Stránka 2 z 6

Napsal: 08.09.2007 23:43
od staroch
[quote="zewl"](jako ta rafika na palubovce, ne na sedacce :wink: )

:lol: :lol: :lol:

Napsal: 22.11.2007 21:42
od zewl
dneska jsem podniknul zajimavy experiment:
cesta rano do prace:
- venkovni teplota 5 stupnu
- stale otacky cca. 1900-2000 (rychlost cca. 90-100 km/h)
- rafika se vzprimila po cca. 18 km

cesta vecer z prace:
- venkovni teplota 6 stupnu
- stale otacky cca. 2500-2900 (rychlost cca. 120-130 km/h)
- rafika se vzprimila po cca. 9 km

Jezdim do prace po dalnici, cili ty otacky se da rict ze byly opravdu konstantni (cca.). Ale trosku me bolelo u srdce jet kolem 2800 otacek v podstate se studenym motorem...

Takze muj zaver: se studenym motorem jet konstantne cca. 110 km/h (kolem 2300 otacek) nez se ohreje (za cca. 13 km) a pak to valit co to da :wink:
Mate nekdo jiny nazor?

Napsal: 22.11.2007 21:47
od Kóťa
Já když nepospíchám(což je málokdy)tak netočim přes 2000 než se mi napřímí...ta rafika.Prostě nejdřív motor,pak legrace :D

Napsal: 22.11.2007 21:51
od herizn
to zewl:......jiný názor????.......pár minut si přivstat a nechat motor prohřát,mezitím se nechat pokochat krásou ulice kde bydlíš a pak vyrazit do zaměstnání :wink: :D

Napsal: 22.11.2007 21:51
od pelen
Souhlas s Kotou.
Otacky 1500-2000 (4.-3. rychlost), rafika se naprimi za cca 10 km po okrskach, vlastne porad v obci.
Na dalnici bych jel 90-100km/h na 5. rychlost, proc honit studeny motor. :wink:

Napsal: 22.11.2007 21:56
od zewl
herizn: myslim, ze motor se ma zahrivat zasadne jizdou, ne na volnobeh pri stani...
pelen: jenze pri rychlosti 90-100 se mi zahreje az za 18 km... Asi mi to nejak hur hreje...

Napsal: 22.11.2007 21:57
od ClairVOYanT
Kota píše:Já když nepospíchám(což je málokdy)tak netočim přes 2000 než se mi napřímí...ta rafika.Prostě nejdřív motor,pak legrace :D
tak dneska kdyz si me predjizdel si mel hadam uz zahrato :-))

Napsal: 22.11.2007 21:57
od chmelko
zewl, herizn-chlapi:obaja mate pravdu, motor sa síce zahreje aj na volnobeh ale za nepomerne dlhu dobu ako pri jazde...ale len samotný motor bez prevodovky..

Napsal: 22.11.2007 22:03
od herizn
a co tedy trochu "zakrýt"motor z čela??????....karton na chladič apod.??? :wink:

Napsal: 22.11.2007 22:04
od zewl
prece nepojedu jak stara dvanactsettroska :wink:

Napsal: 22.11.2007 22:05
od chmelko
síce efektívna vec používana pri 120, ale fofo by sa asi neuchladil, stačil by mali kopec...
ale, ak su to fakt vzdialenosti do 10km celkom dobre riešenie :wink:

Napsal: 22.11.2007 22:08
od erikm1
Preco sa ma motor zahrievat jazdou? Nevidim dovod preco by sa motor nemohol zahrievat na volnobeh. Nehovorim, ze ho necham nastartovany 1 hodinu. :wink:

Napsal: 22.11.2007 22:20
od chmelko
je to hlavne zbytočne...jediny dovod ma napada,ak chceš mat hned teplo v aute...ale trva to fakt dlhšie ako ked motor maka..

Napsal: 22.11.2007 22:25
od erikm1
To je jasne, ze je to zbytocne. Len som chcel, ci je nejaky padny dovod.

Napsal: 22.11.2007 22:26
od chmelko
motor možeš nechat bežat na volnobeh aj celý den a nemáš mu ako ublížit :wink: (teraz cez zimu)