Špatný start za teplého počasí.

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 652
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Špatný start za teplého počasí.

Příspěvek od vladka1 » 20.07.2017 12:54

Nejvíc paliva je potřeba při startu, při jízdě i na plný plyn stačí míň. Ten tlak může být menší jen o málo a může se projevit zatím jen v kombinaci se zblbnutím čidla teploty vzduchu rozpálenou haupnou...
Na čerpadle je často problém s konektorem (přechodový odpor), = kontrola čerpadla je dobrá i preventivně (a změřit tlak na liště je asi nejjednodušší)
Pokud jinak jede dobře, tak bych se do čištění MAF nehrnul, akorát to do...š ;)
Mimo téma - docela se mi osvědčil VIF, poslední rok přidávám panáka na nádrž a asi funguje. volnoběh absolutně bez kolísání, spotřeba (na testovací trase do práce - když nespšchám tak jezdim na spotřebu) - dřív jsem se nedostal se pod 6,3, teď se dostanu běžně pod 6,0 Pneu a styl jízdy stejné, takže to asi bude opravdu Vifkem...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm

Uživatelský avatar
aamoto
Nováček
Nováček
Příspěvky: 175
Registrován: 16.09.2014 20:49
Bydliště: Vysočina, Brno

Re: Špatný start za teplého počasí.

Příspěvek od aamoto » 20.07.2017 13:09

Vif používám už od dob, kdy sem jezdil naftovou feldou, ale nějaký rozdíly nepozoruju, dávám spíš pro lepší pocit.
Ford Focus I HB 1.6 Zetec 2004
Vojtův Focus I 1.6 Zetec Modrá ink.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti