Stránka 2 z 4

Napsal: 16.12.2005 16:50
od Radek 1.8 16V
Zdravím,

možná jsem teď úplně mimo, ale něco podobnýho se mi stávalo s Astrou.
Za žádnou cenu jsem tam někdy nemoh dostat zpátečku, šaltpáka jakoby do něčeho natvrdo narážela a někdy mi tam dokonce místo zpátečky skočila jednička. V servisu mi s úsměvem sdělili, že musí vyměnit rozvodovou skříň, převodovku a pomalu zbytek motoru a nervovali mě šílenejma sumama. Nakonec jsem se na podobném fóru dozvěděl, čím by to mohlo být a taky bylo...
Řadící tyč v místě, kde vycházi z kastle do motorového prostoru je nasazena na táhlo prevodovky a celý je to spojený objímkou a stažený šroubem. Problém je v tom, že se v tomhle místě může řazení pohnout. Takže stačilo mít zařazenou třeba jedničku, povolit ten šroub, šaltpáku dát do polohy jedničky a držet. Přitom někdo druhej dotáhne ten povolenej šroub. Upozorňovali mě, že se to na poprvé většinou nepovede a musí se to víckrát ladit. Nakonec to dopadlo na podruhý, na parkovišti před panelákem, úplně zadarmo a rychlosti tam chodily "jako do maminy".
Říkám, asi je to úplně od věci, protože vůbec nevim, jak je řazení konstrukčně řešený u Focuse, ale třeba je to alespoň trochu podobný. Ale to už by chtělo spíš vyjádření nějakýho odborníka.

Napsal: 27.12.2005 18:51
od dave728
mezi převodovkou a motorem mi teče olej,co stim,nebudu muset doufam vyndavat motor?

Napsal: 27.12.2005 19:02
od foki
jde o to odkud tece jestli z prevodovky nebo z motoru - pokud z motoru tak musi ven prevodovka a musi se vymenit simering na klice , pokud z prevodovky tak prevodovka ven a pretesnit nebo nove simeringy .

Napsal: 27.12.2005 19:17
od dave728
no převodovka :roll:

Napsal: 10.03.2006 16:57
od PAJA
V knížce k autu jsem četl, že při řazení zpátečky musí být vozidlo samozřejmě v klidu, pak sešlápnout spojku a počkat s ní asi 3 vteřiny a pak teprve zaředit zpátečky. Snad Vám to pomůže. Mě taky někdy ze začátku škubla, ale teďka je to už v pohodě. Mám Focuse jen 14 dní a zatím spokojenej.

Napsal: 11.03.2006 19:31
od Honza
Mně se teď u jednoho šroubu na spodní části motoru taky objevil olej,jen malinko,ale přece...

Napsal: 12.04.2006 11:01
od stan
driver píše:
Frost píše:Chcete říct že vám to na 4ku jede jen 140? To je zvláštní... mě celkem bez problému jede na 4ku 160...víc jsem nezkoušel...Focuse mám rád. 1.6 r.v. 2000
no tak víc jsme neskoušel na čtverku,nechci aby mě motor vyskočil ven s auta.

Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
aj ja mam rad svoju 1,6 a som na 4st. siel 180km/ h pri 6t ot/min, bez problemov, motor ti nevyskoci, v navode je dokonca uvedena rychlost na 4st az 185km/h co je viac ako na 5.st, taktiez tam stoji max otacky 6t a ze dlhodobo mozes jazdit aj do 6500 ot/min a kratkodobo (predbiehanie?) aj 6700 ot/min, ten motor to nie je felicia je vysokootackovy a ladila ho firma Yamaha, krutak ma polozeny dost vysoko 4t ot/min to znamena tam by mal dosahovat najnizsiu spotrebu a tam je aj najpruznejsi, kto ma 1,6 dosvedci ze do 4t ot/ je to dost lenive ale nad 4t je vo svojom zivle, podla mna to auto pri 2t ot/min trpi,
co sa tyka spatecky ta ma privadza do zufalstva, presne to som mal na felicii auto musi uplne stat a musis uplne pomaly a s citom radit spatecku, predtym som mal golf III a ten ani nemusel stat a slo to ako po masle

Napsal: 12.04.2006 19:51
od Tad
Nevíte někdo jak je to u 1.8 TDDi, kolik jsou max. otáčky a kdy je nejlepší řadit? Nikde jsem to tady nenašel. Díky všem za odpovědi

ohřev motoru-zkouška

Napsal: 12.04.2006 21:19
od rudan
Zdravím fokusáky :) Jsem novým členem a majitelem focusu combi 1.8 TDI 66/90 a mám problém s ohříváním motoru.. Mám upadlé 3 drátky na svorkovnici u (plechového hříbku) ventilu nahoře na sacím potrubí...

Napsal: 13.04.2006 13:56
od Ferino
140 jsem vytáhl i na trojku 8)
pětka řadí v poho při jakékoliv rychlosti, zpátečka občas chce až napodruhé, to když na ni spěchám, chce to asi fakt v klídku.
Jezdit dlouhodobě na 4000 ot při max krouťáku je myslím blbost, teda pokud jde o spotřebu a není auto naložený cihlama :wink:, to bych po městě musel jezdit na dvojku
pokud jedu na pohodu v klídku, řadím max kolem 3000 ot. a myslím, že se dá jet v poho na 2000 ot., pokud se jede např. s lehkou nohou po rovince a není potřeba velkého zrychlení, ničemu to nevadí (možná tak majitelům čerpacích stanic). tímhle stylem jsem měl spotřebu 6,5 l.
(Teď to zkouším trochu víc honit, tak jsem zvědav kolik si to vezme).
uf to jsem se rozepsal....

Napsal: 16.04.2006 20:32
od chudas
no ja nemam problem, zaradim D a idem az do 200:) :P , ani spatecka mi nerobi problemy, zaradim D a idem:) no ale dufam ze bude v pohode po celu zivotnost auta

Napsal: 17.05.2007 10:27
od stan
docital som sa ze existuje sablona na zoradenie prevodovky na focus-a, ta spiatocka ma vytaca, nema ju nahodou niekto moznost pozhanat ?

zpátečka

Napsal: 20.05.2007 01:00
od emppu
zdar,.co se týče tý zpátečky,.taky mi tam de někdy špatně a trochu chroupne,.a někdy tam zajede až si řikám jestli táhlo neupadlo,.a v servisu mi bylo řečeno že už je špatná spojka a bylo by dobrý ji vyměnit,mám najeto 125t tak mě ta výměna v nejbliší době nemine,.jen doufám že jí nechám vyměnit já a né až se spojka rozhodne přestat sloužit,.čeká mě ted cesta do chorvatska, tak snad spojka vydrží,.zdar empp

Napsal: 20.05.2007 09:26
od KUTY
Mne spiatocka "křupne" skoro stale. Beriem to ako fakt, ze je to na vacsine FF. Nevadi mi to. Niekedy zase zaradim uplne lahucko.

Napsal: 21.05.2007 08:54
od stan
no zistil ako zaradit bez chrupnutia, treba s pakou "zamiesat" ako na francuzovi a potom mi vzdy padne bez pazvukov :twisted: