Stránka 2 z 4

Napsal: 30.09.2007 20:55
od speedy
No pokud jsem neměl halucinace, když jsem strkal tu spárovou měrku mezi vačky a zdvihátka, tak jsem tam taky viděl podložky a to by hydroštely mít neměli, mno možná mi tam šópli ňákej jinej motour :lol: :wink:
BTW snad by Etzold nepsal nějaké bludy do knihy Jak na to ? Bo jo? 8O

Napsal: 30.09.2007 22:13
od KAPLIS
Nevím jak vy, ale můj motor jsem viděl rozebrán :cry: a ja v něm mám ten hydroštelunk. Byl jsem u toho když ho skládali a docela jsem se divil. Proste to tam naházali a na mojí otázku o seřízení řekl že se to neseřizuje. Že po nastartování to zarachtá a je to. Na motoru mám teď najeto asi 3000 a je čím dál tím lepší. Teď se chystám, že ho nechám prověřit u jiného člověka, ale spíš preventivně, když už to stálo pár peněz.

Napsal: 01.10.2007 12:27
od Jiri02
hide píše:Já tam ty ventily totiž slyším, hlavně když mám málo otáček a prudce přidám plyn, tak tam ty ventily trochu zaklapou, chtělo by to asi seřídit. Najeto mám 127 tis.
To nebudou ventily, to budou detonace! :idea:

Napsal: 03.10.2007 11:16
od Vankart
Pokud mohu mluvit za sebe své auto,tak já v něm žádné hydroštěly nemám.Mám tam podložky,kterými se seřizuju vůle.Tet jsem to dovezl ze servisu a jen pro informaci,jedna podložka stojí cirka 450,-Kč.Dělaly mi všechny výfukové ventily + rozvody a nechal jsem tam i s prací 8,200,-Kč.

Napsal: 03.10.2007 12:10
od Fokal
Jestli to už někdo nenapsal, tak si právě myslim, že rozdíl bude v motoru Zetec-S a Zetec-SE. Z diskuse mi vyplívá, že Zetec-S mají hydroštely, zatímco Zetec-SE má podložky. Ale trochu problém je, že jsem si myslel, že Zetec-S se montoval do starších Focusů, řekněme do roku 2000, a Zetec-SE od 2001 do konce výroby, ale pak jsem si všimnul, že tady má Speedy Zetec-SE třeba z roku 1999 a to mi nesedí :roll: teoreticky by se to mohlo lišit i podle místa výroby (někdě došly Zetecy-S dřív a někde později :lol: )

Pokud se v něčem pletu, tak se omlouvám a případně mě opravte :wink:

Napsal: 03.10.2007 15:10
od speedy
Neboj mám Zetes-S :lol:
Ono se asi ty hydroštelungy vyzkoušely na Escortech Zetec a zřejmě zlobily, tak se radši vrátili zpět ke staré odskoušené koncepci :wink:
Divili bych se že by některé motory měli to a druhé ne, to byla nic moc seriovka a bordel v motorech :lol:

Napsal: 03.10.2007 15:57
od Jozkablack
V Escortech hydroštely prosím pěkně šlapaly jak hodinky. A starý dobrý s podložkama se dávali za krále klacka, když Mrtvý moře bylo teprve nemocný, takže pokud tam opravdu hydroštely nejsou, je Ford opravdu tmavá vyjímka mezi automobilkama. Nechce se mi věřit že ostatní automobilky si s tim poraděj a bez nejmenších problémů montujou do svých aut hydroštely a jedině Ford se vrátil do doby ledový. Já snad napíšu Fokimu SZ.

Napsal: 03.10.2007 16:33
od Jozkablack
Jozkablack píše:V Escortech hydroštely prosím pěkně šlapaly jak hodinky. A starý dobrý s podložkama se dávali za krále klacka, když Mrtvý moře bylo teprve nemocný, takže pokud tam opravdu hydroštely nejsou, je Ford opravdu tmavá vyjímka mezi automobilkama. Nechce se mi věřit že ostatní automobilky si s tim poraděj a bez nejmenších problémů montujou do svých aut hydroštely a jedině Ford se vrátil do doby ledový. Já snad napíšu Fokimu SZ.
Tak jsem se zeptal člověka, kterého asi uznáváme jako odborníka přes Focusy. Poslal jsem SZ Fokimu a odpověď zní: JSOU TAM PODLOŽKY, TAKŽE NE HYDROŠTELY! 8O 8O 8O Myslim že tímto je rozhodnuto a já osobně se můžu jen divit tomu že Ford neumí hydroštely! Díky Fokimu za odpověď.

Napsal: 03.10.2007 17:48
od Ahmed
Za tyden zase prijde nekdo dalsi, ktery rekne, ze tam jsou hydrostely, pak se zase polovina lidi prikloni na jednu a na druhou stranu a bude to tu zase :wink: :lol: :D Uz to tu bylo xkrat.

Napsal: 03.10.2007 20:18
od speedy
To máš Ahmede 100% pravdu...sám víš co tam je, foki to potvrdil, taky si za tím stojím, ale určo se tu někdo najde kdo bude tvrdit opak, třeba nějaký líný ukecaný service man od Forda... :lol: :lol: :lol:

Jožko nevím jestli za krále klacka, ale ford Sigma, to je nějakej rok 1957, tak hrozný to zas není :lol: :twisted:

Napsal: 03.10.2007 20:33
od Jozkablack
No myslim že Foki asi bude vědět o čem je řeč, takže jak jsem ho poznal když řekne že tam nejsou hydroštely, tak věřim jemu a ne tomu troubovi co k nám leze na obědy! Pan servisák od Forda asi nemá tucha o čem mluví a já mu jen slepě věřil!
:evil:

Napsal: 03.10.2007 21:26
od Jiri02
A nemohou ty verze motoru stejneho typu s hydrostelovanim byt treba z jedne motorove fabriky a ty s nehydrostelovanim byt zase z jine fabriky. To by, myslim, davalo smysl te "neseriovosti". Ale je to cira spekulace.

Napsal: 03.10.2007 21:27
od speedy
A je to tady....dlouho to netrvalo :lol: :lol: :lol:

Napsal: 05.11.2007 10:45
od Jozkablack
Jozkablack píše:No myslim že Foki asi bude vědět o čem je řeč, takže jak jsem ho poznal když řekne že tam nejsou hydroštely, tak věřim jemu a ne tomu troubovi co k nám leze na obědy! Pan servisák od Forda asi nemá tucha o čem mluví a já mu jen slepě věřil!
:evil:
Tak se musim částečně omluvit servisákovi z Forda protože v manulau k Focusu se na str. 232 v tématu technická data jasně pojednává o motoru 1.6 Duratec 8V kde se píše v kolonce vůle ventilů: hydraulický systém!

Hned vedle je 1.6 Zetec-SE 1.6 16V a tam se vůle ventilů vymezuje, takže tam jsou podložky!

Hydrostely

Napsal: 24.11.2007 20:16
od Hrabe
Zdarvim, tak jsem si přečetl forum. Mam Escorta 1.6 16V Zetec-E blok motoru litina hlava hliník. Zetec-E (1.8,2.0) ať je ve Focusu nebo Escortu poř Mondeu je naprosto stejný a má "hydroštely" poze 1.4 a 1.6 ve focusu blok i hlava hliník (Zetec-S/SE - nevim jakej je rozdíl?), v každém případě "Hydroštely" NEMÁ!!!!!!!, mají podložky. A veřte, že ty podložky jsou 100x lepší než "Hydroštely". Znám dost lidí kterým odešly zdvihátka po cca 120tis km a výměna cca 12000tis jen zdvihátka. Takže 100% podložky, není krok zpět, ale naopak.