Stránka 2 z 25

Napsal: 21.06.2007 09:54
od Pawecoz
Tak tento problem som riešil aj ja a podarilo sa mi ho vyriešiť až za pomoci servisu v BB lebo diagnostika tiž nič nehlásila tak som to odhadoval na trisky ,no ale nakoniec závada bola v pridierajúcom sa EGR ventile a ešte mi aj prepálili novší softvér do riadiacej jednotky a polepšilo to ale mne to robilo aj aj pri vyradenej rýchlosti že motorom začalo šklbat ako by sa chcel zadusiť ale iba okolo 1200 ot ,ale pri jazde to cukalo celým autom pri 1700 ot.

Napsal: 21.06.2007 10:01
od chmelko
toto presne sa mi dialo u tranzita,,ak klesla ručička pod 1/4 nádrže, tak mi to chcípalo, tiež mi to diagnostikovali na bordel v nadrži, tak som sa zmieril s tým, že mám od teraz o štvrtinu menšiu nádrž..

Napsal: 21.06.2007 10:04
od Roman-Jicin
Pawecoz píše:Tak tento problem som riešil aj ja a podarilo sa mi ho vyriešiť až za pomoci servisu v BB lebo diagnostika tiž nič nehlásila tak som to odhadoval na trisky ,no ale nakoniec závada bola v pridierajúcom sa EGR ventile a ešte mi aj prepálili novší softvér do riadiacej jednotky a polepšilo to ale mne to robilo aj aj pri vyradenej rýchlosti že motorom začalo šklbat ako by sa chcel zadusiť ale iba okolo 1200 ot ,ale pri jazde to cukalo celým autom pri 1700 ot.
Tak nevím jestli mám tu samou závadu. Mě to dělá jen při zařazené 4 a to hlavně jen při studeném motoru. Když je zahřátý tak ujede 120 km bez škubání a najednou 2x zaškube a je zase 100km klid. Je mi divný že to nedělá třeba na 5-ku.
Chtěl bych to vyřeřit, protože za měsíc jedu na dovelenou do Itálie a Chorvatska a nerad bych,aby se mi to tam po...
A na kolik ten EGR ventil přišel?
Dík

Napsal: 21.06.2007 16:52
od Nezmar
mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu

Napsal: 22.06.2007 07:15
od Roman-Jicin
Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.

Napsal: 22.06.2007 20:52
od pelen
Roman-Jicin píše:
Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Odpoj baterku na delsi dobu a pak ji zase pripoj. Po pripojeni baterky si zacne ridici jednotka znovu osahavat senzory a chod motoru. Po najeti cca 30 km bude ridici jednotka po restartu. :wink:

Napsal: 28.06.2007 08:44
od Roman-Jicin
pelen píše:
Roman-Jicin píše:
Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Odpoj baterku na delsi dobu a pak ji zase pripoj. Po pripojeni baterky si zacne ridici jednotka znovu osahavat senzory a chod motoru. Po najeti cca 30 km bude ridici jednotka po restartu. :wink:
Tak restart nepomohl.
Po připojení baterky to na kontrolkách a budících vypadalo, že si řídící jednotka fakt něco kontroluje, ale motor cuká dál a chybu to stále nehlásí. V servisu mi řekli, že takhle s tím nic nemůžou dělat, protože když se s tím sveze mechanik tak samozdřejmě auto jede uplně v pohodě. Prý to mám nechat projevit! Takže si asi připlatím za lepší pojistku a nechám to projevit v Itálii. :D

Napsal: 28.06.2007 20:10
od čajda
to corsar:
Taky to vidím na to čerpadlo a nevěděl jsem jak to tam funguje, dekuji za info. A nejezdím pod čtvt nadrže tak by mělo ještě vydržet. 8)

Napsal: 28.06.2007 21:13
od abe
to Roman-Jicin,zkus si nechat zaslepit EGR ventil a uvidíš jestli ti to pomůže :wink: Jak budeš hledat,tak je to tady popsané ohledně záslepení EGR ventilu a popis jak funguje :wink: A hlavně dej pak vědět,jak to dopadlo

Napsal: 26.08.2007 18:17
od čajda
Pomožte mi se zmapovaním motoru, prosím napište co je co podle těch čísel. Potřeboval bych vědět kde je čidlo volnoběžných otáček. Foki to tu někde popisoval,ale nějak jsem to nepochopil :? Mám tip, že je to 4. ale fakt nevím.
Děkuji moc

Obrázek
Trošku detailněji
Obrázek
Obrázek

A na to jsem přišel sám :) Aspoň doufám, že je to OK :D
Obrázek

Napsal: 26.08.2007 18:20
od many11
[quote="cajda"]Pomožte mi se zmapovaním motoru, prosím napište co je co podle těch čísel. Potřeboval bych vědět kde je čidlo volnoběžných otáček. Foki to tu někde popisoval,ale nějak jsem to nepochopil :? Mám tip, že je to 4. ale fakt nevím.
Děkuji moc



Čidlo volnoběžných otáček?? nebo myslíš ventil volnoběhu?? Pokud myslíš ventil tak ten není ani na jedné fotce. V případě čidla volnoběhu nevím co máš na mysli...
4.= čidlo rychlosti, to co tam máš jako stabilizátor je táhlo stabilizátoru.

Napsal: 26.08.2007 19:34
od čajda
Dík za opravu s tím stabilizátorem :?
No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je :oops:

Napsal: 26.08.2007 19:43
od many11
cajda píše:Dík za opravu s tím stabilizátorem :?
No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je :oops:
Nevím že by měl benzínový Focus čidlo volnoběhu. Má podle mě jen ventil volnoběhu a ten je umístěn na sacím potrubí. A čidlo klepání má pouze Diesel jak je v tom vlákně co jsi posílal odkaz již napsáno. Jinak k těm Tvým obrazků:
1.= čidlo otáček kliky
2.= čidlo zpátečky
3.= řazení + napouštěcí šroub oleje do převodovky pod tím černým krytem

Napsal: 26.08.2007 19:50
od čajda
Tak jo díky za info. :)

Napsal: 03.09.2007 20:55
od čajda
Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného. No už jsem zjišťoval ceny čerpadla. Po slevě 7700,- :cry: Nevíte někdo o lepší ceně?