krizo píše:V12 je potrebné brať s veľkou rezervou. Je to lekár ktorý neštudoval na vysokej škole ale tu na fóre a už vo veľkom ordinuje a radí.
Nielen tu na fore, ale spuste dalsich. A dam jeden priklad z mediciny - ak je clovek bez kysliku nejaky ten cas, bud zomrie, alebo ostane s poskodenym mozgom a absolutne nevyspytatelnym spravanim. Analogia - ak ide motor bez oleja, bud sa zadrie, alebo ostane silne poskodeny s absolutne nevyspytatelnym spravanim.
Ano, ordinujem bez diplomu, to priznavam. A dost ludom moja medicina pomohla od financnej samovrazdy. Ale aj tak ma berte s rezervou
Este raz :
MikeGod píše:
A když blikala a pak svítila a my zastavili tak zvuk motoru na tom nebyl dobře, po 20 minutové pauze vše ok.
Co myslis, preco to nemalo dobry zvuk ?
A co hovoris na vyrok servisaka s velkym S :
foki píše:vidim to na zacatek velkeho pruseru...
Pruseru je najlepsie sa vyhnut zbavenim sa jeho zdroja...
Vsetci Mechanici tvrdia, ze 1.6TDCI je po 200k jednou nohou v hrobe. A problem s mazanim je nakrocenie do hrobu druhou nohou. Vsade sa pise o chronickych problemoch tychto motorov so zakarbonovanim v dosledku prepekania oleja. Takze ked sa k svietiacej kontrolke mazania prida nepekny zvuk motora, aj debil pochopi, ze nieco nie je v poriadku s mazanim a cidlo to nebude. Aj ked teraz ten motor ide OK. Ja by som pod kapotou nieco taketo nestrpel. Aby mi cestou na dovolenku vykukli z bloku ojnice ? Nie, diky. Preto ta moja rada o zbaveni sa auta. Co si mu poradil Ty ? Nic iba to, aby ignoroval moju vetu, ktora vychadza zo stovak prispevkov tohto a spusty inych for ohladom 1.6HDI. Naozaj vyborna rada, len tak dalej.
MikeGod :
V com spocivala oprava ? Vymenil si iba cidlo ?