Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Johnyy » 25.01.2016 16:25

test by baterku vyčíst mohl, nefunguje u focusů to co u jiných fordů (možná starších), že při slabé baterce proběhnou ručičky v 2. poloze klíčku?
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 25.01.2016 16:40

To mě neudělalo nikdy i když byla baterka viditelně slabá,jen se zatřásly :nixw:

Zkusím kamaráda nechat udělat ten test,jestli jsem to dobře pochopil,mělo by se buď objevit NONE,tak že bez chyby nebo nějaký z níže popsaných kódů :
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer


Většinu zatím nechápu kromě 9317 Battery voltage high ,9318 Battery voltage low a D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count

Ten test se má dělat při nastartovaném motoru?
FF MK1 1,6 r.03

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 25.01.2016 17:30

Test hotovej ale jen při vypnutým motoru,sice nastartoval ale zas to zdechlo :/ Tak že...po zapnutí testu se ručičky ani nehnou,proklikání až na chyby se ukazují 2,o první vím,to je ta D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count ,psal jsem že mi občas blbne tachoměr,už tak rok.
Druhá je 9318 Battery voltage low ...Nevím ale,jestli to není normální při vypnutým motoru :?: :nixw:
Test jsem dělal naposledy cca před tím rokem a nevím jestli tam byla nebo ne.
FF MK1 1,6 r.03

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vitut » 25.01.2016 17:33

Ta chyba D262 vypada na vadne cidlo rychlosti.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 25.01.2016 17:35

ano,to vím ale to se projevuje většinou minimálně a když je fakt vedro :)
Prý je k tomu blbý přístup a blbě jde ven,tak to nechávám být.
Víc by mě zajímala ta druhá chyba :)
FF MK1 1,6 r.03

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vitut » 25.01.2016 17:46

Ta druha chyba nemusi znamenat nic. Typicky se zapise pri studenem startu, kdy napeti poklesne pod urcitou mez. Nerozsviti se Ti pri startovani kontrolka ABS?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 25.01.2016 17:55

Na 99% ne....
uvidím zítra s tím voltmetrem a dam vědět,teď asi nic nevyřešíme :) zatím díky :palec_nahoru:
FF MK1 1,6 r.03

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 26.01.2016 12:01

Možná blbej dotaz ale zeptám se...
Teoreticky,jestli altík před repasem,ještě než odešel úplně dobíjel baterku trochu méně než normálně má a tím pádem dostávalo auto méně proudu než má ale stačilo to na to,aby se to jakž takž drželo...nemohlo se po repasu a následném zvýšení proudu probudit něco,co by zapříčinilo to chcípání?
To mě napadlo v souvislosti s příspěvkem od vladka1 který odpověděl na můj dotaz ohledně stále svítícího podsvětlení ukazatele KM : Někomů to blikací podsvícení údajně zmizelo po očištění tišťáku v palubce. Může to být kombinací s repasem - změna napětí a elektronika blbne. Může i přebíjet a něco odpálit...

Cca ve 4 bude test multimetrem,dám info
FF MK1 1,6 r.03

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 26.01.2016 18:00

Test proveden,viz můj poslední příspěvek v sekci baterie http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 9#p1080749
FF MK1 1,6 r.03

DeniS182
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 10.03.2015 19:49
Bydliště: PN

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od DeniS182 » 30.01.2016 21:05

Dirt87 píše:...čtvrtý den mi auto chcípno po vyšlápnutí spojky do zatáčky ale šlo nastartovat
robilo mi to iste a problem bol v cidle rychlosti. / + samozrejme obcasne nefungujuci ukazovatel rychlosti/

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 01.02.2016 08:23

DenisS182:
Mě to čidlo blbne už dlouho ale nikdy to kvůli němu nechcípalo...
Začalo to až po repasu toho alternátoru a totálním vybití baterie,u mě to tedy asi čidlem nebude.
Třeba se pletu ale když se sečte vše,co se stane při průjezdu prudkou zatáčkou nebo křižovatkou(blinkr,brzda,posilovače...)tak si auto potřebuje vzít asi víc z baterky a ta to prostě už nezvládala.
I tak děkuju za reakci,na to čidlo se chci taky podívat až nebude do čeho píchnout :)
FF MK1 1,6 r.03

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 01.02.2016 08:37

Jinak zatím v pohodě,na půjčenou baterku najezděny cca 3 hodiny čisté jízdy (po této době s původní baterkou už auto chcípalo).
Ale nechci předbíhat, tak stále testuju.
Za běhu motoru mám zapnutý test na palubovce a sleduju napětí baterky.
Při volnoběhu to lítá mezi 12-13V a při jízdě 13-14V,pokud cokoliv zapnu tak je to stejný.
FF MK1 1,6 r.03

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 01.02.2016 10:37

Tak zase stávkuje,tak napůl....
Teď jsem to projížděl asi 20km a kousek před barákem to zdechlo.
Nestačil jsem se všimnout co se jak rozsvítilo ale myslím že to bylo:Mazání + oranžová kontrolka motoru a setinku po nich oranžové ozubené kolečko s vykřičníkem nad tou kontrolkou motoru,místo ujetých km pomlčky...znova jsem to nahodil(zase 2x... :!: :?: ) a napotřetí nic.
Ale po krátkém odpojení baterky šlo nastartovat normálně...
No už nemám asi co řešit,jak to půjde tak servis...
FF MK1 1,6 r.03

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 652
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vladka1 » 01.02.2016 16:10

Dirt87 píše:Tak zase stávkuje,tak napůl....
Teď jsem to projížděl asi 20km a kousek před barákem to zdechlo.
Nestačil jsem se všimnout co se jak rozsvítilo ale myslím že to bylo:Mazání + oranžová kontrolka motoru a setinku po nich oranžové ozubené kolečko s vykřičníkem nad tou kontrolkou motoru,místo ujetých km pomlčky...znova jsem to nahodil(zase 2x... :!: :?: ) a napotřetí nic.
Ale po krátkém odpojení baterky šlo nastartovat normálně...
No už nemám asi co řešit,jak to půjde tak servis...
šel bych po Altík - regulace napětí...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 01.02.2016 16:24

Myslíš?
A to je možný, že by to kvůli tomu dělalo to, že po chcípnutí mě to nechá 2x nastartovat o potřetí ne?

Teď jsem navíc koukal,že tam nemám olej, dokonce je ho tam tak málo, že na měrce namočí jen špičku...Před zimou měl v užívání auto bratr, který ho měl i dolít ale asi se na to ...tak že budu vraždit :nunu:

Kontrolka mazání ale nesvítila za jízdy, tak nevím, jestli to může mít i něco s tím.
Taky jsem utáhnul ten menší šroubek na mínus kabelu přímo u baterky jak se to rozdvojuje, byl dost povolený ale zase nevím jestli to může souviset...

Olej sem objednal z netu, u nás ve fordu za něj chtěj asi 2x víc než na netu...
FF MK1 1,6 r.03

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti