Stránka 2 z 2

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 20.03.2013 20:09
od citacz
miki21 píše::dih: Kdybs koupil to, s čím už jsou nějaké zkušenosti, tak Tě to nevyjde ani tak draho :totlsmile:
:arrow: http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zap ... ord-mazda/
Ještě, jak si mi sem dával odkaz na svíčku, tak já potřeboval na CNG a LPG tam se asi lišej . Jinak dík za radu .

Jinak auto už mám opravené bylo to tím že odešla cívka , špatné kabely na svíčky a samozřejmě výměna svíček také mi to odstranilo problém s držením otáček , když jsem stál tak kolísaly otáčky nebo při sešlápnuté spojce . Aspoň FF zase frčí :perfect:

Jinak v servisu to vyšlo na 4200,-
svíčky 1200,- , kabely 500,- , cívka 2000,- , práce 500,-

Tuto
Typ paliva: CNG
Typ paliva: LPG
Výměna po [km]: 30000

krátký kód BOSCH: HR7NI332W
vzdálenost elektrod: 0.9 (mm)
Utahovací moment: 20 (Nm)
průměr závitu: 14 (mm)
stoupání závitu: 1.25 (mm)
délka závitu: 25 (mm)
Rozměr klíče: 16
poloha jiskry: 4 (mm)
Počet polu: 1
-------------------------------------------
Tuhle si mi radil ty
Krátký kód NGK: 2467
Rozměr klíče: 16,0 mm
vnější závit [mm]: 14,0
průměr vlákna [mm]: 25
Zapalovací svíčka: typ konektoru SAE
Umístění jiskry [mm]: 3,5
Zapalovací svíčka: Platina - střední elektroda
Zapalovací svíčka: Vnější elektroda
Zapalovací svíčka: interferenční odpor 5kOhm
Zapalovací svíčka: s kuželovým těsnícím sedlem

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 03.04.2013 12:58
od cage
Dnes dopoledne mi odešla taky cívka :( ,u Dudíka výměna na počkání a auto zase šlape jak hodinky :D

nejde za plynem 1.4 16v

Napsal: 06.04.2013 20:00
od c.zdenda
Zdravím mám dotaz můžu koupit výhodně focuse, ale má jeden problém normálně nastartuje na otočení, volnoběh taky v pohodě, ale jak přidám rychle plyn tak se dusí respektive šlápnu podlahu a otáčky max 1500 a zvuk jak traktor jakoby na 2 až 3 válce ale když pomalinku pozvolna přidávám tak se normálně vytočí až tak do 5500ot můj názor je že cívka jaký je váš?
Svíčky jsou nový, kabely vypadaj taky zánovně, auto bylo ukradeno a zase nalezeno tak majitel neví co se s tím dělo jak ty fetky s tím jezdily :lol: předtím to prý jen za jízdy občas cukalo a pak jakoby vystřelilo to si myslím že taky příznak cívky když jsou svíčky nový díky moc za rady nějak se mi ho chce vzít za ty prachy jen doufám že to není Ecu jak jsem tu četl že měl někdo problém. Zatím díky

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 01.07.2013 16:07
od Achiler
Jinak po roce tedy reaguji ;)
Svíčky byly ok, cívka byla špatná. Nevěděli jsme nejdřív, jestli je to cívkou nebo kabelama tak tatík udělal hokus pokus ;) Odpojoval kabely a zkoušeli jsme, kterej že ten válec nejede - odpojil jeden, natočím motor a auto chcípá, auto jelo jen na 2 válce. Když pak odpojil jeden a auto se chovalo stejně, bylo jasné že odpojen ten nefunkční válec a auto jelo na ty 3. Pak jsme prohodili kabel za kabel a zjistili, že kabely jsou ok, i po prohození se dělo to samé.

Já už začínal šetřit na novou cívku za nějakejch 4,5 tácu od Motorcraftu, druhý den přišel domu tatík z práce, chtěl po mě 2 tisíce a dal mi cívku od firmy Beru a ještě Vzduchovej filtr. Vyměněno a Fofan šlape jako hodinky :)

Možná, že mi za rok ta cívka odejde, ale tak jestli koupit za 1800 na 2 roky (2 roky záruka) a nebo za 4500 KČ od Motorcraftu na 4-5 let, to už je celkem jedno ;) A počkejte, až Vám za 3 roky napíšu, že ta cívka tam je furt a v pohodě :cooler:

Re: Ztráta výkonu, cukání a klepání auta.

Napsal: 02.07.2013 21:07
od vitr73
..mam civku od ENERGY(zrejmne polsko) 2 roky a porad to jede v pohode...a za 649 korun nova