Stránka 2 z 3

Napsal: 11.04.2007 13:05
od Hallogen
Já jenom u Shellu a..někdy pár litránků na dojetí...někde jinde,ale jen u značkovejch...nechi dopadnout jak švára..nabral naftu nějakou lacinou u nounejmu a odešlo mu vstřikovací čerpadlo u wágna..a protože to odešlo každýmu,kdo tam ten den tankoval...tak firma "zkrachovala" a bylo..oprava ho vyšla skoro na 100K

Napsal: 11.04.2007 13:08
od Tad
Hallogen píše::D
Nechceš snad říct,že za těch pět korun navíc za litr,jsem si koupil..
dobrej pocit???
to sem moh raději...prochlastat..při těch 50ti litrech je to 10 pilsnerků 8O
Ale ať si pochrochtá taky Fofík :) Já mysle,původně,jestli s tím nemá někdo,nějaký zkušenosti.....
Co????
u nás v Kolíně je V-power dražší o 1,6Kč/l

Napsal: 11.04.2007 13:12
od Loski
Každý tam leje něco :lol: protože bez toho by to asi moc nejelo :lol:

Napsal: 11.04.2007 13:20
od Hallogen
Co????
u nás v Kolíně je V-power dražší o 1,6Kč/l[/quote]
hm,Praha Prosek
diezel..27.90
W P 32,40
takže ..hmale než bych dojel k vám a zpátky :D

Napsal: 11.04.2007 15:04
od Loski
no co, u nás ho neseženeš :lol:

Napsal: 11.04.2007 15:40
od Ahmed
Jenomze to sis nejspis popletl s V-Power 95 benzinem :wink: V nafte neni rodzil nikdy vetsi nez 2,-

Nafta se nekazi, takze je jedno, jestli je v te nadrzi rok nebo tyden, nezvetra jako benzin. Naftu muze klidne vozit jedna firma pro vsechny cerpacky, ale rozdily v kvalite jsou, staci si obcas nekde precist vysledky kontrol. Navic kazdy si tam pak muze nechat pridat svoje aditiva nebo sracky.

Napsal: 20.04.2007 13:32
od omik
Ked sa da tak tiez tankujem V-Power diesel. A inde ako na shelle netankujem (len v pripade uplnej nudze).
Ale cital som na Shell.com, ze ten V-Power diesel je robeny uplne inou technologiou ako normalny diesel extra. Volaju to GTL (Gas-To-Liquid) alebo nejako tak a malo by to palivo byt vyrabane v jednej (zatial) konkretnej rafinerii a malo by jeho vyroba byt zalozena na technologii spracovania zemneho plynu ale detaily naozaj neviem (obsah je 5% "specialnej" nafty zo zemneho plynu a zvysok normalna nafta s najekymi prisadami). Ma vraj obsahovat radovo nizsi obsah vselijakych usadenin a radoby odpadov.
Bohuzial do CR ho nevozia odtial, ale pod V-Power diesel predavaju v podstate cisty Diesel extra s nejakymi dalsimi prisadami. Napr. do SR ho vozia z tej rafinerky.
To su vsetko informacie z oficialnej stranky shell-u, ale ci to nie je len obycajny marketing, to posudit neviem.
Pravdou je, ze technologia GTL existuje a ta rafinerka, co to vyraba tiez :)).

Jo a tie info su uz asi pol roka stare, takze mozno sa medzicasom nieco zmenilo (GTL dovazany do CR???).

vpower

Napsal: 07.05.2007 12:57
od Ferris
uplne suhlasim s OMIKOM nafta vpower sa vyraba inou technologiou ma vyssie oktanove cislo + primesy na cistenie a udrzovanie hladkeho chodu vysokotlakych TD motorov , osoble capujem len vpower diesel (pripadne diesel premium OMV,vpower je ale lepsi) mam 1,8 TDCI 85kw priemerna spotreba je 5.5L predtym som mal 6l veim ze si mozno poviete ze sa to neoplati ale v konecnom dosledku spravim za tie iste peniaze tie iste kilometre + znizila sa hlucnost motora a ma celkovo kultivovanejsi chod a mensiu dymivost uz proste nenacapujem OBYCAJNY diesel co by by clovek nespravil pre svojho fordiiika
PS: motorovy olej 5w30 ARAL long live


prajem vela stastnych kilometrov

Re: vpower

Napsal: 07.05.2007 13:07
od zirafak
Ferris píše:uplne suhlasim s OMIKOM nafta vpower sa vyraba inou technologiou ma vyssie oktanove cislo + primesy na cistenie a udrzovanie hladkeho chodu vysokotlakych TD motorov , osoble capujem len vpower diesel (pripadne diesel premium OMV,vpower je ale lepsi) mam 1,8 TDCI 85kw priemerna spotreba je 5.5L predtym som mal 6l veim ze si mozno poviete ze sa to neoplati ale v konecnom dosledku spravim za tie iste peniaze tie iste kilometre + znizila sa hlucnost motora a ma celkovo kultivovanejsi chod a mensiu dymivost uz proste nenacapujem OBYCAJNY diesel co by by clovek nespravil pre svojho fordiiika
PS: motorovy olej 5w30 ARAL long live


prajem vela stastnych kilometrov
..ale olej loglife ti je do Focusa uplne nanic,lebo jeho prednosti za premrstenu cenu vobec nevyuzijes :idea:

RE olej

Napsal: 07.05.2007 13:12
od Ferris
olej bol za dobru cenu (zadarmo) ted asi za 4tis km bude rozmyslat co tam nalejem ale asi zotanem u 5w30 ARAL

co by si mi odporucil?

RE

Napsal: 07.05.2007 13:17
od Ferris
a ako tak pozeram si s TT tak to sme skoro susedia ja som s PN :D

Napsal: 07.05.2007 13:20
od zirafak
Ak bol zadarmo,tak ok,ale jeho vlastnosti nevyuzijes,lebo olej vo Focuse aj tak po 15/pred FL/ a po 20 000/poFL/,alebo roku prevadzky musis olej vymenit.Long life olej je min na 2 roky a 30,alebo 50 000 km.Ak by si ho mal kupovat,tak liter pocitam tak za 7 kil,takze vymena by sa pekne predrazila.Kvalitny olej je dolezity,ale toto su uz ozaj vyhodene peniaze.
Uz sa tu o tom dost popisalo,takze skus hladat,nech sa neopakujem :idea:

RE olej

Napsal: 07.05.2007 13:23
od Ferris
no skusim pohladat na forach a len teda pre info ted mam ponuku 500skk jeden liter :idea:

Re: RE olej

Napsal: 07.05.2007 13:32
od zirafak
Ferris píše:no skusim pohladat na forach a len teda pre info ted mam ponuku 500skk jeden liter :idea:
Cena j500 skk je vysoka,lebo predpisany 5w-30 napr Mobil,alebo Valvoline,alebo Ford Formula sa daju zohnat hlboko pod 300 skk za liter.

Napsal: 07.05.2007 13:34
od zirafak
Vidim,ze dalsi Piestanak :wink: Teraz v Nedelu som tam prave bol :idea: