Stránka 2 z 2

Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

Napsal: 30.04.2018 16:59
od TCDA
Troufám si tvrdit že 1800 volnoběh není ok. Už jenom proto, že 60t km co jsem s tím autem najel volnoběh padal po vyřazení někam kolem 750. Až osledních cca 4000 km zůstává viset kdekoliv mezi 3000 a 1500. Aktuálně zhruba 1800, taky dle toho jak moc zahřátý motor nastartuju.

Klapka bych řekl že těsní dobře, minimálně než jsem ji montoval nalil jsem na ni trochu benzinu, po cca 10 minutách zespodu jen minimální průsak.

Tak že by fakt ten ventil :? Mám tři různé, jeden původní Ford co tam byl, a dva nové neorigo... u všech se to chová stejně, tj nechcípne.

A jo, v tom článku je pár nesmyslů, ale ten příklad s MAPem snad i dává smysl....

Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

Napsal: 02.05.2018 11:44
od Tomin123
1800 je uz dost, to uz rve. Bud nesedi klapka, nebo je ten ventil moc pruchozi / zabordelenej, nebo to nekde jinde prisava.

Re: Vysoký volnoběh při zahřátém motoru.

Napsal: 02.05.2018 16:51
od petulak
tak odpoj všechny hadice, co vedou pod klapku. vstupy ucpi,a uvidíš.
jdou ti tam od selenoidu výparů / 2 /.+ jedna od podtlaku regulátoru tlaku paliva z lišty.
od brzd nech,zapojenou.