Stránka 2 z 16
Nepadající otáčky
Napsal: 13.05.2006 17:09
od bruno1
Ahoj, mám stejný problém u 1.8 16V

...při jízdě musím o dost dříve pustit plyn...jinak při sešlápnutí vyletí otáčky...i tak moc neklesají...spíš zůstanou na stejné hodnotě....někde jinde jsem tu četl že by mohl pomoct restart řídící jednotky..ale docela se toho bojím..máte někdo zkušenosti?
Re: Nepadající otáčky
Napsal: 13.05.2006 18:14
od swm
bruno1 píše:Restart řídící jednotky..ale docela se toho bojím..máte někdo zkušenosti?
Jestli mas namysli ono odpojeni baterie na nejakou dobu (pul hodiny, hodina?), tak jsem tim prosel, auto pak chvili trosku vic tocilo, po urcite dobe to "sedlo" do starych koleji. Moc vyrazny rozdil to nebyl.
Napsal: 15.05.2006 09:00
od corsar
Mam tiež problém s otáčkami, odpojil som ventil volnobehu a.... otáčky O.K. len pri štartovaní musím trocha podržat plyn, potom už je všetko v poriadku.
Chcem sa opytať Fokiho kolko by stal nový ventil a či by ho vedel poslat na Slovensko....
Napsal: 15.05.2006 11:17
od driver
nový origo stojí 2150Kč s DPH
Napsal: 15.05.2006 11:33
od corsar
da sa poslat na slovensko ?
BTW: moze "odist" nieco na motore ak je odpojený ten ventil dlhodobo ??
Napsal: 20.05.2006 16:55
od o24u
Po půl dni v servise mi zjistili uvolněnou hadičku podtlaku. Nechte si zkontrolovat všechny vzduchové cesty. Už druhý problém vyřešen sáním vzduchu.
volnoběžné otáčky
Napsal: 20.05.2006 22:29
od mnemonicrh
Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil
Napsal: 23.05.2006 15:57
od corsar
suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.
Napsal: 01.06.2006 23:10
od Sajrus
Ako sa da vyskusat spravna funkcnost toho ventilu odsavania z klukovej skrine? A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
Napsal: 02.06.2006 07:56
od Radek 1.8 16V
Sajrus píše: A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
Já myslím, že ne. Tenhle ventil vrací do sání plyny, co projdou při spalování kolem pístů do skříně klikovky, kdežto EGR vrací zpátky do sání část výfukových plynů - z důvodu snížení emisí ( oxidů dusíku??? - to si nejsem jistej ). Kdyžtak mě opravte, jestli plácám...
Napsal: 02.06.2006 19:14
od foki
EGR je jak pise radek a mam pocit jen u dieselů
Napsal: 02.06.2006 22:26
od pelen
Radek_18_16V píše:Sajrus píše: A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
Já myslím, že ne. Tenhle ventil vrací do sání plyny, co projdou při spalování kolem pístů do skříně klikovky, kdežto EGR vrací zpátky do sání část výfukových plynů - z důvodu snížení emisí ( oxidů dusíku??? - to si nejsem jistej ). Kdyžtak mě opravte, jestli plácám...
Jsou to oxidy dusíku. Popis funkce EGR je na
http://www.fordscorpio.co.uk/egr.htm
Napsal: 02.06.2006 22:33
od laser
Dnes jsem pozoroval otáčky - při jízdě z mírného kopce na křižovatce, při vyřazeném kvaltu. Když jsem stál byly otáčky na 750 po rozjetí bez kvaltu se samy zvedly na 1100 po zastavení opět spadly na 750 je to normální ?
Napsal: 02.06.2006 23:24
od gumik
Mám úplně ten samý problém jako laser. Byl jsem stím v servisu RS Motor Příbram. Hodinu jsem vozil "pana diagnostika" po městě, zkoušeli jsme i nový volnoběžný ventil a nic. Zaplatil jsem 850kč a nashledanou. Na nic nepřišel že je všechno v pořádku protože mu ta mašinka kterou měl celou dobu na klíně a pořád tam něco mačkal a já musel zastavovat a vypínat a zapínat zapalování nic neukázala. Dělá mi to i při dojíždění a pomalé jízdě. Ale když dobržďuji rychle tak je to v pohodě-otáčky se drží na 750. Čím to jen může být

Napsal: 03.06.2006 00:48
od Radek 1.8 16V
foki píše:... a mam pocit jen u dieselů
No, určitě jsem EGR měl na svým minulým autě ( benzín ) a užili jsme si spolu spoustu legrace. Nechtěl si dát říct, tak nakonec dostal tečku v podobě záslepky a bylo po problému ( ekologové prominou

). Projevovalo se to cukáním (přidušením) motoru při přidání plynu, takže to není ten problém co se popisuje tady. Jestli je u focuse to nevím, ale zatímco na opláckým fóru je EGR po spojce "a" druhým nejčastěji používaným slovem, tak tady o něm není ani zmínka.
Mimochodem mě takhle lítaly otáčky v zimě těsně po rozjezdu při studeným motoru - zůstaly viset třeba na 3000. Teď za "tepla" se mi to zatím nestalo.