Stránka 2 z 3

Napsal: 27.05.2007 18:29
od pelen
SPEEDY82 píše:No tak v mem pripade nepomohl ani novy alternator, ve kterem je novy regulator:cry:
A kdyz zapnes svetla, radio atd. tak ti dobijeci napeti klesa?
Pokud napeti neklesa, tak myslim, ze to regulatorem asi nebude :cry:
No az na to prijdes, tak dej vedet.
Kdyz budes hledat, tak najdes merene napeti naprazdno a pri zatizeni. Pri zatizeni klesne kazdemu.

Napsal: 27.05.2007 18:35
od Jenda25
Omlouvám se jestli sem někoho uvedl ve zmatek byl to regulátor alternátoru, to co sem myslel tím modulem. Ve skutečnosti byl ale v pohodě, byla v čudu jedna dioda v můstku. Doufám že s tou jednotkou ti to dopadne dobře, novou kupovat je mazec.

Napsal: 27.05.2007 19:22
od pelen
Jenda25 píše:Omlouvám se jestli sem někoho uvedl ve zmatek byl to regulátor alternátoru, to co sem myslel tím modulem. Ve skutečnosti byl ale v pohodě, byla v čudu jedna dioda v můstku. Doufám že s tou jednotkou ti to dopadne dobře, novou kupovat je mazec.
To jsi myslim uz psal, ale nekde kousek vedle.

Napsal: 01.06.2007 22:41
od jamaka
tak sa kontorlka rozsvietila aj mne. Nie sice na TDDi ale na 2,0 benzine. ALe robi to este vecsie divy - ked sa nastartuje tak v pohode drzi hodnotu 14,nieco asi tak 10s. Potom to vsatk zacne klesat a skonci to na 0,0V , je to merane na baterke. Auto ide normalne dalej. Som z toho na divi.

Napsal: 01.06.2007 23:35
od pelen
Kdyby napeti na baterce slo po nastartovani z 14 V az na 0 V, tak by baterka byla ve zkratu, hrozila by vybuchem a benzinovy motor by se netocil, protoze z jake energie by vznikaly jiskry na svickach, kdyz je napeti palubni site 0 V? :wink:

Napsal: 02.06.2007 09:02
od jamaka
pelen píše:Kdyby napeti na baterce slo po nastartovani z 14 V az na 0 V, tak by baterka byla ve zkratu, hrozila by vybuchem a benzinovy motor by se netocil, protoze z jake energie by vznikaly jiskry na svickach, kdyz je napeti palubni site 0 V? :wink:
tak ti to dnes hodim na fotak a uvidis. sam som tomu nemohol uverit.

Napsal: 02.06.2007 17:40
od Ahmed
Spis jsi mel spatny kontakt na mericim pristroji nebo nastaveny spatny merici rozsah, ktery kdyz prekrocis, tak pristroj vypne a ukaze 0,0000V :D Na baterce nikdy nemuzes namerit 0V, tolik by tam nebylo ani pri zkratu a pokud by byla delsi dobu ve zkratu, tak by ti štekla do xichtu.

Napsal: 02.06.2007 20:21
od jamaka
Ahmed píše:Spis jsi mel spatny kontakt na mericim pristroji nebo nastaveny spatny merici rozsah, ktery kdyz prekrocis, tak pristroj vypne a ukaze 0,0000V :D Na baterce nikdy nemuzes namerit 0V, tolik by tam nebylo ani pri zkratu a pokud by byla delsi dobu ve zkratu, tak by ti štekla do xichtu.
Keby bol zly kontakt alebo rozsah, tak by to neslo pekne postupne dole.
Ale nechcem to zakriknut dnes to uz bolo v poriadku, teda aspon nezasvieltila kontorlka. Tri dni to vsak blblo. Dufam, ze uz to bude dobre.

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 22.02.2009 15:01
od Ali0299
Ahoj všem ...
Můj problém : auto stálo 3 týdny v garaži a po nastartování se rozsvítila kontrolka dobíjení a k tomu ještě cvaká nějaké relé v pojistkách pod volantem. Mám nový řemen, baterku a všechny kostry a káble jsou OK. Při měření na volnoběh i na vysoké otáčky dává alternátor 12,8 až 13,2V S autem normálně jezdím a ani po 3 hodinách jízdy se zapnutými světly, rádiem a vyhřejváním zadního okna nemám problém nastartovat. Kontrolka se zozsvítí vždy cca po 30 vteřinách po nastartování občas i na chvíli zhasne... Relé cvaká jen když svítí kontrolka.
Neví někdo co by mohlo být za problém?

Focus 1.6 16v 1999 165000km

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 22.02.2009 15:44
od mirec1000
ze by to rele? :D

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 22.02.2009 16:41
od Ali0299
mirec1000 píše:ze by to rele? :D
Taky sem si to myslel ještě zkusím zajet na diagnostiku a třeba se dozvím víc. :D

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 22.02.2009 16:46
od Jemar
Viděl bych to na špatný dobíjení. 12,5 V by měla mít správně nabitá baterie. Po nastartování motoru by mělo napětí vyskočit na 13,5 až 14,5V (já mám 14,6V). Možná je špatný regulátor, možná uhlíky. :?:
Schránka01.jpg
Schránka01.jpg (21.44 KiB) Zobrazeno 3113 x

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 22.02.2009 20:19
od dj-vozi
taky mám problém s dobíjením a už mě to pěkně s....!!!!!!!! blikala mi kontrolka asi 3 dny pak auto chcíplo baterka ko. baterku jsem nabil a zajel jsem do servisu vyměnily mi relátko a ložiska a že to bude ok ale nenííííí !!!! zas se mi třeba jednou za hodinu rozsvítí kontrolka dobíjení třeba jen na 5 sekund ale rozsvítí. moje baterka je tzv. po smrti je tam 7 let a ručičky mi lítaly už před půl rokem. zítra koupím novou tak snad už ta pos...... kontrolka přestane svítit. jo a dotaz myslítě že slabá baterka má vliv na volnoběh ? poslední dobou mi na křižovatkách a při zastavení kolísá volnoběh na 300 a světla v interieru u toho slábnou nevím co to je ???

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 22.02.2009 20:29
od pelen
300 otacek je malo pro dobijeni altiku, proto klesa napeti na baterce a tim i svitivost zarovek, ta je silne zavisla na napeti.

Re: Záhada v dobíjení!!!

Napsal: 23.02.2009 10:58
od dj-vozi
pelen píše:300 otacek je malo pro dobijeni altiku, proto klesa napeti na baterce a tim i svitivost zarovek, ta je silne zavisla na napeti.
takže je normální když mi volnoběh klesne na 300 že se rozsvítí kontrolka dobíjení a pak jak se volnoběh upraví tak zhasne ????????