Stránka 2 z 2

Napsal: 01.04.2007 21:11
od David 1
pelen píše:
Davidcalek píše:...
Elektronika do čerpadla stojí 12000 a odskoušení stojí 6000 a už jsme na 18000.A repas celého stojí kolem 30000.Za 20000 to je repas tak akorád na traktor. :evil:
Nove cerpadlo stoji cca 36t u Forda v autodilech cca 37t a v Anglii is poplatky cca 800 liber, kde garantuji jen namontovat a odjet - zadne ladeni s ridici jednotkou.
No já jsem měl nabídky na repas ř.j.za19t.se zárukou pouze na ř.j. nikoliv na celé čerpadlo.Potom na celo repas s plnou zárukou za 31t.Přes firmu bez daně by to bylo něco kolem 26t.s tím,že jak píšeš se musely sladit ř.j.motoru a čerpadla.Spíš mě napadá,jestli nebude problém dostat se k takovému čerpadlu bez nutnosti ladění pro člověka jako třeba já,protože jsem neměl doposavad ani páru o tom,že jde sehnat i jinde.

Napsal: 02.04.2007 08:32
od jery
to David:ked si preratas ceny co pisem ja v SK tak sa priblizne zhoduju s tvojimi v CK. Ten moj repas je presne ten isty ako za 30,ale nemenovana firma mi nieco dlzila a takto mi to vracia.nie je v mojom zaujme klamat ludi na tomto fore.

Napsal: 02.04.2007 20:01
od David 1
To jery.Trochu mě zarazil tvůj příspěvek,protože nemám tušení kde si z mých příspěvků nabyl přesvědčení,že chceš někoho klamat.Já jsem v předešlýh příspěvcích reagoval na příspěvek Ahmeda a pelena.Ty ceny co jsem uváděl mi řekli v BOSCHI.Já jsem nakonec sehnal úplně nové za super cenu a nemám důvod nevěřit tomu,že ho máš v cajku za taky super cenu.Špatně sis to přečet.Nenapsal jsem proti tobě jediné špatné písmeno. :P

Napsal: 02.04.2007 22:14
od jery
sory, asi som to zle pochopil,ja som myslel ked si napisal ze za 20 tis. moze byt repas akurat na traktor ,ze myslis to moje.ked som to zle pochopil tak prepac

Napsal: 03.04.2007 19:10
od David 1
V pohodě. :D

Napsal: 06.05.2007 21:12
od oki
Nahodou som zabludil do tejto konferencie a rad by som opravil niektore nazory. Vstrekovacie cerpadlo do ff 1,8 tddi BOSCH VP30 naozaj moze bez varovania odist, mam to za sebou. Pricinou bola nafta z Jurki, ked som musel natankovat iba 5 litrov a to celkom stacilo. Auto normalne fugovalo odstavil som ho a po šichte som ho nemohol nastartovat. Musim potvrdit vsetky prispevky o cenach, kruta realita x 1,2 na Sk. Nakoniec som to zvladol sam, za nd som dal 1000 Sk. Uskalia a problemy ak by sa nasiel odvazlivec zopakovat to, tak pomozem radou vyriesit. Na Slovensku VP cerpadla opravuje len AGA Diesel v Pezinku a jedna firma v Cechach. Dovod jasny - stolica stoji 6melonov. :idea:

Napsal: 06.05.2007 21:38
od pelen
To sis menil elektronickou cast cerpadla (ND 1000,-SK). Kde se da sehnat?

Napsal: 07.05.2007 07:46
od Foqus
Teda fuj, to jsou úplně nehorázné sumy, co stojí ty opravy. Moc nechápu, co na tom může být tak drahé... :?

Napsal: 07.05.2007 15:06
od oki
Nemenil som elektroniku, ale som mal cerpadlo zasrate usadeninami z nafty a cele zalepene. Menil som presuvnik vstreku. Elektronika to prezila. Cerpadlo prestalo tlacit naftu na trysky inac sa tvarilo bez zavad.
Zaseknute boli vsetky ventily a elektronagnet, skratka cele mimo.

Napsal: 07.05.2007 17:31
od pelen
Jak se da predejit usazeninam z nafty? Ja pridavam do kazdeho cepovani aditivum.

Napsal: 08.05.2007 19:54
od oki
Môj názor! Do tak citlivého auta ako fokus je, zásadne netankovat na malých čerpačkách, lebo majitel, alebo skupina má priamy dosah na ekonomiku podniku. To znamená, že nie je nemožné že načerpáš aj topný olej, alebo nejaké staré zásoby. Je to skoro ako nafta, ale zásadný rozdiel v spotrebnej dani. Do legálnej nafty sa dnes pridáva bionafta z repky olejnej, ale je to v poriadku. To sa neusádza, za to ručí výrobca nafty. Problém môže nastať pri zmiešaní s topným olejom, kedy sa zložky nafty môžu zraziť a usadiť sa na mieste, kde sa práve nachádzajú, teda v pohode za filtrom, v čerpadle, alebov tryskách.