off topic -sorry ale tohle jsem pouzil po opakovanych poruchach predradneho odporu pro vetrak topeni...jen byla trosku saskarna to napasovat do pristrojovky aby sel pouzit orygo knoflik na rychlost ofuku..
http://aukro.cz/pwm-regulator-otacek-dc ... 88157.html
a vim jiste ze uz nikdy ten odpor resit nikdy vic nebudu....
a ted jsem s tim autem jel asi 40 km v kuse s upravou toho cidla teploty...a chova se to naprosto korektne....dokonce i po hodine stani jsem to nemusel prepinat na "sytic" a chytlo to a hlavne jelo to bez problemu....ted si to odvezl tak po tydnu mne rekne jestli to po mneste porad tak strasne chlasta(pokud neni jako ja a nebude to zapominat prepnout)
Prubeh teplotniho cidla motoru
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
...tak po dvou dnech jezdeni si to kamarad v podstate chvali...prej to na 10 litru 2 dny jezdi s zhruba 30 startama za odpoledne coz predtim 10 litru na dva dny nestacilo(2 dny courani po meste s mnoha startama bylo tak asi 15-16 litru n 95)....tak ho jeste necha tyden prepinat a pak mu tam dam casovej prepinac ..na sytic to stejne lambdu do zhruba 50 stupnu nepouziva a tudiz v rezimu sitice to lambda 1 nema sanci udrzovat...a i na 30 stupnich motoru to bezproblemu chyta a jede bez skubani i bez sytice....
jestli mu to bude fungovat tak silne premejslim ze si do kabiny rucni vypinac sitice udelam taky...a kdyz ho hold zapomenu prepnout tak to rano pri chladu poznam lehce...nebude to chtit chytnout

jestli mu to bude fungovat tak silne premejslim ze si do kabiny rucni vypinac sitice udelam taky...a kdyz ho hold zapomenu prepnout tak to rano pri chladu poznam lehce...nebude to chtit chytnout


Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prubeh teplotniho cidla motoru
tak se mu to osvedcilo...ted mne rikal ze je to super ze uz to na ty couracky tolik nechlasta...to jsem rad..ted jen poresim to cele zautomatizovat aby se nemuselo koukat na cas a prepinat nejakej prepinac 

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů