutečně termostat![]()
Platil jsem (bez papíru) 500,- z toho 381,- termostat, to je paráda - motor se zahřeje za pár minut.
Jsem zvědavej, co to udělá se spotřebou, za poslední dvě nádrže jsem měl spotřebu nechutnejch 8,5 litřáků.
Buď se ti motor přehřívá ( a máš dost chladící kapaliny) - zůstává zavřený termostat a to je ta horší varianta a daleko nedojedeš. Nebo se ti motor vůbec nezahřeje, je tam pořád cca 40 stupňů - termostat je pořád otevřený. To znám dobře - jel jsem v zimě skoro 300 km v bundě, rukavicích a čepicimansart píše:Můžu nějak sám zjistit že mám vadný termostat?
giacomo píše:Není to jen o spotřebě a rukavicích, ale hlavně se tím ničí motor.. ta provozní teplota kolem 80-90 st. tam není jen tak.. při nízkých teplotách je větší opotřebení dílů na třecích plochách.. tak bych s výměnou moc neotálel..
Praskne hlava když se motor přehřeje, to jest obrácený problém než když zůstane otevřený termostat.Gold píše:giacomo píše:Není to jen o spotřebě a rukavicích, ale hlavně se tím ničí motor.. ta provozní teplota kolem 80-90 st. tam není jen tak.. při nízkých teplotách je větší opotřebení dílů na třecích plochách.. tak bych s výměnou moc neotálel..
Přesně tak, mému známému minulou zimu praskla hlava a servis to přiřadil vadnému termostatu. A nejhorší bylo, že to věděl delší dobu, ale jen byl línej to vyměnit.
Než jsem koupil 1,6 FF tak mě bývalý majitel sdělil, že se mu to přehřívalo a musel vyměnit termostat.Až teď v zimě zjišťuju, že to netopí a asi to bude právě termostat.Dotyčný jej asi vyndal jelikož se mu to přehřívalo.Teď když ten termostat vrátím tak se to určitě zase bude přehřívat.Čím to asi bude?Rád bych věděl tu nejpravděpodobnější chybu.Poradí mi někdo?maras píše:tak se mi to přesně chovalo, když jsem zkoušel jezdit bez termostatu. Tak mě napadá jestli se to někomu nepřehřívalo, tak vydělal termostat a rychle prodat. jinak jsem kupoval přímo u Forda na 74C za 410,- a na 82C (ten tam má správně být) za 240,-
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host