Stránka 2 z 2

Re: Špatný start za teplého počasí.

Napsal: 20.07.2017 12:54
od vladka1
Nejvíc paliva je potřeba při startu, při jízdě i na plný plyn stačí míň. Ten tlak může být menší jen o málo a může se projevit zatím jen v kombinaci se zblbnutím čidla teploty vzduchu rozpálenou haupnou...
Na čerpadle je často problém s konektorem (přechodový odpor), = kontrola čerpadla je dobrá i preventivně (a změřit tlak na liště je asi nejjednodušší)
Pokud jinak jede dobře, tak bych se do čištění MAF nehrnul, akorát to do...š ;)
Mimo téma - docela se mi osvědčil VIF, poslední rok přidávám panáka na nádrž a asi funguje. volnoběh absolutně bez kolísání, spotřeba (na testovací trase do práce - když nespšchám tak jezdim na spotřebu) - dřív jsem se nedostal se pod 6,3, teď se dostanu běžně pod 6,0 Pneu a styl jízdy stejné, takže to asi bude opravdu Vifkem...

Re: Špatný start za teplého počasí.

Napsal: 20.07.2017 13:09
od aamoto
Vif používám už od dob, kdy sem jezdil naftovou feldou, ale nějaký rozdíly nepozoruju, dávám spíš pro lepší pocit.