konec nabídky motoru 134kw

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od pkadecka » 15.01.2014 12:05

Mě by zajímalo, vždycky když si někdo posteskne, že se už to a to nevyrábí / neprodává, jestli by si to fakt koupil. Nebo jestli by v reálu vzal taky tu 110 kW verzi ;)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od PapoS » 15.01.2014 13:34

enjoy píše:Výjezd na dálnici ze stopky.. přiznám se, že nevím, jestli jsem tuhle variantu někde viděl :)
Hej, podla normy pripajanie a odpajanie z dialnice je bez stopiek, ale je par genialne vyriesenych privadzacov, kde je stopka z jedneho pripajacieho pruhu do druheho, ktory ide k dialnici, napriklad pri Trencine.
vid https://maps.google.sk/?ll=48.861496,17 ... 03,,0,14.2
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 15.01.2014 13:38

I u nas myslim jeste par takovych mist je. Treba Ol - Prostejov, napojeni od Lutina.. nevim, jestli uz to nepredelali, ale byvalo.
Kazdopadne, kdybych se ted rozhodoval mezi 134kW a 110kW, volil bych tu slabsi verzi a radeji vlozil ty rozdilove penize do vybavy. No a pak treba za cas koupil Bluefin :) Nastesti to ale resit nemusim :twisted:

Co je ale zajimave, tak oznaceni obou motoru - silnejsi verze ma, stejne jako 1.6EB v Mondeu, oznaceni 1.6L EcoBoost SCTi 160/182PS-Sigma, kdezto slabsi verze ve Focusu ma oznaceni jine. Ze se to treba nejmenuje 1.6L EcoBoost SCTi 150/160/182PS-Sigma :)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od pkadecka » 15.01.2014 14:03

To já bych ty ušetřený peníze utratil za benzín ;) Jestli dobře počítám, je to skoro 12 tisíc km.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od C4R3W » 16.01.2014 14:03

pkadecka píše:To já bych ty ušetřený peníze utratil za benzín ;) Jestli dobře počítám, je to skoro 12 tisíc km.
Zalezi na tom, jak si ten zatah budes uzivat, muze to bejt i o dost min :D Ale v principu asi souhlas...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Gudas
Příspěvky: 1
Registrován: 29.11.2012 18:44

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Gudas » 17.01.2014 17:27

...svojho času, keď som obehával predajcov, ponúkol kamarátovi jeden z nich namiesto zľavy metalízu zadarmo a chip z 110kW na 134kW, se vším všudy (záruka atď) :)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od C4R3W » 20.01.2014 15:27

By me docela zajimalo, jestli se lisi jen softwarem...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 20.01.2014 15:48

Vypada to, ze je to jen jiny sw. Dival jsem se nedavno na motorove dily obou motoru a zda se, ze jsou stejne (blok, vacky, turbo, chladice atd.).
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Blackhawk » 20.01.2014 15:56

Ale zaujimave je, ze Bluefin robi na oba motory rozdielny cip, ak by boli rovnake motory, nemohol by byt na oba rovnaky cip?

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24613
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od ZaQik » 20.01.2014 16:05

Je to jen v sw, resp. v jeho parametru, v jakem motoru je.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6802
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Adow » 20.01.2014 16:13

To zas bude ošetřeno jako např. BT moduly.. Jiný FW (jazyk) tam prostě nenasypu, přestože to železo je pořád stejné...

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od PapoS » 20.01.2014 20:06

Jo, mozes dat firmware zo 134kw verzie na 110 kw a potom na to bluefin ktory je urceny na 134kw verziu, inak nie.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24613
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od ZaQik » 20.01.2014 21:22

Adow píše:To zas bude ošetřeno ...
... amatersky. :wink:
Jde to, protoze tam uz neni vypalenej tistak, ale programovatelnej integrac.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Blackhawk » 21.01.2014 08:23

Zaqik tuning s.r.o. - lokalne zastupenie Blufinu v Cechach a na Slovensku :mrgreen:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od V12 » 22.01.2014 09:19

smoula píše:jjj, ale co si budem povídat, s naftou se mi jezdilo líp... Necháš tam kvalt, počkáš, až se roztočí turbíčko a jedeš :)
Pod toto sa podpisem aj ja.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů