Stránka 2 z 3

Napsal: 29.03.2006 21:31
od chudas
no ja som zase tym poteseny, lebo ked si vsimnes, ostrknes si sklo, a po asi 3 sekundach ti este steka na okno a tym jednym pretretim mi to pekne utrie:) :roll: A este nieco som si vsimol, ak prsi a mas zapnute stierace a ides cuvat, teda hodis spatecku, automaticky sa ti zapne zadny stierac. Dobra vec

Napsal: 31.07.2006 11:38
od veba
Mam takovy problem se steraci.Pri stirani my jdou trhane a vydavaji takovy klapavy zvuk jako by se zadrhavali o sklo 8O Nevim cim to muze byt.Ja jsem myslel ze to budou spatne gumicky tak jsem koupil nove.Trosku se to zlepsilo ale delaji to porad.Nemate stim nejake skusenosti??

Napsal: 31.07.2006 12:23
od Foqus
Jo stěrače jsou u Forda taky kapitola sama pro sebe - nechápu, proč když mohl mít např. R. Mégane r.v.97 ve vcelku stand. výbavě takové jednoduché vychytávky, jako že při zapnutých stěračích a zařazení zpátečky se 1x setře zadní okno, či že při zastavení vozidla např. na červené se přepne rychlost stěračů na cyklovač či již zde mnohokrát probíraný variabilní cyklovač stěračů (ten byl snad i ve Favoritu, u Focusu jen ghia), proč to proboha nemá Focus??

Napsal: 31.07.2006 12:46
od Ahmed
Njn, jenom vybava pro bohate - Ghia. Ale nektere veci se daji povazovat za zbytecnost, obzvlast, kdyz ti nekdo ulomi nebo sunda zadni sterac :x

Napsal: 31.07.2006 13:14
od Radek 1.8 16V
to Veba: Jestli to dělá i při odklopených stěračích, tak to bude to relé, jak se píše v tomhle vláknu. Měl jsem to samý na starým autě (jako by zadrhávaly a dělaly si co chtěj ) a po výměně relé to bylo OK.

Napsal: 31.07.2006 13:36
od veba
No kdyz jsou zvedli tak jdou perfektne,takze si myslim ze rele bude O.K.Jdou dobre i kdyz ostriknu predni sklo,pride my ze jak se namydli tak lepe klouzou po skle a jdou krasne plynule.Ale kdyz se ten saponat umeje tak zacnou zase drhnout :(

Napsal: 31.07.2006 13:59
od Tad
nemáš železný stěrky? :lol:

Napsal: 31.07.2006 14:09
od Radek 1.8 16V
Tak možná pořádně umejt sklo okenou, jestli tam nemáš zbytky vosku z myčky po kterým to skáče.

Napsal: 31.07.2006 15:00
od veba
to Tad:Zelezny sterky nemam :D Mam origo Ford Tyden stary. to Radek_18_16V:Do micky nejezdim a myt okno nejakym pripravkem jsem zkousel a dela to porad. :( Memuze to byt treba tim ze sterace moc nebo malo tlaci na sklo?

Napsal: 31.07.2006 15:02
od Damon
Foqus píše:Jo stěrače jsou u Forda taky kapitola sama pro sebe - nechápu, proč když mohl mít např. R. Mégane r.v.97 ve vcelku stand. výbavě takové jednoduché vychytávky, jako že při zapnutých stěračích a zařazení zpátečky se 1x setře zadní okno, či že při zastavení vozidla např. na červené se přepne rychlost stěračů na cyklovač či již zde mnohokrát probíraný variabilní cyklovač stěračů (ten byl snad i ve Favoritu, u Focusu jen ghia), proč to proboha nemá Focus??
Tak tak,na FofoII to je zastavím a stěrače jdou z normalu na cyklovač(poprvé jsem na to koukal jako puk) a při couvání se zapne i zadní.

Napsal: 31.07.2006 15:16
od hide
No při couvání se mi taky zapne zadní. :roll:
To je normálka, ne ?

Napsal: 31.07.2006 15:18
od Damon
Asi jo. Teda už dlouho jo.

Napsal: 31.07.2006 19:10
od pelen
Ferino píše:A kolik to teda je ten obsah nádobky? 3,5 litru jak psal Speedy? to mě pak teda lehce natáhli :(
Vystrikej do posledni kapky a pak nalevej a pocitej, ale vleze se tam hodne.

Napsal: 31.07.2006 19:14
od pelen
veba píše:Mam takovy problem se steraci.Pri stirani my jdou trhane a vydavaji takovy klapavy zvuk jako by se zadrhavali o sklo 8O Nevim cim to muze byt.Ja jsem myslel ze to budou spatne gumicky tak jsem koupil nove.Trosku se to zlepsilo ale delaji to porad.Nemate stim nejake skusenosti??
Myslim, ze je to popsane v knizce Jak na to. Bude to asi spatny uhel stiratek k oknu (uhel osy prurezu gumicky ne gumicky podel).

Re: Thank :)

Napsal: 31.07.2006 19:20
od pelen
PAJA píše:Ještě by to mohl být špatnej doběh na motorku stěračů, ale zkus to relé a uvidíš.
Paja ma mozna pravdu. Steracove motorky maji tzv. dobehovy (pridrzny) kontakt, ktery zajistuje, ze po vypnuti napajeni, ktere zajistuje popisovane rele, je motorek jeste napajen pres svuj dobehovy kontakt, ktery se rozpojuje vzdy ve stejne poloze motorku.