Kdyz budes hledat, tak najdes merene napeti naprazdno a pri zatizeni. Pri zatizeni klesne kazdemu.SPEEDY82 píše:No tak v mem pripade nepomohl ani novy alternator, ve kterem je novy regulator![]()
A kdyz zapnes svetla, radio atd. tak ti dobijeci napeti klesa?
Pokud napeti neklesa, tak myslim, ze to regulatorem asi nebude![]()
No az na to prijdes, tak dej vedet.
Záhada v dobíjení!!!
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
To jsi myslim uz psal, ale nekde kousek vedle.Jenda25 píše:Omlouvám se jestli sem někoho uvedl ve zmatek byl to regulátor alternátoru, to co sem myslel tím modulem. Ve skutečnosti byl ale v pohodě, byla v čudu jedna dioda v můstku. Doufám že s tou jednotkou ti to dopadne dobře, novou kupovat je mazec.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
tak sa kontorlka rozsvietila aj mne. Nie sice na TDDi ale na 2,0 benzine. ALe robi to este vecsie divy - ked sa nastartuje tak v pohode drzi hodnotu 14,nieco asi tak 10s. Potom to vsatk zacne klesat a skonci to na 0,0V , je to merane na baterke. Auto ide normalne dalej. Som z toho na divi.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
tak ti to dnes hodim na fotak a uvidis. sam som tomu nemohol uverit.pelen píše:Kdyby napeti na baterce slo po nastartovani z 14 V az na 0 V, tak by baterka byla ve zkratu, hrozila by vybuchem a benzinovy motor by se netocil, protoze z jake energie by vznikaly jiskry na svickach, kdyz je napeti palubni site 0 V?
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Keby bol zly kontakt alebo rozsah, tak by to neslo pekne postupne dole.Ahmed píše:Spis jsi mel spatny kontakt na mericim pristroji nebo nastaveny spatny merici rozsah, ktery kdyz prekrocis, tak pristroj vypne a ukaze 0,0000VNa baterce nikdy nemuzes namerit 0V, tolik by tam nebylo ani pri zkratu a pokud by byla delsi dobu ve zkratu, tak by ti štekla do xichtu.
Ale nechcem to zakriknut dnes to uz bolo v poriadku, teda aspon nezasvieltila kontorlka. Tri dni to vsak blblo. Dufam, ze uz to bude dobre.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- Ali0299
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada v dobíjení!!!
Ahoj všem ...
Můj problém : auto stálo 3 týdny v garaži a po nastartování se rozsvítila kontrolka dobíjení a k tomu ještě cvaká nějaké relé v pojistkách pod volantem. Mám nový řemen, baterku a všechny kostry a káble jsou OK. Při měření na volnoběh i na vysoké otáčky dává alternátor 12,8 až 13,2V S autem normálně jezdím a ani po 3 hodinách jízdy se zapnutými světly, rádiem a vyhřejváním zadního okna nemám problém nastartovat. Kontrolka se zozsvítí vždy cca po 30 vteřinách po nastartování občas i na chvíli zhasne... Relé cvaká jen když svítí kontrolka.
Neví někdo co by mohlo být za problém?
Focus 1.6 16v 1999 165000km
Můj problém : auto stálo 3 týdny v garaži a po nastartování se rozsvítila kontrolka dobíjení a k tomu ještě cvaká nějaké relé v pojistkách pod volantem. Mám nový řemen, baterku a všechny kostry a káble jsou OK. Při měření na volnoběh i na vysoké otáčky dává alternátor 12,8 až 13,2V S autem normálně jezdím a ani po 3 hodinách jízdy se zapnutými světly, rádiem a vyhřejváním zadního okna nemám problém nastartovat. Kontrolka se zozsvítí vždy cca po 30 vteřinách po nastartování občas i na chvíli zhasne... Relé cvaká jen když svítí kontrolka.
Neví někdo co by mohlo být za problém?
Focus 1.6 16v 1999 165000km
- mirec1000
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 08.08.2008 19:44
- Ali0299
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada v dobíjení!!!
Taky sem si to myslel ještě zkusím zajet na diagnostiku a třeba se dozvím víc.mirec1000 píše:ze by to rele?

- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1697
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Záhada v dobíjení!!!
Viděl bych to na špatný dobíjení. 12,5 V by měla mít správně nabitá baterie. Po nastartování motoru by mělo napětí vyskočit na 13,5 až 14,5V (já mám 14,6V). Možná je špatný regulátor, možná uhlíky. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 23.03.2008 12:42
- Bydliště: Přerov
Re: Záhada v dobíjení!!!
taky mám problém s dobíjením a už mě to pěkně s....!!!!!!!! blikala mi kontrolka asi 3 dny pak auto chcíplo baterka ko. baterku jsem nabil a zajel jsem do servisu vyměnily mi relátko a ložiska a že to bude ok ale nenííííí !!!! zas se mi třeba jednou za hodinu rozsvítí kontrolka dobíjení třeba jen na 5 sekund ale rozsvítí. moje baterka je tzv. po smrti je tam 7 let a ručičky mi lítaly už před půl rokem. zítra koupím novou tak snad už ta pos...... kontrolka přestane svítit. jo a dotaz myslítě že slabá baterka má vliv na volnoběh ? poslední dobou mi na křižovatkách a při zastavení kolísá volnoběh na 300 a světla v interieru u toho slábnou nevím co to je ???
Ford Focus 1.6 16V Ghia (hatchback) 5.dv, r.v. 1998
černá metalíza, pružiny eibach, výfuk ulter sport, kit KN,
černá metalíza, pružiny eibach, výfuk ulter sport, kit KN,
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada v dobíjení!!!
300 otacek je malo pro dobijeni altiku, proto klesa napeti na baterce a tim i svitivost zarovek, ta je silne zavisla na napeti.
-
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 23.03.2008 12:42
- Bydliště: Přerov
Re: Záhada v dobíjení!!!
takže je normální když mi volnoběh klesne na 300 že se rozsvítí kontrolka dobíjení a pak jak se volnoběh upraví tak zhasne ????????pelen píše:300 otacek je malo pro dobijeni altiku, proto klesa napeti na baterce a tim i svitivost zarovek, ta je silne zavisla na napeti.
Ford Focus 1.6 16V Ghia (hatchback) 5.dv, r.v. 1998
černá metalíza, pružiny eibach, výfuk ulter sport, kit KN,
černá metalíza, pružiny eibach, výfuk ulter sport, kit KN,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů