Stránka 2 z 6

Napsal: 14.08.2007 10:27
od pktest
Tak jsem už vyměnil cívku i kabely!!!!
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).

Napsal: 14.08.2007 10:38
od jamaka
pktest píše:Tak jsem už vyměnil cívku i kabely!!!!
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).
aj ta cievka co ti dali moze byt zla. Skus este pre istotu inu cievku.

Napsal: 14.08.2007 10:54
od polkiboj
No co urobyl si to nejako. Uz to slape na 4 valce. napis tu podrobne co s tím bolo. Ja si tiez myslim ze to bude cievka, alebo nejaký prívod k nej bude prerušený

Napsal: 14.08.2007 12:27
od canndale
ospravedlnujem sa ak placnem nejaku blbost, ale pokial som sa spravne docital o fofo motoroch ZETEC (zial neviem teraz naist zdroj de som to cital), tak v pripade prehriatia motora vysadi 2 valce a ide len na 2. Tie 2 ktore nepracuju nejakym sposobom dochladzuju motor, jedna sa o vysoke teploty v pripade poskodenia chladiaceho systemu myslim .. len tak ma napadlo, ci by nemohlo byt vadne teplotne cidlo alebo nieco podobne, ked vravis, ze vsetko so zapalovanim je v poriadku

Napsal: 14.08.2007 12:44
od pktest
Tak zatím to pořád řeším,
o tom teplotním čidlu jsem taky uvažoval, ale taky se v příručce píše, že v tomhle případě vyleze ručička teploměru do červeného a navíc by měla svítit
nějaká ta kontrolka (nic z toho se neděje)

Napsal: 14.08.2007 12:47
od canndale
pktest píše:Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Jasne ze je to fyzikalne mozne, akurat kultivovanost motora je tatam.. sak ako by pracovali kosacky jednovalcove 4-taktne (len ako priklad :twisted:) .. tie sidce maju zotrvacnik, ale pri aute je samozrejme mozne aby siel motor na 2 valce, len presne -> vykon a kultivovanost motora je potom neznamy pojem

Napsal: 14.08.2007 12:50
od canndale
pktest píše:Tak zatím to pořád řeším,
o tom teplotním čidlu jsem taky uvažoval, ale taky se v příručce píše, že v tomhle případě vyleze ručička teploměru do červeného a navíc by měla svítit
nějaká ta kontrolka (nic z toho se neděje)
Neskusal si odborny servis? tiez im velmi neverim, len ze by skusili hodit auto na diagnostiku, mozno by z toho boli mudrejsi

Napsal: 14.08.2007 16:24
od pktest
Zítra jdu na diagnostiku, ale stejně mi to nedá.
Kdybyste někdo mohl zkusit změřit odpor na konektoru, který vede do cívky - jsou tam tři fousy, vemte prostřední a k tomu nejdřív jeden krajní a pak druhý.

Napsal: 15.08.2007 12:21
od pktest
Tak zatím pořád nic, prý jednotka nekomunikuje, nebo spíš nelze dokončit komunikaci s řídící jednotkou (mechanik dobíjí baterku a pak to zkusí ještě jednou).

Napsal: 15.08.2007 12:33
od Jenda25
Držim palce ať je to nějaká kravina.

Napsal: 17.08.2007 21:16
od pelen
Jenda25 píše:Držim palce ať je to nějaká kravina.
Nekdy se na jednoduche chyby tezko prichazi. :cry:

Napsal: 17.08.2007 22:30
od pktest
Tak zatím pořád na nic nepřišel, auto mám už zase doma, vyndal jsem řídící jednotku, vypadala ok, když jsem ji vrátil zpět a zkusil nastartovat, tak to už nešlo vůbec :x
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.

Napsal: 18.08.2007 04:16
od foki
pktest píše:Tak zatím pořád na nic nepřišel, auto mám už zase doma, vyndal jsem řídící jednotku, vypadala ok, když jsem ji vrátil zpět a zkusil nastartovat, tak to už nešlo vůbec :x
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.
dvojka vede od zapalovani . (prostredni)

a myslim ze to neni rozdelene 2 a 2 valce . chtelo by to zkusit jeste jednu civku a pak na WDS .

Napsal: 18.08.2007 09:56
od pktest
Na obrázku je vidět cívka, konektor, který do ní jde a pohled na celek.
Šlo mi o to, že cívka jsou vlastně dvě cívky, přičemž každá z nich pálí na dva válce.
Prostřední kablík z těch třech je plusák, který je společný oběma cívkám, ty postraní řídí jednotka.

Měřím odpor na konektoru:
jde o to, že když změřím odpor mezi prostředním a tím na levé straně je tam nekonečný odpor (to je podle mě v pořádku), ale když změřím odpor mezi prostředním a tím fousem napravo, tak je tam jen několik ohmů - to je podle mě špatně.[/img]

Napsal: 22.08.2007 10:59
od pktest
Po prohlídce u Forda za lidových 1800,- mi řekli, že to bude s největší pravděpodobností řídící jednotkou. :cry:
Nezbývá než sehnat jinou...