Stránka 2 z 2

Napsal: 26.10.2007 17:25
od Johnyy
hmm mě by zajimalo jak se to vyřeší s imobilizérem? že jsem tak smělý :lol:

Napsal: 26.10.2007 18:20
od Stehnak
Johnyy píše:hmm mě by zajimalo jak se to vyřeší s imobilizérem? že jsem tak smělý :lol:
Ten se z auta vyhodi... 8)
Nevim jak presne vubec funguje, takze nejaky dalsi "radilek" by mohl poradit.

Napsal: 26.10.2007 21:54
od jamaka
Johnyy píše:hmm mě by zajimalo jak se to vyřeší s imobilizérem? že jsem tak smělý :lol:
to je najmenej , aj tak musis dat kluc do zapalovnia, takze imo sa sprava normalne.
Este som sa k tomu ale nedostal :(

Napsal: 27.10.2007 10:41
od Stehnak
No jasny klicek do zapalovani do pozice "RUN" - dle schematu na prvni strance.
Ale, kdyz startujes klickem, tak vlastne z posice RUN jdes do START, ale tlacitkem by jsi mel RUN - klickem a zaroven tlacitmek START. Pokud je rozdil ten, ze klickem v START "jen" prerusis napajeni radia, ventilator atd... tak asi no problema. Jen jestli tam nejni este neco "vic". Chtelo by to zkouknout schema na RS-o a bylo by snad jasno...

Napsal: 27.10.2007 19:23
od jamaka
Stehnak píše: Chtelo by to zkouknout schema na RS-o a bylo by snad jasno...
Ved to - nie je kedy :)

Napsal: 29.10.2007 13:07
od Hurvajs
Vyvstává otázka, jestli tyto všechny problémy za tu předělávku stojí. Když už musíme stejně strčit klíček do zapalování, tak jestli už to nevyjde na stejno. Vím, jde o ten efekt toho tlačítka, ale těch problémů s tím... :? A ještě nějak kuchat palubku a sehnat nějaké solidní tlačítko aby to taky trochu vypadalo. :wink:

Napsal: 29.10.2007 13:14
od stigi

Napsal: 31.10.2007 19:27
od mm2
No, osobně bych zkusil to minus pro ovládací relé vzít někde z tlakového spínače kontrolky mazání.

Ale po takové úpravě rozhodně netoužím.