Co mi vůbec nejde do hlavy, že mě v autorizovaném servisu po instalaci mnou dodané řídící jednotky vůbec na nic neupozornili
Dle faktury byly provedeny následující úkony:
291205 19 MRB Přeprogramování PCM
330841 19 MUA Inicializace systému PATS
330851 19 MUA PATS - hlavní kontrola
549815 19 MUA Zkušební jízda
Celkem za 1 304 Kč
Je možné, že by nepoznali jednotku z motoru 1,6 a použili pro motor 1,8
Nechce se mi zbytečně platit znovu za instalaci původní jednotky.
Šlo by to vůbec v servisu reklamovat
Nic neukazuje na chudou směs, vzhledem k tomu, že motor jde super, vůbec nemá nižší výkon, na dálnici D5 jsou kopce kde mohu i na pětku ještě zrychlovat, což jsem předtím nemohl.
Jediný drobný problém je s volnoběhem u studeného motoru kdy jdou otáčky dolů pomaleji, než u zahřátého motoru. Domnívám se, že by mohla pomoc výměna starého volnoběžného ventilu za originální nový

Jestli je tam původní ventil má nárok na výměnu po 160 tkm a 13 letech
Úsady a unavená vratná pružina mohou mít na chování ventilu vliv. Po zahřátí se mohou nepatrně zvětšit vůle mezi pohyblivými částmi a ventil jde lehčeji
Poradíte mi prosím jak dál
