Záhada v dobíjení!!!

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.05.2007 18:29

SPEEDY82 píše:No tak v mem pripade nepomohl ani novy alternator, ve kterem je novy regulator:cry:
A kdyz zapnes svetla, radio atd. tak ti dobijeci napeti klesa?
Pokud napeti neklesa, tak myslim, ze to regulatorem asi nebude :cry:
No az na to prijdes, tak dej vedet.
Kdyz budes hledat, tak najdes merene napeti naprazdno a pri zatizeni. Pri zatizeni klesne kazdemu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jenda25
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trebic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenda25 » 27.05.2007 18:35

Omlouvám se jestli sem někoho uvedl ve zmatek byl to regulátor alternátoru, to co sem myslel tím modulem. Ve skutečnosti byl ale v pohodě, byla v čudu jedna dioda v můstku. Doufám že s tou jednotkou ti to dopadne dobře, novou kupovat je mazec.
Ford focus 1.8 TDDi 10/99 66kW/90PS
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.05.2007 19:22

Jenda25 píše:Omlouvám se jestli sem někoho uvedl ve zmatek byl to regulátor alternátoru, to co sem myslel tím modulem. Ve skutečnosti byl ale v pohodě, byla v čudu jedna dioda v můstku. Doufám že s tou jednotkou ti to dopadne dobře, novou kupovat je mazec.
To jsi myslim uz psal, ale nekde kousek vedle.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 01.06.2007 22:41

tak sa kontorlka rozsvietila aj mne. Nie sice na TDDi ale na 2,0 benzine. ALe robi to este vecsie divy - ked sa nastartuje tak v pohode drzi hodnotu 14,nieco asi tak 10s. Potom to vsatk zacne klesat a skonci to na 0,0V , je to merane na baterke. Auto ide normalne dalej. Som z toho na divi.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 01.06.2007 23:35

Kdyby napeti na baterce slo po nastartovani z 14 V az na 0 V, tak by baterka byla ve zkratu, hrozila by vybuchem a benzinovy motor by se netocil, protoze z jake energie by vznikaly jiskry na svickach, kdyz je napeti palubni site 0 V? :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 02.06.2007 09:02

pelen píše:Kdyby napeti na baterce slo po nastartovani z 14 V az na 0 V, tak by baterka byla ve zkratu, hrozila by vybuchem a benzinovy motor by se netocil, protoze z jake energie by vznikaly jiskry na svickach, kdyz je napeti palubni site 0 V? :wink:
tak ti to dnes hodim na fotak a uvidis. sam som tomu nemohol uverit.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 02.06.2007 17:40

Spis jsi mel spatny kontakt na mericim pristroji nebo nastaveny spatny merici rozsah, ktery kdyz prekrocis, tak pristroj vypne a ukaze 0,0000V :D Na baterce nikdy nemuzes namerit 0V, tolik by tam nebylo ani pri zkratu a pokud by byla delsi dobu ve zkratu, tak by ti štekla do xichtu.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 02.06.2007 20:21

Ahmed píše:Spis jsi mel spatny kontakt na mericim pristroji nebo nastaveny spatny merici rozsah, ktery kdyz prekrocis, tak pristroj vypne a ukaze 0,0000V :D Na baterce nikdy nemuzes namerit 0V, tolik by tam nebylo ani pri zkratu a pokud by byla delsi dobu ve zkratu, tak by ti štekla do xichtu.
Keby bol zly kontakt alebo rozsah, tak by to neslo pekne postupne dole.
Ale nechcem to zakriknut dnes to uz bolo v poriadku, teda aspon nezasvieltila kontorlka. Tri dni to vsak blblo. Dufam, ze uz to bude dobre.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Ali0299
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od Ali0299 » 22.02.2009 15:01

Ahoj všem ...
Můj problém : auto stálo 3 týdny v garaži a po nastartování se rozsvítila kontrolka dobíjení a k tomu ještě cvaká nějaké relé v pojistkách pod volantem. Mám nový řemen, baterku a všechny kostry a káble jsou OK. Při měření na volnoběh i na vysoké otáčky dává alternátor 12,8 až 13,2V S autem normálně jezdím a ani po 3 hodinách jízdy se zapnutými světly, rádiem a vyhřejváním zadního okna nemám problém nastartovat. Kontrolka se zozsvítí vždy cca po 30 vteřinách po nastartování občas i na chvíli zhasne... Relé cvaká jen když svítí kontrolka.
Neví někdo co by mohlo být za problém?

Focus 1.6 16v 1999 165000km
Obrázek
focus 1,6 16v, r.v.2000, 3dvéř., sportovní filtr GREEN,V-Maxx70/60, MAK 17"
VW Golf I 1.8 16V
icq: 378523678

Uživatelský avatar
mirec1000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 08.08.2008 19:44

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od mirec1000 » 22.02.2009 15:44

ze by to rele? :D
Ford Focus Combi Ghia 1.8TDCi, 74kw, 12/2003 Machine Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Ali0299
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od Ali0299 » 22.02.2009 16:41

mirec1000 píše:ze by to rele? :D
Taky sem si to myslel ještě zkusím zajet na diagnostiku a třeba se dozvím víc. :D
Obrázek
focus 1,6 16v, r.v.2000, 3dvéř., sportovní filtr GREEN,V-Maxx70/60, MAK 17"
VW Golf I 1.8 16V
icq: 378523678

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1697
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od Jemar » 22.02.2009 16:46

Viděl bych to na špatný dobíjení. 12,5 V by měla mít správně nabitá baterie. Po nastartování motoru by mělo napětí vyskočit na 13,5 až 14,5V (já mám 14,6V). Možná je špatný regulátor, možná uhlíky. :?:
Schránka01.jpg
Schránka01.jpg (21.44 KiB) Zobrazeno 3096 x

dj-vozi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 23.03.2008 12:42
Bydliště: Přerov

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od dj-vozi » 22.02.2009 20:19

taky mám problém s dobíjením a už mě to pěkně s....!!!!!!!! blikala mi kontrolka asi 3 dny pak auto chcíplo baterka ko. baterku jsem nabil a zajel jsem do servisu vyměnily mi relátko a ložiska a že to bude ok ale nenííííí !!!! zas se mi třeba jednou za hodinu rozsvítí kontrolka dobíjení třeba jen na 5 sekund ale rozsvítí. moje baterka je tzv. po smrti je tam 7 let a ručičky mi lítaly už před půl rokem. zítra koupím novou tak snad už ta pos...... kontrolka přestane svítit. jo a dotaz myslítě že slabá baterka má vliv na volnoběh ? poslední dobou mi na křižovatkách a při zastavení kolísá volnoběh na 300 a světla v interieru u toho slábnou nevím co to je ???
Ford Focus 1.6 16V Ghia (hatchback) 5.dv, r.v. 1998
černá metalíza, pružiny eibach, výfuk ulter sport, kit KN,

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od pelen » 22.02.2009 20:29

300 otacek je malo pro dobijeni altiku, proto klesa napeti na baterce a tim i svitivost zarovek, ta je silne zavisla na napeti.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

dj-vozi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 23.03.2008 12:42
Bydliště: Přerov

Re: Záhada v dobíjení!!!

Příspěvek od dj-vozi » 23.02.2009 10:58

pelen píše:300 otacek je malo pro dobijeni altiku, proto klesa napeti na baterce a tim i svitivost zarovek, ta je silne zavisla na napeti.
takže je normální když mi volnoběh klesne na 300 že se rozsvítí kontrolka dobíjení a pak jak se volnoběh upraví tak zhasne ????????
Ford Focus 1.6 16V Ghia (hatchback) 5.dv, r.v. 1998
černá metalíza, pružiny eibach, výfuk ulter sport, kit KN,

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů