Stránka 2 z 6
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 10.07.2021 08:51
od phofy
Asi tak nějak

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 10.07.2021 15:50
od mobiler9004
Stanley_vy píše: 09.07.2021 22:33
Pokud jsou autorizovaným servisem, tak nechápu, že nemají přípravky na motor, který je v autech už 10 let. A staví se k tomu takto.
Z běžné logiky věcí dává smysl mít tyto přípravky skladem. Ale řadu let už běžná logika věcí v mnoha firmách je značně nelogická a snaží se ekonomicky snižovat náklady. Údajně přípravky pro rozvody stojí okolo 40.000,- a mít na firmě přes 10 let uložených 40.000,- v nějakém přípravku, který použijí třeba až po několika letech je pro ekonoma podniku nepřijatelná věc.
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 10.07.2021 17:03
od ZaQik
ale to me jako zakaznika nezajima - chci vedet, za kolik a kdy to udelaji a podle toho se rozhodnu ... ted, kdyz vim, ze to nikdy nedelali, bych to od nich nechtel - nedal bych jim auto jako pokusneho kralika
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 10.07.2021 20:32
od mobiler9004
Jsem stejného názoru. Taky pořád hledám, kdo v mém okolí je schopen rozvody vyměnit.
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 12.07.2021 15:31
od Stanley_vy
Servis, který se "honosí" přídomkem autorizovaný, musí zvládnout běžnou údržbu běžného motoru. A tím výměna rozvodů na 1.0 EB je. Zajímalo by měl kolik zákazníků už takto za ty roky odmítli a jestli to ještě někdy hodlají změnit...
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 09:16
od Sentik
Ted jsem trochu zmaten, od kdy tenhle motor na trhu je a po jaký době jsou tam předepsaný rozvody?
Jestli si dobře vzpomínám, tak někdy od r. 2011 a rozvody jsou po 10 letech, takže je celkem jasný, že tohle ted začne v servisech teprve nabíhat a nedělaj to zatím jak na běžícím páse...
Jinak bych jel do Písku, v Budějckým servisu bych to neřesil vůbec ... případně si prostě zajet směr Praha, kde toho dělaj víc.
Na minulých autech mi dělali rozvody ve Volyni, ale to byla ještě stará 1.6, jak je to s modernějším 1.0EB netuším. S tou 1.6 to dopadlo k velké spokojenosti a i cenově zcela jinde než v CB

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 10:51
od djdekl
AP Sporilov uz menilo desitky rozvodu na 1.0EB
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 12:40
od fofok
A některý neautorizáky to musí mít taky, když řešej rozleptaný řemeny špatným olejem.
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 12:53
od djdekl
Nebo to nastavi "dle oka"

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 12:58
od miki21
Hodně rád bych viděl ty přípravky za 40.000 tisíc
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 13:15
od fofok
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 21:01
od reckoname
Myslím, že nejvíc bude stát klíč na odkrouceni/dotažení šroubu klikové hřídele. Je to nějaký násobič momentu a bez něj rozvody nejdou udělat.
https://youtu.be/R1gQWy20ORg
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 13.07.2021 21:13
od phofy
Povolis to i bez toho

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 14.07.2021 07:26
od reckoname
To máš vyzkoušené? Mechanik mi říkal, že by to povolit šlo, ale už se stalo, že sroub prasknul. Což si nedovedu představit jak se může ulomit tak tvrdý šroub. Druhá věc je pak dotažení, měl by se dodržet postup viz. to video.
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - ZTRÁTA CHLADÍCÍ KAPALINY
Napsal: 14.07.2021 10:29
od phofy
Na jinym aute to mam vyzkouseny, a pak se uvádí NM utazeni+stupne